Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mischo1 #125439:
A na co by to bolo dobre??
Reply on: Mar.z.y #125446:
Neviem odkial to zobral , skus sa zamysliet trosku - ci je to vobec mozne. Ale pravdu povediac - radsej nech namiesto dalsich Sorov BN 10,5 dojdu Tedomy
Reply on: Mar.z.y #125446:
Aha a 15 dvojkĺbových troubledeckerov ako bonus ? ?
Reply on: Petto #125438:
No vodič tej #1103 mi hovoril, že ich bude 80

výprava K2S s BUSE 370
#7129 a #7128 L8
#7130 na L14
#7131 ťahaná #7843+ 7844 do Krasňan (a kôli nej bude vyradená #8133 ?)
Reply on: Mischo1 #125439:
Aj ja by som súhlasil premenovanie 33ky na 213
Reply on: luky133 #125433:
Pochybujem, že v niektorom čase bude premávať častejšie ako raz za hodinu.
Reply on: MatejBA #125442:
Brankovi je cislovanie ukradnute , jemu ide len NP vozidla na DD a neskor mu pojde o nase hlasy ?
Reply on: Petto #125440:
A kto si myslis ze si ze rozhodujes? To moze iba branko ?
Reply on: Mischo1 #125439:
Ked uz vymyslame vtakoviny tak 33 > 213 a 133 > 33 ?
Reply on: Mischo1 #125439:
Tu uz naco precislovat na 213 ??? vsak bude BID od 2xx , okrem toho 213 je sezonna linka na Kolibu ? ,t.j ked uz tak 33 > 214 .
Reply on: luky133 #125430:
Ja by som linku 33 premenoval na 213 aby sa pridala k trolejbusovym linkam a L133 by som dal 36 s nazvom expresny autobus, slo by to nie...
Reply on: Mar.z.y #125437:
Blbost na n-tu ,ale pekna predstava . Ale mozno ma trochu pravdu ,kedze podla tedom.cz mame 139 motorov TEDOM CNG v nasich Vrakosach - cize postupom casu sa ich pocet znizi mozno na tych 80 ?

Re #125433 luky133: Taktiež spomenul, že linka 901 bude premávať dovtedy, dokedy bude rentabilná" - ta terajsia L901 bola tolko nerantabilna a kolko najazdila km ?
Reply on: Petto #125431:
Vodič #1103ky mi hovoril, že v Bratislave by do dvoch alebo troch rokov by malo jazdiť 80 TEDOMákov
Dnes 9.3.2009 nasadla na koľajnice bratislavskej MHD 31. električka ČKD - Tatra K2S #7131 ešte nemá zberač.

Zaujímavosťou je, že nemá ako iné eletričky tmavo-šedé ale bledo-sivé kolesá, sedačky s novým LOGOtypom a BUSE 370.

Električka bude využívaná na výcvik vodičov električiek, ako aj #7121 má v kabíne vodiča o jedné sedadlo viac kôli tomu, že pri výcviku bude na bočnom sedadle učiteľ a na normálnom učeň, čiže kabína vodiča je preľžená čiže ako aj #7121 bude mať 1. ľavé sedadlo pre cestujúcich bokom (ako historické električky)
Reply on: 21Tr #125416:
Čo sa týka prímestských liniek súhlasím, ale autobusy MHD by som nechal ako sú a trolejbusy možno začlenil do autobusov, keby rad 2xx musel ísť pre prímesto.
Reply on: luky133 #125433:
takze po prvom vikende kedy bude zadarmo sa jej premavka ukonci ? ?
Ináč dnes písali v NČ vkrátkosti o linke 901 a pán Z. povedal, že DPB pripravuje projekt, ktorý určí kde budú zástavky (takže ich bude asi viacej), ako bude autobus často premávať (takže možno viac než raz do hodin), ale určí aj cenu cestovného (takže môže byť nižšia, ale aj vyššia). Taktiež spomenul, že linka 901 bude premávať dovtedy, dokedy bude rentabilná.
Reply on: luky133 #125430:
Aj voľné čísla v 4x rade sú rezervované pre DD ? ? ?
Reply on: luky133 #125430:
Ano je rezervovana , prichodom novych Tedomov 1111-111x sa ihned vytvori k Tescu Lamac ? ? ?
Prečíslovanie liniek ako tu spomínate nie je podľa mňa dobrý nápad. Sám si pamätám posledné veľké prečíslovanie a poznám ľudí čo ešte temer rok žili v starom číslovaní. A keď sa to tak vezme napr. Dlhé diely majú svoje linky s číslom 3x kde sa miesto x doplní vždy ďalšie číslo. Výnimkou je len 133, kde sa neoplatilo dávať v čase zavedenia iné číslo napr. 36 nakoľko to bola súčasť linky 33 voľakedy. A keď sme už pri tom, zaujímalo by ma či je linka 36 rezervovaná pre Dlhé diely. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.