"- trebalo by poriesit aj L68 - v rannej spicke by som zrusil jej zachadzanie cez Ovsiste (dovod : narvate uz na 150 percent od zastavky Starohajka,Lachova) a vytvoril by som daku L168 (trebars DOstihovka - lachova - Ovsiste -Trn.myto - len na nu neviem odkial vozy"
Ja by som tú zachádzku zrušil úplne. Ona nemala vôbec ani vzniknúť. Je to časovo dlhšie a Ovsište má aj tak dosť iných liniek.
Možné to je tak, že dielenskí dostávajú zaplatené lepšie ako u nás a tiež sa opravy neriešia polovičatými systémom - ako minulý rok demonštrovala CNG Karosa na linke 31 a doteraz nie je známe ako sa situácia s flákačmi vyriešila... Navyše tam je to možno mizivé percento starostlivosti o starý voz (veterána), zatiaľ čo u nás sa denne stretávajú mechanici s 10-17 ročnými vrakmi, takže ostáva čas dať vozidlo len do takého stavu aby sa do týždňa nerozsypalo. Inak si to vysvetliť neviem.
Ja sa nechcem moc do toho už starieť,
žial ale naozaj všetky okolnosti nahrávajú tomu, že ten tender bol sabotovaný zámerne.
To nikto nemože odškriepiť -Máme tu J&T s mestom jedna ruka.
Predošlý tender šitý na mieru práve SORu -však už len vtedy tá podmienka do 11m či ako to bolo.
Zámerné zanedbávanie opráv Solarisov. Ved ten zhorený však koľko je už od vtedy, -už ho mohli dať nejak dohromady.
Celý tender sa pripravoval dlho jak hovado a nakoniec nafigu.
-to sú proste fakty. Tak potom čo si má o tom všetkom človek myslieť?
Len to, že sa natahuje čas pravdepodobne pre SOR a celý ten tender predtým bolo len divadielko aby niekto nemohol tvrdiť , že sa to rovno fuklo SORu.
...Bohvie ako to celé je...
Prečo by to mala byť blbosť. Ja rozhodne si nemyslím, že v centre majú mať pozemky len velké finančné skupiny.
Samozrejme -veľká vozovna by bola blbosť ale -keby bola dochovaná historická budova by to práve bolo ideálne. Kde inde by sa hodil depozitár súčasne aj múzeum ako do do centra?
Práve dopravný podnik má mať aj sídlo aj s predajnami v centre -ked aj človek ide niečo vybaviť. Nehovorím teraz že predajne nemá.
Síce Brno má tiež depozitár až v Lišni ale iné mestá majú takéto hist. budovy vozovní dochované.
Linka 68 je ukážkou toho ako to vyzerá v prípade "chybyčka se vloudila". Za 1) Nastala blbá situácia krátko po niekoľko kolíziách vozidiel linky 68 pri odbočovaní z Apolla na Bosákovu, tak sa to muselo ťahať cez Ovsište a teraz dielo skazy na nosnej linke dokonali. ? Neviem prečo nešlo zrušiť odbočovanie z Prístavného mosta na Dolnozemskú, nestačilo by keby autá mohli odbočiť z Prístavného mosta na Bosákovu a mohli by tak vozidlá z Apolla ísť aj na Bosákovu? Potom by mohla 96 aj 98 chodiť po Apolle ? pokiaľ viem tak zo zastávky Prístavný most a rovnako do nej sa dá vojsť z Prístavnej ulice. No a 2) klinec do rakvy je toto obojsmerné vedenie linky 68 cez Ovsište so zastavovaním na každej zastávke ? za dôveru kecom o nosných linkách v krátkych intervaloch sa len teraz môžeme na oplátku prizerať ako sa nám predlžujú intervaly na 95, ako preťažujú linku 68... A čiste "náhodou" nášmu DP nevyšiel tender na klbáky.
Mňa by zaujímalo čo chcú urobiť s tým druhým Sanosom. Voľakedy niekto písal, že bude na ND, ale nevyzerá to tak nakoľko by bol už rozobraný... Snáď ho nedajú zošrotovať a ak by chceli nájde sa určite veľa fanatikov a tí by to nedopustili snáď.
chcel by som sa vás blžšie spýtať, že kde sa nachádza to parkovisko na ktorom je odstavený ten Sanos, lebo viem že na bazovej, ale kde konkrétne príp. niaky vchod, ktorý sa nachádza oproti