Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #127295:
V tom článku v SME to bolo. ?
Reply on: Ámos #127293:
Niekde som čital, že dnes ráno išli Ľetsdencáci skúšať do PKO, ale robotníci ich nevpustili dnu. 🙂
Reply on: luky133 #127292:
uz ani dvojka lets dance sa nenatacala v PKO pokial viem
Reply on: zakaznik #127289:
No veď keď to zbúrajú kde bude Let´s Dance? ? Tá budova by si zaslúžila rekonštrukciu nakoľko vstala z mŕtvých a nie zbúrať. ?
Reply on: zakaznik #127289:
pan primator iba zahral divadielko pre obcanov par dni pred realnym zburanim PKO.
Reply on: Ámos #127279:
Zmysel by to malo len v urcitom zvyseni rychloti. Je to len moja future ktora sa nestane takze ju netreba brat vazne. Taktiez by sa mohol spravit terminal na Molecke aby sa zjednodusilo prestupovanie. A samozrejme by sa to mohlo najprv urobit v centre, ale vychadzal som z toho ze hlbeny tunel je nepomerne lacnejsi ako razena varianta. Samozrejme by tam bola aj redukcia zastavok a neskor by mohla postupne prejst cela siet pod zem ako rychla elektricka. Nebola by hlucnest a v buducnosti by mohli byt aj elektrickove nocne spoje o ktorych sa tu volakedy diskutovalo. Ale je to len vyplod mojej fantazie takze ho urcite neberte vazne a viem ze je nerealizovatelny 😃
Offtopic
Henbury Development začala dnes búrať PKO
http://bratislava.sme.sk/c/4390021/henbury-development-zacala-dnes-burat-pko.html

Nesľubil Ďurkovský ešte pred nedávnom, že zariadi, že sa PKO zachová? V normálnom meste by po takom neúspechu primátor okamžite odstúpil...
Reply on: luky133 #127278:
pri planovani musis mysliet hlavne na trvalu udrzatelnost... rozsirovanie ciest do centra nou nie je.... jedine trvale udrzatelne riesenie co sa tyka cestnej dopravy je budovanie obchvatov a tymto sposobom vytlacanie dopravy mimo centra (tak ako sa to podarilo D1/D2)....

za tie financie by som radsej upravil trat na vyssiu rychlost, zredukoval zastavky a vybavil naozajstnou preferenciou 🙂
Reply on: Ámos #127285:
Samozrejme, nezarataval som do toho krizovatky, tam je viac moznosti kde by sa mohli zapustit pod zem.
Reply on: 810zssk #127283:
tiez by to malo zmysel na Molecke este, ale inak je to blbost.
Reply on: kecho #127282:
"Dopravný podnik vraj takto chcel pre ľudí zabezpečiť možnosť priameho napojenia na systém rakúskej železnice." - to su dementi! Ved napojit na vlaky sa to da aj bez toho aby ten spoj koncil vo Wolfe..
Reply on: Ámos #127279:
Ziaden. Osobne som zastancom zakopania elektricky v centre, tam by to zysel mat mohlo..
To už ich nechcete vidieť či čo ❓ 😃
Veď vieš, že boli 26. a 27.04.2008 toto bolo nakrútene v nedeľu 27.04.08 pri nebezpečnom predstavení #18ky
A ja som tie všetky videa chcel dať do Windows Movie Mackeru a nešli až keď som ich dal na youtube a stiahol si z tadiaľ ale to som zistil až teraz ?
Reply on: luky133 #127278:
A to by malo aky zmysel na periferii mat elektricku podzemou a v centre na povrchu??!
Pekný foto update. To mi pripomenulo moj nápad, ktorý sa nikdy nezrealizuje a je to len výplod fantázie, že by sa dala električka podzem od Botanickej záhrady až po konečnú v Dúbravke, čím by sa zvýšila rýchlosť a v budúcnosti by sa mohli na bývalom mieste nadzemnej trati postaviť ďalšie pruhy pre IAD ak by to bolo treba alebo napr. cyklo-chodník či ešte lepšie BUS-pruh, ale zase by ho tam netrebalo v celej dĺžke, ale len od Molecovej po Botanickú záhradu. A potom v Dúbravke. ?
Reply on: pepke #127276:
Aj keď chodí prázdna stále je viac zisková ako iná linka lebo ju prepláca VW. Jediné na čo DPB kvôli tomu dopláca je oslabenie kapacity inde.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.