Zmysel by to malo len v urcitom zvyseni rychloti. Je to len moja future ktora sa nestane takze ju netreba brat vazne. Taktiez by sa mohol spravit terminal na Molecke aby sa zjednodusilo prestupovanie. A samozrejme by sa to mohlo najprv urobit v centre, ale vychadzal som z toho ze hlbeny tunel je nepomerne lacnejsi ako razena varianta. Samozrejme by tam bola aj redukcia zastavok a neskor by mohla postupne prejst cela siet pod zem ako rychla elektricka. Nebola by hlucnest a v buducnosti by mohli byt aj elektrickove nocne spoje o ktorych sa tu volakedy diskutovalo. Ale je to len vyplod mojej fantazie takze ho urcite neberte vazne a viem ze je nerealizovatelny
pri planovani musis mysliet hlavne na trvalu udrzatelnost... rozsirovanie ciest do centra nou nie je.... jedine trvale udrzatelne riesenie co sa tyka cestnej dopravy je budovanie obchvatov a tymto sposobom vytlacanie dopravy mimo centra (tak ako sa to podarilo D1/D2)....
za tie financie by som radsej upravil trat na vyssiu rychlost, zredukoval zastavky a vybavil naozajstnou preferenciou
"Dopravný podnik vraj takto chcel pre ľudí zabezpečiť možnosť priameho napojenia na systém rakúskej železnice." - to su dementi! Ved napojit na vlaky sa to da aj bez toho aby ten spoj koncil vo Wolfe..
Veď vieš, že boli 26. a 27.04.2008 toto bolo nakrútene v nedeľu 27.04.08 pri nebezpečnom predstavení #18ky
A ja som tie všetky videa chcel dať do Windows Movie Mackeru a nešli až keď som ich dal na youtube a stiahol si z tadiaľ ale to som zistil až teraz ?
Pekný foto update. To mi pripomenulo moj nápad, ktorý sa nikdy nezrealizuje a je to len výplod fantázie, že by sa dala električka podzem od Botanickej záhrady až po konečnú v Dúbravke, čím by sa zvýšila rýchlosť a v budúcnosti by sa mohli na bývalom mieste nadzemnej trati postaviť ďalšie pruhy pre IAD ak by to bolo treba alebo napr. cyklo-chodník či ešte lepšie BUS-pruh, ale zase by ho tam netrebalo v celej dĺžke, ale len od Molecovej po Botanickú záhradu. A potom v Dúbravke. ?
kecho