Ísť na koniec Dúbravky a tam je otočisko... ? A pravdepodobne šiel z nejakej zálohy a bol rovno vyslaný na 33 (hradiť ten spomínaný včerajší trolejbus 25Tr) a aby nemusel ísť až tam chcel si to skrátiť. Ak by to bol vysokopodlažný voz tak sa neoškre alebo aj kebyže to je len 12m.
http://imhd.sk/ba/index.php?img=45488&typ=gm smutne je ze bratislavska MHD si dava knockouty sama ? kolko ludi meskalo do prace/z prace a spoliehalo sa na nekoliznost elektrickej trakcie, ktora stroskotala na tom ze mudry vodic MHD sa rozhodol zobrat si to skratkou ?
No poznám vodičov čo parkujú na tráve aj keď je na parkovisku alebo chodníku voľné miesto... Ale niekto tu býva taký, že zavolá MP a ráno si nájdu papuču. Toho človeka obdivujem ja by som nemal nervy stále volávať MP. Ale na DD sú vodiči zvyknutý na to, že ak parkujú na celom chodníku dostanú papuču. Taktiež tu je také nešťastné miesto kde je značka zákaz zastavenia, ale len v úseku dĺžky jedného vozidla a tam vždy niekoho nachytajú a niekoľko krát tam vidím autá s papučou. Takže neviem či by si niekto dovolil zastaviť na DD v zástavke. Tu by ho asi rovno aj odtiahli. ? Ale som zvedavý čo znamená ten harmonogram, teda akú dĺžku má či rok alebo mesiac/e? ?
Tak ďaší krôčik k lepšiemu cestovaniu na Dlhých dieloch. ?
Na základe Vášho upozornenia na stav zastávok MHD Vám po prešetrení zasielame naše stanovisko:
- MHD Matejkova smer Kuklovská, opravu povrchu a výmenu porušených obrubníkov odstránime v zmysle harmonogramu.
- MHD pri podchode smer Molecova, odstránenie výtlkov zrealizujeme v mesiaci marec 2009.
- MHD Tománkova smer Kuklovská, opravu poruchy povrchu vozovky sme zaradili do plánu opráv v zmysle pridelených finančných prostriedkov.
Tak som zvedavý či ešte toto leto budem/e vystupovať na opravenej Matejkovej. ?
Preco by to bolo logicky neobhajitelne? Co je neobhajitelne na tom ze tam kde nie je kapacita ju treba posilnit? Jeden z tychto pripadov je L133. Samozrejme su aj inde a som za to aby sa riesili aj tam.
nie, ale písal si, že L133 má zmysel, kým električky neposkytnú dostatočnú kapacitu, alebo niečo podobné. takže podľa toho napr. busy na 95 poskytujú asi väčšiu kapacitu ako električky...
Agentúra JVP dáva do etéru nasledovné informácie:
- L901 bude po novom premávať na striedačku raz do Wolfsthalu a raz do Hainburgu (aby to stíhal jeden voz),
- zachádzka k ŽST vo Wolfsthali je jednou z podmienok vydania licencie (ako prípoj S7 do Bratislavy),
- o predĺženie do Hainburgu sa najviac pričinil starosta Wolfsthalu,
- L901 je dotovaná z európskych fondov (podobne ako má byť L801), takže akékoľvek záhradnícke bu-bu-bu ohľadom jej zrušenia nepripadá do úvahy, nakoľko by DPB musel všetko vrátiť,
- cena cestovného tejto agentúre ešte nie je známa.
aj napr. L195 by mala zmysel, si myslíš, že Pe busy nejazdia do mesta narvaté? takže takto to, prosím ťa, radšej neobhajuj ?
Re #125985 Peon: bodaj by nešiel, vždy je jednoduchšie ísť priamou linkou, ako prestúpiť napr. 70+elina. nech žije prestupný systém...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
Re #125985 Peon: bodaj by nešiel, vždy je jednoduchšie ísť priamou linkou, ako prestúpiť napr. 70+elina. nech žije prestupný systém...