Vie mi niekto poradiť stránku, kde môžem zdarma hodiť súbor o veľkosti 1,2 GB a vygeneruje mi link na stiahnutie? Jedná sa o nitriansku rozlúčku ako DVD súbor v najlepšej kvalite, nech si to stiahne a napáli každý, kto bude mať záujem. Ďakujem za prípadnú radu. ?
Tie Solarisy na L32 su len docasne riesenie ,kym nedojdu 1111 a 1112 ?alebo to uz je nastalo ??? Ja len dufam,ze to nebude na ukor L88 ,lebo ak sa mi raz dotrepe namiesto 12xx daky 17xx a nenapcham sa zase ,tak moc mi do smiechu nebude ?
Áno výprava bude taká. Š. spoj 17 bude robiť ráno 32/4. Poobede tušim nejaká delená.
Pridelené vozy budú mať všetci ?, ale ak si mylsle pridelené služby, tak to nie, to už je dnes iba na 3. a 4.DP, na 1 a 2 DP sa to až na minimum výnimiek už nepraktizuje ?.
Avšak 1108-1110 by mali premávať na 133/1-4 a na 32/6 a 7 sa zrejme budú striedať 1201 a 1218... ?
Presne tak. Ešte mám aj staré články z novín z rokov 1992 alebo tak nejak kde sa píše o tom ako pokrašuje stavba DD. Na internete som taktiež našiel staré články a na wikipedii písal, že komplex KV dostal aj nejaké medzinárodné? alebo štátne? ocenenie za najlepšie navrhnutý komplex a malo v tom pokračovať aj sídlisko DD. Voľakedy malo byť sídlisko plné obchodov, spoločenského centra, malých panelových domov max. do 4 poschodí s parkami, veľkými trávnatými polochami a všetko čo sa dokončilo je len to ako sa začali rozpredávať pozemky... Ak by bolo dodržané všetko čo má byť tak komunikácia stači a ani Molecová nie je tak preťažovaná ako je... Dlhé diely mal byť pokus o ekologické pekné sídlisko... ?
Keď začala premávať L104 do Petržalky, spravili z nej špičkovú linku s intervalom 10 minút. L27 sa vtedy skrátila po Kollárovo námestie a jazdila v intervaloch 10/12//15. L104 jazdievala ráno v smere do Petržalky a popoludní do mesta okolo EUBA a v opačnom smere cez Bulíkovu. L67 potom nahradila L104. Pri prečíslovaní spravili v prvej vlne z 27 a 104 zlúčenú linku 83.
Re #123965 810zssk: Čo ja mám informácie, tak o spustení budeš (možno) dosť prekvapený.
Re #123962 oppress: Linka 27 má zaujímavú históriu. ešte v 70. rokoch, keď neexistoval ani jeden panelák, premávala po moste ČA do Starého hája, niekde ako je teraz križovatka na Nám. hraničiarov. Ulice Pri Starom háji a Starohájska boli v minulosti jedna ulica, ktorá však bola zrušená výstavbou Hájov. Po výstavbe mosta SNP sa zmenila aj jej trasa cez tento most. Zo Starého hája pokračovala za Chorvátskym ramenom východnou časťou starej Petržalky, ďalej cez most SNP po nábreží na Šafko. V tom období akurát robili Staromestskú a podjazd pod Mier. námestím. Na Šafku bol zabezpečený prestup na linku 1 v smere na stanicu, keď ešte nebola zrušená trať na Štefánikovej. Po dostavaní Staromestskej a zrušení trate na Štefánikovej električky nahradila linka 45 od ešte neexistujúceho Technopolu cez nám. Hraničiarov, Šafko, na Hlavnú stanicu. http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=29764&idg=59&gi=0&gn=20&gs=e&gsd= Vtedy sa linka 27 točila na Kapucínskej a bola predĺžená do nového Ovsišťa. Začiatkom 80. rokov ju predĺžili na Hlavnú stanicu a linku 45 skrátili po Nám. SNP, neskôr po Šafko. Po asanácii Petržalky bola linka presmerovaná po Rusovskej ceste, neskôr po nadjazde Dvory. Posilová 27-S išla po Hodžovo nám. Trasa Ovsište - Hlavná stanica bola potom skrátená po Kollárovo námestie, ako si spomínal, neskôr popredĺžení linky 104 do Ovsišťa bola linka 27 zrušená.
A tá elina pôjde z mesta kadiaľ do Petržalky. Ona príde zo Starého mosta, pôjde cez Šafko, Štúrovú, Jesenského, Mostovú, Nám. Ľ.Štúra a cez Vajanského? A na Vajanského odbočí doprava na most? A tí čo pôjdu po zrušení linky 95 zo Šafka do Petržky sa budú trepať okruhom aby sa dostali na most? Šak L95 by už bola dávno v srdci Petržalky. Alebo sa elina bude na Šafku točiť?
Petto
celodenne - 1-4
delene - 5-7
skolaka 17 robi rano a poobede kto ???
budu aj dake pridelene vozy na L32 or L133 ako to bolo pri starych dobrych tamoch 3703,3706,3707 ? ???