takže keď začne v sobotu "zadara", od nedele ju zrušia? ?
Re #125429 Mike: a Branko mal počas zasadnutia aký iný dôležitý program? btw. keď sa niečo stavia "dodatočne", nedá logika, že najprv si dohodnem cenu?
Re #125439 Mischo1: 233 je rezervované ako priamy sopj do Ružinova/letisko/vyberte si, aké požiadavky "vznesú cestujúci" ?
Re #125466 Ike: myslíš? a koľko známych v rôznych dedinách za hranicami majú/budú mať ľudia vo vedení dpb? a potom predsa do každej bude treba priamu linku...
Jedna perlicka z EMTrestu, nasho buduceho najsamlepsieho tarifneho systemu ? Dnes som si bol na Hodzku overit platnost PCL na karte no a ta nova masinka zobrazuje aj vysku kreditu pre SL. To by vsak nebol EMTest keby to nezobrazilo zle Namiesto 3,00€ to vyplulo sumu 300€, ktoru aj poctivo prepocitalo na 9037.80 sk ?
Mas tam jasne napisane, ze musi byt volna kvoli nocakom. Prave tie v PP zaberaju radu 400.
Tema je to fajn, ale to co v nej bolo vyprodukovane su same hovadiny a zatial sa nikomu nepodarilo predcit navrh BID. Zaclenenie trolejbusov medzi autobusy je predsa uz davno planovane tak neviem co sa to teraz riesi..
Ak vsak velmi chceme mat trolejbusy v rade 200, tak nech sa vsetky planovane regiorady zvysia o 100, pricom rady 800 a 900 (Madarsko a Rakusko) sa spoja do jednej rady 900 (zahranicie)..
Číslovanie liniek BID (ako aj dnes v MHD) je priamo prepojené zo SW do palubákov. Linky 4xx = Nxx. Rovnako ako sú voľné (v rezerve) rady 8xx - Xxx a 9xx - piktogramy, písmená abecedy a iné symboly... (l. č. 901 sa zadáva cez kód linky 791)
Prečo rada 400 MUSI byť voľná? akože Slovak Lines alebo DPB plánuje zaviesť 99 lesných liniek, ktoré budu križovať Malé Karpaty?
alebo antidunčo len aby sa nepovedalo? ?
podľa mňa dobrú tému načal... kým to nie je zavedené je dobré to prediskutovať... ta rada 400 je aj mne tŕňom v oku... a rovnako by som uvítal začlenenie trolejbusov medzi autobusy...
Najprv sa mi zdalo ze ide o fotomontaz Popradskeho Manu ,ale zrejme nie . Az na ten facelift celkom NICE ? .Skoda ze nie su sedadla v NP casti - mozno by sa dali dake vytvorit na mieste kde je plno miesta pre vozickarov a kociky .
No tie plány,.. kĺbak, cng,... normálne sa môžu prihlásiť k nám do tendra, podporili by sme domácu ekonomiku ? , len škoda že žiadne referencie nebudú mať... ?
Myslím, že pri prijateľnej cene by nebol zlý nápad kúpiť overovaciu sériu cca 4 kusov. ? Ale nevidím, žiadne nízkopodlažné sedadlá ako sú v Tedomoch, alebo Soroch, či už sklápacie alebo pevné.
Ináč aký malo zmysel robiť SO na 8133 keď za necelé tri roky bude vyradená? To nemohla prečkať tie tri roky v tom, síce ošarpanom nátere? Mohla sa zachovať ako múzeálne vozidlo... Veď koľko výcvikových vozidiel je v zbierkách?
kecho
Re #125429 Mike: a Branko mal počas zasadnutia aký iný dôležitý program? btw. keď sa niečo stavia "dodatočne", nedá logika, že najprv si dohodnem cenu?
Re #125439 Mischo1: 233 je rezervované ako priamy sopj do Ružinova/letisko/vyberte si, aké požiadavky "vznesú cestujúci" ?
Re #125466 Ike: myslíš? a koľko známych v rôznych dedinách za hranicami majú/budú mať ľudia vo vedení dpb? a potom predsa do každej bude treba priamu linku...