Ani nie. Jediné čo by ma napadlo je niečo ako možnosti trate, kapacita, a ako často môžu chodiť vlaky a moznosť križovania oproti sebe idúcich vlakov. Ale určite to nie je všetko, resp. určite som zadrel.
Trať Zohor-Rohožník... je aj tak momentálne pre osobnú dopravu nezaujímavá, nakolko jazdná doba Zohor-Rohožník je pre "pomalé jazdy" niečo vyše hodiny !!! /pre orientáciu, jedná sa o 24 km/
Ved to, v Blave by malo uz aspon kvapkat daco . "Aj ked na DD bola teraz riadna burka " . ? Tie Van Hooly by som si vedel jedine predstavit na takej L91,191
Re #125815 luky133: to ma potom náhon asi na strednej naprave nie ???
Najlepsie by bolo keby sa za DC na osobnu dopravu prestali vyberat peniaze vobec, resp. cast penazi, co ZSSK plati ZSR za dopravnu cestu by platil stat rovno do kasy ZSR a ZSSK by tak mohla prevadzkovat viac vlakov za rovnake naklady... Zial, na Slovensku utopia ?
"Inak keď je o tomto reč ma napadá opäť téma BID a trať Zohor - Plavecký Mikuláš. Na trati je prevádzka síce pozastavená ale nechápem prečo sa s traťou neuvažuje v návrhu BID!"
autobus stoji v strede dediny vlak (okrem Rohoznika) 2 kilometre za dedinou...
Mike