Reply on: stevo #123145:
v prvom rade treba tu preferenciu... aby sme zistili realny potencial bratislavskych trati a to, co dokazu... nedavno som tu robil cez GPS meranie a zistenie bolo take ze 1/4 cestovneho casu medzi 9 zastavkami bolo statie na krizovatkach a prejazd konstrukcne odflaknutymi tratovymi usekmi... urobit po preferencii analyzu na zaklade vysledkov potom rusit / zlucovat zastavky, poukazat na kriticke useky z hladiska konstrukcie a nasledne rozmyslat s efektivizaciou (vybrat useky, ktore eventualne pod zem).Vsetko ale pada na tom, ze je to politicky zneuzitelne a napadnutelne...
MiroBA
To je pravda priestor pred hlavnou stanicou je dosť malý. Ono celý priestor by tam chcelo prestavať, koniec koncov sú na to plány. Ale namiesto tých nezmyslov - veľkého nákupného centra a pod. či čo tam plánovali by radšej mali myslieť na dopravnú obslužnosť. By som si vedel predstavit viacpodlažný obratisový objekt - na prvom podlaží by mali konečnú električky na druhom trolejbusy a na treťom autobusy, samozrejmostou by bol bezbariérový pristup. Vzhľadom na terénne pomery pri Hl. stanici by to mohlo byť pomerne realizovateľné.