mily Igorko,
uz som to raz pisal a budem sa opakovat. Porovnavat sa ma s lepsim, vyspelejsim a kvalitnejsim.
A tak budem porovnavat Prahu napr. s takym Berlinom a nie s BA. Lebo ked porovnam BA s nejakym mongolskym mestom, tak dopadneme velmi dobre a mozme byt spokojny. A tym padom nie je co menit, ked sme na tom tak dobre.
uz som to raz pisal a budem sa opakovat. Porovnavat sa ma s lepsim, vyspelejsim a kvalitnejsim.
A tak budem porovnavat Prahu napr. s takym Berlinom a nie s BA. Lebo ked porovnam BA s nejakym mongolskym mestom, tak dopadneme velmi dobre a mozme byt spokojny. A tym padom nie je co menit, ked sme na tom tak dobre.
Kami
Dalsi priklad je SAO Lucenec ako dovrzal MB Vario. Pruzenie sa moze porovnavat s RTO. Tieto vozy vecne trcia v dielnach. V zime sa prejavuje dalsia sranda. Kurenie zacina fungovat az ked termostat pusti vodu do okruhu. Cize pri 70 stC. Navyse tepelne vymenniky po bokoch vozidla tvoria okruh. Pri beznej jazde na kratsie vzdialenosti sa tepla voda dostane tak po tretiny praveho vymennika, na konecnej aj zmizne. Cely okruh tepla voda prejde mozno na vrchu Donovalov. Keby sme sa bavili o podpore slovenskeho vyrobcu v jednotnom cisle, bolo by to ine ako ked ich je x.