Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #126013:
Preco by to bolo logicky neobhajitelne? Co je neobhajitelne na tom ze tam kde nie je kapacita ju treba posilnit? Jeden z tychto pripadov je L133. Samozrejme su aj inde a som za to aby sa riesili aj tam.
Reply on: 810zssk #126011:
nevkladam ti nic, len pisem, ze obhajujes logicky neobhajitelne... (logika vsak nie je pripad dpb)
Reply on: 21Tr #125992:
Z Teba ešte lepšia. ?
Reply on: kecho #126010:
Ja som reagoval na L133 a NIKDE som nenapisal ze inde posilnenie netreba. Tak mi to laskavo nevkladaj do ust.
Reply on: 810zssk #126008:
nie, ale písal si, že L133 má zmysel, kým električky neposkytnú dostatočnú kapacitu, alebo niečo podobné. takže podľa toho napr. busy na 95 poskytujú asi väčšiu kapacitu ako električky...
Reply on: Ike #125954:
Nemajú čím ? .
Reply on: kecho #126004:
Ja som napisal ze 195 by nemala zmysel? Neviem o tom...
Reply on: 810zssk #125972:
Agentúra JVP dáva do etéru nasledovné informácie:
- L901 bude po novom premávať na striedačku raz do Wolfsthalu a raz do Hainburgu (aby to stíhal jeden voz),
- zachádzka k ŽST vo Wolfsthali je jednou z podmienok vydania licencie (ako prípoj S7 do Bratislavy),
- o predĺženie do Hainburgu sa najviac pričinil starosta Wolfsthalu,
- L901 je dotovaná z európskych fondov (podobne ako má byť L801), takže akékoľvek záhradnícke bu-bu-bu ohľadom jej zrušenia nepripadá do úvahy, nakoľko by DPB musel všetko vrátiť, ❗
- cena cestovného tejto agentúre ešte nie je známa.

Teraz diskutujte. ?
Reply on: kecho #126004:
nech zije prestupny system s neprestupnymi listkami vsade inde, len z DD system odvsadial vsade...
Reply on: 21Tr #125957:
ja som tam nebol, ale asi take nieco. Hovoril ze sa ich ani nebal, ale vrhli sa na neho naraz. Po jednom by ich zvladol.
Reply on: 810zssk #125960:
aj napr. L195 by mala zmysel, si myslíš, že Pe busy nejazdia do mesta narvaté? takže takto to, prosím ťa, radšej neobhajuj ?
Re #125985 Peon: bodaj by nešiel, vždy je jednoduchšie ísť priamou linkou, ako prestúpiť napr. 70+elina. nech žije prestupný systém...
Reply on: Peon #125996:
pri Gardenerovi by som tomu aj realne uveril.
Reply on: AAA #125999:
Neviem 120 keby jazdila v pôvodnej trase a 119 tak by sa len ondili do linky 98. A 106 by bola zaujímavá keď na Vajnorskej stačia linky 1, 2 a 4.
Reply on: MatejBA #126000:
Dohovor nejak DPB, aby zrušili linku 7 a prevádzkovali radšej aj poobede linku 17... To je niečo na čo by v iných dopravných podnikoch od, ktorých DPB preberá inovatívne veci prišli už dávno...
Reply on: AAA #125999:
Uuu 1118 ? (ano viem 118 😉 )

A 133 je sice nelogicky krok avsak hojne vyuzivany ? Cize teraz ju zrusit by bolo horsie ako ked ju zaviedli ?
Reply on: luky133 #125993:
Ako už bolo písané, rovnako by sa uživili linky ako 101, 104 (v časoch, keď chodila k Tescu) 105, 106, 112, 115, 1118, 119, 120,... .
Reply on: 810zssk #125960:
133 je nesystémová linka okrem RŠ, kedy by mohla byť systémová iba keby mala režim tzv. ex S-liniek.
Reply on: Peon #125996:
Vidiš aj to je možné. Zachvílu im nakúpi notebooky na trase 133 zriadi WIFI a budú môcť počas cesty aj pracovať. ?
Reply on: M3go #125986:
Už od SND? Zostáva dúfať, že DPB si neplatí komparzistov na prevážanie sa linkou 133, resp. že na to nezneužíva svojich administratívnych zamestnancov počas ich pracovnej doby. ? ?
Reply on: luky133 #125993:
zato ja som dnes siel v preplnej 20 v zaciatku sedla ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.