Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #127306:
V tom prípade ak niekomu niečo poškodili by mal na nich podať trestné oznámenie a pravdepodobne bolo všeobecné ohrozenie takže by to mohla prevzať polícia. 🙂
Reply on: zakaznik #127302:
Ale nemohli začať lebo tie budovy ešte sú využívané a došlo by k ohrozeniu zdravia, ich zariadenia atď...
Reply on: Emo #127301:
Pokiaľ by bola 100% preferencia môže byť na povrchu, ale to, že stojí na každom semafóre ma presvedčilo aby som pooužíval len 133 a keď musím ísť električkou vďaka "preferencii" cítim odpor. A pomaly nie je týždňa kedy by sa niečo nestalo na KV radiále a ja čo idem busom som skorej v škole a spolužiaci zo západnej časti mesta prídu ba pomaly aj na druhu hodinu. ? Nechápem v čom je problém urobiť preferenciu akú má napr. Praha.
Reply on: Mike #127303:
Tak ked je na a-busoch nadstav, nemohlo by ich zopar prejst na trolejbusy?
Reply on: 810zssk #127297:
autobusárov je prebytok - nadstav platí taký nepísaný polooficálny zákaz prijímania nových vodičov...
U elekričkárov vraj tiež bol prebytok alebo nadstav, aj keď už sa to asi ustálilo, vraj výprava v Krasňanoch sa robí tak "akurát" bližšie bude možno vedieť niekto "zvnútra"
Akurát trolejbusy mali viac krát nevypravené 2, 3, 4 služby.. - kritcký nedostatok vodičov stále trvá... a okrem toho hrozí aj nedostatok vozov
Reply on: Emo #127300:
Postup investora je úplne pochopiteľný, nemôže predsa on platiť za chyby mesta. 19. apríla konči platnosť búracieho povolenia, takže už viac čakať nemohli.
Reply on: luky133 #127278:
Práveže by to malo byť naopak. V centre pod povrchom (lebo tam je najviac spomaľovaná) a mimo centra po povrchu. ?
Reply on: zakaznik #127289:
Lenže tam ide o to, že investor začal búrať bez vedomia mesta. Na zásah Ďurkovského potom bolo búranie zastavené. Bol som sa tam pozrieť, veľa toho asi na štastie zbúrať nestihli. Budovy zvonku normálne stoja (neviem, ako to vyzerá vo vnútri), niektoré časti areálu sú ohradené plotom a páskou a stráži to tam mestská polícia.
Reply on: MatejBA #127298:
Neboj oznam pribude čoskoro keď budú niekedy zavádzať linku 36 a to systémom, že dáme tam vodičov a ak bude inde nedostatok okrem liniek 35,33 a 32 tak dáme znova inzerciu. 😃
Reply on: 810zssk #127297:
hej uz hej - vacsina vrakov sa totiz uz rozpadla, cize uz nie je nedostatok vodicov ?
http://www.dpb.sk/inzercia/inzercia.htm - DPB uz hlada len vodicov trolejbusov.. to sme na tom uz tak dobre? 🙂
Reply on: zakaznik #127295:
V tom článku v SME to bolo. ?
Reply on: Ámos #127293:
Niekde som čital, že dnes ráno išli Ľetsdencáci skúšať do PKO, ale robotníci ich nevpustili dnu. 🙂
Reply on: luky133 #127292:
uz ani dvojka lets dance sa nenatacala v PKO pokial viem
Reply on: zakaznik #127289:
No veď keď to zbúrajú kde bude Let´s Dance? ? Tá budova by si zaslúžila rekonštrukciu nakoľko vstala z mŕtvých a nie zbúrať. ?
Reply on: zakaznik #127289:
pan primator iba zahral divadielko pre obcanov par dni pred realnym zburanim PKO.
Reply on: Ámos #127279:
Zmysel by to malo len v urcitom zvyseni rychloti. Je to len moja future ktora sa nestane takze ju netreba brat vazne. Taktiez by sa mohol spravit terminal na Molecke aby sa zjednodusilo prestupovanie. A samozrejme by sa to mohlo najprv urobit v centre, ale vychadzal som z toho ze hlbeny tunel je nepomerne lacnejsi ako razena varianta. Samozrejme by tam bola aj redukcia zastavok a neskor by mohla postupne prejst cela siet pod zem ako rychla elektricka. Nebola by hlucnest a v buducnosti by mohli byt aj elektrickove nocne spoje o ktorych sa tu volakedy diskutovalo. Ale je to len vyplod mojej fantazie takze ho urcite neberte vazne a viem ze je nerealizovatelny 😃
Offtopic
Henbury Development začala dnes búrať PKO
http://bratislava.sme.sk/c/4390021/henbury-development-zacala-dnes-burat-pko.html

Nesľubil Ďurkovský ešte pred nedávnom, že zariadi, že sa PKO zachová? V normálnom meste by po takom neúspechu primátor okamžite odstúpil...
Reply on: luky133 #127278:
pri planovani musis mysliet hlavne na trvalu udrzatelnost... rozsirovanie ciest do centra nou nie je.... jedine trvale udrzatelne riesenie co sa tyka cestnej dopravy je budovanie obchvatov a tymto sposobom vytlacanie dopravy mimo centra (tak ako sa to podarilo D1/D2)....

za tie financie by som radsej upravil trat na vyssiu rychlost, zredukoval zastavky a vybavil naozajstnou preferenciou 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.