Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viliam22 #125338:
a doklady zatiaľ nikdy nestratil
Reply on: Mikimaus #125333:
Nezabudol si električenku doma, ani ho v ten deň na žiadnej inej linke revízori nekontrolovali, tak ako píšeš ide o jasné zneužitie osobných údajov
Reply on: 21Tr #125334:
Za to najlepsie povazujem mensiu verziu klasickych vnutornych BUSE BS120. Dobre citatelne (narozdiel od vacsej verzie) a v poslednej verzii uz poskytuju aj vsetky potrebne informacie (snad okrem prestupov).
Reply on: S499.1023 #125305:
Máš u mňa + ? no a tak zbežne, všimol si si koľko sa pomestí ľudí do 15 metrového Solarisu? Myslím, že dosť ľudí ti povie, že ak Karosa B741 má kapacitu 150 ľudí z toho 108 na stojáka, tak Solaris nemôže mať 102 na stojáka ani keby si sa prekrojil. Jedine ak uznávaš sardinkovú dopravu... Ešte pre tvoju predstavu, tak ti to skúsim demonštrovať inak. Na linke 88 som sa viezol v špičke v Karose B741 a o pár dní v ten istý čas Solarisom. Zatiaľ čo v Karose bolo neporovnateľne voľnejšie, Solaris už bol plný tak, že sa dalo len vystúpiť. A ešte navyše... 15metrový MAN, príbuzný usporiadaním interiéru na linke 83 ako ZV už na Nám. hraničiarov mohol vyvesiť, že zastavuje až na Zochovej. Od Jungmannovej až po Zochovu sa do neho nikto nedostal, zatiaľ čo na kĺbovej Karose sa mi nič také nestalo (samozrejme z čias premávania 83 k Technopolu). Čím to bude mi vysvetli prosím ťa.
Reply on: 810zssk #125311:
Keď bola výluka električiek, tak som to na DPB aj poslal ako pripomienku, a odpoveď som dostal asi akú každý, "RADI BY SME, ALE..." čiže hádžem hrach o stenu a dotyční to akože berú na vedomie...
Reply on: Mar.z.y #125320:
Neviem prečo neukazuje posledné pismeno "a" a tiež tie "%" sú pre mňa novinka. S tým vynechávaním písmen som sa stretol, ale tie "%" som nemal česť vidieť ? Neviem načo sa hrajú s týmito transparentmi. Klasické DOT v interiéri pri kabíne za kĺbom boli najlepšie, jasne viditeľné, veľké písmená + premietaný zoznam dôležitých zastávok na trase linky. Bohate postačilo. Skôr namiesto kupovania týchto somarín by mali druhý displej inštalovať aj do kĺbových autobusov za kĺb aby aj ľudia v kĺbe videli lepšie zoznam dôležitých zastávok na trase a ostatné info čo panel ponúka.
Reply on: Viliam22 #125330:
A skutocne nou necestoval? Nemal v ten den sice elektricenku platnu, ale si ju zabudol kamos doma..lebo aj za to moze byt pokuta, hoc to bolo na inej linke? Len sa to niekde pomiesalo ? Pokial bolo vsetko OK...tak ist na DPB, pripadne im napisat list, nech si skontroluju, ze mal vtedy platnu elekticenku..pripadne podat trestne oznamenie na neznameho pachatela za zneuzitie osobnch udajov ?
P.S. nestratil kamos v minulosti doklady? ?
Reply on: Viliam22 #125330:
napisat odvolanie a vsetko dokumentovat.
Reply on: ufo #125329:
tak to uz potom je o tvojom osobnom rozhodnuti ci nato silu mas alebo nemas, ci vlastnych zdravotnych problemoch. Ja sa vzdy ponuknem, lebo to premna nie je az taky problem vytiahnut vozickara po troch schodoch a tiez nemam zatial problemy s chrbtom ?
Ahojte, potrebujem radu:

Môjmu spolužiakovi prišlo z advokátskej kancelárie zastupujúcej DPB, že bol pokutovaný dňa 4. 11. 2008 v autobuse na linke 20. PROBLÉM je ale v tom že on v ten deň linkou 20 necestoval a mal v tom čase zakúpenú električenku. Čo má v tomto prípade najlepšie urobiť ❓

Ďakujem za odpoveď
Reply on: Ámos #125328:
No myslel som ako cestujúci, nie ako vodič.
Reply on: S499.1023 #125322:
ano zvysuju. prestan si uplatnovat patent na pravdu.
Ak ludia povazuju vozidlo za nove tak je logicky atraktivnejsie ako to stare s vyzorom z 50 rokov 20. storočia.

Re #125326 ufo: urcite ako vodic nemas povinnost dvihat 100 kiloveho chlapa na voziku do saliny. Spomen si na BOZP, teda ak si ho absolvoval a cast o dvihani bremien.
Reply on: Sommelier #125325:
Ja sa obávam, že v prípade tejto konkrétnej diskusie ste na tom (rovnako ako v prípade Majo vs. ufo) obidvaja asi tak rovnako, čo sa týka počtu trepnutých momotín ? .
Reply on: S499.1023 #125322:
Ja môžem vychádzať len z info, ktoré vidím. Nemusím mať pravdu, to je jasné. Ale je teda zopár vecí, ktoré mi ako laikovi bijú trochu do očí - prázdne 2xT súpravy - nevidím nijaký problém, prečo by K2 nemohli byť vo Dvore a obsluhovať linku 2. A cez víkendy viacej liniek z tejto vozovne. Netuším, ako sa platí elektrika, ale keď už sú teda tieto vozítka po modernizácii také atraktívne, prečo neupraviť výpravu a rozmiestnenie...neviem nakoľko je to problém v DPB.
Ďalej ma totálne serie počet NP vozidiel, mne nechýbajú, ale pomalosť výmeny ľudí a kočíky, vozíčkari sú dostatočný dôvod. ALEBO AK NIE, potom nech mi nikto nič nehovorí, keď odmietnem vynášať nejakého 100 kilového invalida na vozíku do električky.
A modernizácie DPB - možno sa to ľudu viac páči, ale pochybujem, že to niekoho ovplyvni pri výbere medzi MHD a autom. DPB si robí obraz inými vecami, tieto nové čelá na k2 bol len výkrik do tmy.
Reply on: Majo #125297:
Rofl, ty si kto ? Začni ma oslovovať tak ako sa na diskusiu sluší a patrí, pretože vyzeráš ako chudák. To si po rokoch môže dovoliť laminátka, ale nie ty.
Jeden nástup do vozidla navyše a k tomu aj nízkopodlažný vždy urýchli nástup do súpravy. Ak si opačného názoru, konzultuj toto so svojim učiteľom matematiky, prípadne zájdi na SAV aniosekundu. ?
Jestvujú nejaké správy z miest, kde sa vaňové úpravy a články realizovali o hromadnom padaní cesujúcich zo schodov pri prechode z/do vysokopodlažnej časti ? Čím chceš svoje tvrdenie podložiť ? Svojim dohadom ? ?
A čo keby tam bol invalidný vozík ? Na to tá nízkopodlažná časť je primárne určená. Vzývaš komunistických predákov po večeroch ? Tí roky nehumánne nevytvárali podmienky pre ľudí so zníženou schopnosťou pohybu.
Možno by si si vedel predstaviť, že po nahradení K2 liniek vozami 2 x T3 by sa na obratiskách mohli zmeniť podmienky. Aj toto konzultuj, odporúčam Ti si to nakresliť, farebne rozlíšiť. ?
Ty by si rozhodovania o doprave nebol ani schopný.
A k tej unifikácii – opäť – tento “fakt” nemáš čím podložiť, pochopili ? Je to to isté, ako keby sme použili všetky neuspešné unifikácie Bus/Trl v bývalom československu ako argument proti nim.
Reply on: Valec #125318:
takže teraz je imhd na konci pornografickej radiály... čiže... ehm ? ....
Reply on: m@rtin #125319:
Prosím tě, s AutistouBA se nebav o ničem racionálním, to je kompletní psychopat, který tady kolem dokola něco tvrdí a zase odvolává.
Reply on: ufo #125315:
Tentokrát hlásat vo vzácnej zhode s Majom OBIDVAJA nehorázne momotiny. Detailne rozoberať to tu nebudem, to môžem niekedy osobne, bod po bode. Len jeden detail za všetky - tie stupídne čelá skutočne zvyšujú atraktivitu vozidla v očiach cestujúcich.
Reply on: Valec #125316:
KOKOS ❗ ? ? ? ? ?
video električky K2S #7129 - vlastne BUSE 370 ?
http://www.ceknito.sk/video/313515
nahraté bude cca o 12:40 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.