Tu je to vidieť -celý kĺb odpísaný. Ale predok aj motor v poriadku, možno keby sa urobil nový skelet ak by ho nejaký podnik spravil a zvyšné časti by sa doplnili. No neviem, ako by to bolo finančne rentabilné...neviem do akej miery sa vlastne rozoberajú tie vozy pri generálkach, či skoro komplet napr. vrátane okien alebo sa mení len motor a výmena podlahy a sedačiek v interiéri.
A o aké ev.č. vlastne ide pri tej havarke?
a čo takto Karosa á la Flintstone? strhneme aj podlahu a cestujúci budú utekať - aspoň sa nebudú sťažovať, že to idú pomaly a potom v rámci zlepšovani azdravotného stavu obyvateľstva šup s ňou na 133 ?
Re #127786 luky133: nevieš? na 88 predsa pôjdu "skoro nové" vozítka typu 17xx a ako posila 27xx
Re #127789 Mike: nie, tie predsa budú ako historické vozidlá
Re #127822 gagarintomik: DPB sa takto elegantne zbavuje kĺbových vozov - veď predsa bude tender, však? (aj keď zase bohvie kedy a či z tých aspoň 40 nebudú nakoniec iba 4...)
No neviem, či nebude mať zase BA o klbák menej. Čo som videl v TV tak predok je síce v poho ale v mieste kĺbu sa zdal byť riadne dokrívaný, či sa to podarí nejak "vyklepať", možno Zlinner by s tým vedel urobiť nejaký zázrak. Som zvedavý na podrobnejšie fotky.
Inak je to kravina celé to priecestie, to sa musí komplet prestavať alebo vlakom aspoň znížiť rýchlosť.
doplnam, mam dost foto, pripadne pošlem mailom, a ten klbak sa da použiť, predna časť takmer neporušená ? aj keď už to riadne narušilo celkovú pevnosť vozidla... no fuj, ale aspoň fízli povedali že tam nikto nebol (okrem vodiče samo) a že nie je zranený, "Viac Ti povedať neviem"...
gagarintomik