Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mar.z.y #125273:
No ked toto povies ty, tak to je uz uplne zarucena informacia 😃
Reply on: luky133 #125307:
Nemá. Má ju podstatne dlhšiu. Ale a AutistomBA nemá význam polemizovať, on je na tomto DF jeden z mála horších úkazov, než je DunčoTr tisíckrát inak.
Reply on: MiroBA #125289:
Nemá električka náhodou životnosť niečo okolo 25 rokov?
Reply on: MiroBA #125289:
heh, ja by som videl ten termin, kedy nam tu bude behat 15 T for City ovela skor ? nepamatas sa, ako nam tu pod nosom podstrkovali 5 clankovu Klaru a clanky vo vsetkych novinach, ze taketo moderne, nizkopodlazne, plne klimatizovane elektricky planuje Bratislava nakupit uz o 2 roky?
Cize, ja si myslim, ze zas tesne pred volbami, nam tu bude behat aj 15 T for City, aj Vario, aj Combino a mozno aj Porscheta... Proste pred volbami nas budu namotavat, natahovat na skripce, vestko, len aby dostali nase hlasy, nas, co im dame hlasy kvoli zlepseniu dopravy!!! Hanbit sa mozu nekonecne Zahradnik + Kadnar + Cilek + Durkovsky! HANBA!!! HANBA!!! HANBA!!!
Reply on: Emo #125200:
Tie mali byť zlikvidované tak do týždňa od platnosti nového zákona...

Re #125222 M3go: Áno a potom to má aj úžasné trakčné vlastnosti...

Re #125234 doktor54321: A vo Viedni nemajú žiadne NP električky, že?

Re #125251 fanatikmhd: Čo riešiš, truhlík?

Re #125275 DunčoTr: Ach ty momotko, si myslíš, že Solarisy len v BA jazdia? Ja som sa viezol v Solarise, keď ty si ešte nevedel že existuje.
Reply on: luky133 #125303:
Aha som slepý tak už je tam zmienka. ? Ale myslel som aj v naši partneri. ?
Keď už patríte pod Zoznam nebolo by dobré sa zmieniť o tom aj v http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?w=2f262e29ef2f262e29 ? ?
Reply on: Mar.z.y #125273:
Zaujímavé, že ešte pred verejnou súťažou vieme už výsledky. ? ?
Reply on: ufo #125300:
Ten komfort sa nedal spraviť aj v DPB, v ÚD na to nie je dostatok ľudí (hlavne schopných). Stačí si pozrieť do katalógu vozidiel, koľko naše ÚD robia jednu modernizáciu. A to nehovorím len o extréme K2G (6 rokov), ale aj o T3P. Keby to mali robiť naše ÚD, máme teraz možno 5 modernizovaných K2 od roku 1998, nie 30. Vďaka tým "stupídnym čelám" sú však tie vozidlá pre cestujúcich atraktívnejšie, ale myslel som aj interiér atď. Prečo by mali jazdiť rýchlejšie, keď v BA je maximálna rýchlosť električiek 50 km/h. Toto nie je koridor, pán modrogum, ale mestská pouličná dráha. Cez víkend musia jazdiť aj odporové T3, lebo Jurajov dvor nemá K2S, ani K2G, ani T3G, ani T6A5 a svojimi T3P by celú výpravu nepokryl. Radšej podľa Teba všetko vypravovať cez víkend z Krasnian, aj za cenu zbytočných prázdnych výjazdových a dojazdových kilometrov? Mne z Tvojich názorov jednoznačne vyplýva, že musíš byť zamestnaný alebo mať aspoň niečo do činenia so ZSSK, ZSSK Cargo alebo ŽSR...
Reply on: Majo #125242:
Ten komfort sa dal za lacný peniaz spraviť aj v DPB, za to nemuseli chodiť do ŽOS Šumperk. Modernejší design? To ako tie stupídne čelá? A to teraz ide vďaka tomu asi o 20% rýchlejšie, že?
Prečo teda cez víkend nejazdia len K2S, T6, T3G, T3P, ktoré by pokrili celú výpravu? Ale behá početná flotila T3...
Zhnili - to isté, čo sa robí pri modernizácii s rámom a plechmi, sa dá spraviť aj pri veľkej oprave v DPB.
Modrogumné názory máš skôr ty ešte aj s prímesou názorov šotouša...
Reply on: MiroBA #125298:
Kúpili ich, lebo v tom rumunskom meste mali pred voľbami a primátor sa potreboval "blysnúť" pred voličmi... Mimochodom, bola to Oradea.
Reply on: m@rtin #125276:

To som teda veru nevedel že druhá najdrahšia tramvaj je práve 15T -som si myslel že také Combino stojí ešte viac. Pekne.
Ale napr. najnošie Rímske tramvaje tuším Typ FIAT CITYWAY ROMA II tiež nebudú najlacnejšie. Ono tažko povedať. ULF ale zrejme budú zrejme najdrahšie. Inak tie superdrahé ULF kúpilo aj dokonca nejaké rumunské mesto čo by som v živote nepovedal. Tak ktovie možno aj 15 T kúpi niekto podobne.
Síce 15 T má prevratnú technológiu -prvá plne nízkopodlažná tramvaj s plne otočnými podvozkami tak zato bude asi tak drahá.
Reply on: Sommelier #125293:
Ak tu niekto trepe, tak si to jedine Ty. Evidentne Ti došli argumenty.
Reply on: M3go #125295:
Na U6 už vozidlá E6 už od decembra 2008 nejazdia, všetko sú len Bombardiery. Ale v prípade klasického metra (U1 - U4) o nízkopodlažnosti hovoriť nemožno, hoci nástupištia sú v úrovni podlahy...
Reply on: Majo #125291:
JJ Vieden si to môže dovliť veď oni maju už 100% autobusovy vozovy park np 95% metra je np ( na u6 jazdia ešte nejake duewagy). Viedeň isty čas požičiavala nejake klbaky do iných miest tak kludne mohol aj nas DP poprosiť o zapožičanie nejakých vozidiel namiesto tých z BB.
Reply on: fanatikmhd #125286:
majú napr. Košice alebo v podstate ktorékoľvek mesto v ČR lepšie nakoľajovacie vybavenie ?
Reply on: Majo #125279:
: musel by som Ti nadávať a tomu sa chcem vyhnúť. Trepeš, ale v každej vete.
Reply on: intony #125287:

Tak hej ale do Rače chodí zase i 5ka a 11ska. Možno ráno 3 je plná ale poobede a večer ani nie, chodím do Rače občas ale nevidávam ale vždy čakám na 5 alebo 11.
Reply on: M3go #125278:
Sú. Viedeň si to však môže dovoliť - tam totiž nepotrebujú meniť funkčný informačný systém za iný, nepotrebujú robiť prehnane luxusnú dopravu len na jedno sídlisko atď.
Reply on: Sommelier #125274:
Vkladáš mi do úst niečo, čo som nepovedal. Nikdy som nepovedal, že DPB bude ziskový, ak všetko zunifikuje. Ale fakt (ktorý zrejme Ty nedokážeš pochopiť) je ten, že unifikácia výrazne znižuje náklady na údržbu a skracuje dodacie lehoty nákladných dielov atď. Pochopili to nielen všetky západoeurópske dopravné podniky, ale aj väčšina českých (s výnimkou Brna), len Ty sa proti tomu búriš. A nehnevaj sa, ale posledný riadok Tvojho príspevku je úplne odveci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.