Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://imhd.sk/ba/index.php?img=45488&typ=gm smutne je ze bratislavska MHD si dava knockouty sama ? kolko ludi meskalo do prace/z prace a spoliehalo sa na nekoliznost elektrickej trakcie, ktora stroskotala na tom ze mudry vodic MHD sa rozhodol zobrat si to skratkou ?

btw. toto vaz pobavi - http://www.ndsas.sk/ext_dok-obmedzenie_dopravy/18073c

2 + 3 + 3 + 2 🙂 toto potrebujeme... to ze tie subezne komunikacie budu aj tak koncit v zapchach, asi nikoho nezaujima...
Reply on: Mike #126017:
No poznám vodičov čo parkujú na tráve aj keď je na parkovisku alebo chodníku voľné miesto... Ale niekto tu býva taký, že zavolá MP a ráno si nájdu papuču. Toho človeka obdivujem ja by som nemal nervy stále volávať MP. Ale na DD sú vodiči zvyknutý na to, že ak parkujú na celom chodníku dostanú papuču. Taktiež tu je také nešťastné miesto kde je značka zákaz zastavenia, ale len v úseku dĺžky jedného vozidla a tam vždy niekoho nachytajú a niekoľko krát tam vidím autá s papučou. Takže neviem či by si niekto dovolil zastaviť na DD v zástavke. Tu by ho asi rovno aj odtiahli. ? Ale som zvedavý čo znamená ten harmonogram, teda akú dĺžku má či rok alebo mesiac/e? ?
Reply on: luky133 #126016:
Nie, lebo hneď ako tam bude opravený povrch začnú tam parkovať IGK (kľudne aj v zastávke...) ?
Tak ďaší krôčik k lepšiemu cestovaniu na Dlhých dieloch. ?

Na základe Vášho upozornenia na stav zastávok MHD Vám po prešetrení zasielame naše stanovisko:
- MHD Matejkova smer Kuklovská, opravu povrchu a výmenu porušených obrubníkov odstránime v zmysle harmonogramu.
- MHD pri podchode smer Molecova, odstránenie výtlkov zrealizujeme v mesiaci marec 2009.
- MHD Tománkova smer Kuklovská, opravu poruchy povrchu vozovky sme zaradili do plánu opráv v zmysle pridelených finančných prostriedkov.

Tak som zvedavý či ešte toto leto budem/e vystupovať na opravenej Matejkovej. ?
Reply on: luky133 #125993:
Takej 133/3 by mohli pridat este aspon jeden odchod poobede , kedze robi najmenej kol za den ( rano len 2 namiesto 3 a poobede robi 4 ).
Reply on: kecho #126013:
Preco by to bolo logicky neobhajitelne? Co je neobhajitelne na tom ze tam kde nie je kapacita ju treba posilnit? Jeden z tychto pripadov je L133. Samozrejme su aj inde a som za to aby sa riesili aj tam.
Reply on: 810zssk #126011:
nevkladam ti nic, len pisem, ze obhajujes logicky neobhajitelne... (logika vsak nie je pripad dpb)
Reply on: 21Tr #125992:
Z Teba ešte lepšia. ?
Reply on: kecho #126010:
Ja som reagoval na L133 a NIKDE som nenapisal ze inde posilnenie netreba. Tak mi to laskavo nevkladaj do ust.
Reply on: 810zssk #126008:
nie, ale písal si, že L133 má zmysel, kým električky neposkytnú dostatočnú kapacitu, alebo niečo podobné. takže podľa toho napr. busy na 95 poskytujú asi väčšiu kapacitu ako električky...
Reply on: Ike #125954:
Nemajú čím ? .
Reply on: kecho #126004:
Ja som napisal ze 195 by nemala zmysel? Neviem o tom...
Reply on: 810zssk #125972:
Agentúra JVP dáva do etéru nasledovné informácie:
- L901 bude po novom premávať na striedačku raz do Wolfsthalu a raz do Hainburgu (aby to stíhal jeden voz),
- zachádzka k ŽST vo Wolfsthali je jednou z podmienok vydania licencie (ako prípoj S7 do Bratislavy),
- o predĺženie do Hainburgu sa najviac pričinil starosta Wolfsthalu,
- L901 je dotovaná z európskych fondov (podobne ako má byť L801), takže akékoľvek záhradnícke bu-bu-bu ohľadom jej zrušenia nepripadá do úvahy, nakoľko by DPB musel všetko vrátiť, ❗
- cena cestovného tejto agentúre ešte nie je známa.

Teraz diskutujte. ?
Reply on: kecho #126004:
nech zije prestupny system s neprestupnymi listkami vsade inde, len z DD system odvsadial vsade...
Reply on: 21Tr #125957:
ja som tam nebol, ale asi take nieco. Hovoril ze sa ich ani nebal, ale vrhli sa na neho naraz. Po jednom by ich zvladol.
Reply on: 810zssk #125960:
aj napr. L195 by mala zmysel, si myslíš, že Pe busy nejazdia do mesta narvaté? takže takto to, prosím ťa, radšej neobhajuj ?
Re #125985 Peon: bodaj by nešiel, vždy je jednoduchšie ísť priamou linkou, ako prestúpiť napr. 70+elina. nech žije prestupný systém...
Reply on: Peon #125996:
pri Gardenerovi by som tomu aj realne uveril.
Reply on: AAA #125999:
Neviem 120 keby jazdila v pôvodnej trase a 119 tak by sa len ondili do linky 98. A 106 by bola zaujímavá keď na Vajnorskej stačia linky 1, 2 a 4.
Reply on: MatejBA #126000:
Dohovor nejak DPB, aby zrušili linku 7 a prevádzkovali radšej aj poobede linku 17... To je niečo na čo by v iných dopravných podnikoch od, ktorých DPB preberá inovatívne veci prišli už dávno...
Reply on: AAA #125999:
Uuu 1118 ? (ano viem 118 😉 )

A 133 je sice nelogicky krok avsak hojne vyuzivany ? Cize teraz ju zrusit by bolo horsie ako ked ju zaviedli ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.