ano zvysuju. prestan si uplatnovat patent na pravdu.
Ak ludia povazuju vozidlo za nove tak je logicky atraktivnejsie ako to stare s vyzorom z 50 rokov 20. storočia.
Re #125326 ufo: urcite ako vodic nemas povinnost dvihat 100 kiloveho chlapa na voziku do saliny. Spomen si na BOZP, teda ak si ho absolvoval a cast o dvihani bremien.
Ja sa obávam, že v prípade tejto konkrétnej diskusie ste na tom (rovnako ako v prípade Majo vs. ufo) obidvaja asi tak rovnako, čo sa týka počtu trepnutých momotín ? .
Ja môžem vychádzať len z info, ktoré vidím. Nemusím mať pravdu, to je jasné. Ale je teda zopár vecí, ktoré mi ako laikovi bijú trochu do očí - prázdne 2xT súpravy - nevidím nijaký problém, prečo by K2 nemohli byť vo Dvore a obsluhovať linku 2. A cez víkendy viacej liniek z tejto vozovne. Netuším, ako sa platí elektrika, ale keď už sú teda tieto vozítka po modernizácii také atraktívne, prečo neupraviť výpravu a rozmiestnenie...neviem nakoľko je to problém v DPB.
Ďalej ma totálne serie počet NP vozidiel, mne nechýbajú, ale pomalosť výmeny ľudí a kočíky, vozíčkari sú dostatočný dôvod. ALEBO AK NIE, potom nech mi nikto nič nehovorí, keď odmietnem vynášať nejakého 100 kilového invalida na vozíku do električky.
A modernizácie DPB - možno sa to ľudu viac páči, ale pochybujem, že to niekoho ovplyvni pri výbere medzi MHD a autom. DPB si robí obraz inými vecami, tieto nové čelá na k2 bol len výkrik do tmy.
Rofl, ty si kto ? Začni ma oslovovať tak ako sa na diskusiu sluší a patrí, pretože vyzeráš ako chudák. To si po rokoch môže dovoliť laminátka, ale nie ty.
Jeden nástup do vozidla navyše a k tomu aj nízkopodlažný vždy urýchli nástup do súpravy. Ak si opačného názoru, konzultuj toto so svojim učiteľom matematiky, prípadne zájdi na SAV aniosekundu. ?
Jestvujú nejaké správy z miest, kde sa vaňové úpravy a články realizovali o hromadnom padaní cesujúcich zo schodov pri prechode z/do vysokopodlažnej časti ? Čím chceš svoje tvrdenie podložiť ? Svojim dohadom ? ?
A čo keby tam bol invalidný vozík ? Na to tá nízkopodlažná časť je primárne určená. Vzývaš komunistických predákov po večeroch ? Tí roky nehumánne nevytvárali podmienky pre ľudí so zníženou schopnosťou pohybu.
Možno by si si vedel predstaviť, že po nahradení K2 liniek vozami 2 x T3 by sa na obratiskách mohli zmeniť podmienky. Aj toto konzultuj, odporúčam Ti si to nakresliť, farebne rozlíšiť. ?
Ty by si rozhodovania o doprave nebol ani schopný.
A k tej unifikácii – opäť – tento “fakt” nemáš čím podložiť, pochopili ? Je to to isté, ako keby sme použili všetky neuspešné unifikácie Bus/Trl v bývalom československu ako argument proti nim.
Tentokrát hlásat vo vzácnej zhode s Majom OBIDVAJA nehorázne momotiny. Detailne rozoberať to tu nebudem, to môžem niekedy osobne, bod po bode. Len jeden detail za všetky - tie stupídne čelá skutočne zvyšujú atraktivitu vozidla v očiach cestujúcich.
Atraktívnejšie? Haha, modrogumná myšlienka.
Btw. nemusíš mi vysvetlovať rýchlosť - to bolo myslené ironicky na zmysel tých supermoderných atraktívnych čiel.
Pokial som to spravne pochopil (co samozrejme nie je iste :D) tak ide o spolupracu a nie "patrenie pod Zoznam". Akurat to beha na domene zoznamu, ale stale je to separatne.
Uvedomte si, prosim, ze Zahradnik nie je tupec. Jediny problem je ze Zahradnik vyuziva rozum na vlastne obohacovanie sa. Kludne by som veril tomu, ze vie, ze kupia napr. Varia (hoci oficialne to povedat nemoze).. ale ako marzy urcite nie je doveryhodny zdroj.
m@rtin
Ano, na 15T je drahá především ojedinělá technologie, kterou zatím nikdo nevyrábí.