Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stevo #123145:
v prvom rade treba tu preferenciu... aby sme zistili realny potencial bratislavskych trati a to, co dokazu... nedavno som tu robil cez GPS meranie a zistenie bolo take ze 1/4 cestovneho casu medzi 9 zastavkami bolo statie na krizovatkach a prejazd konstrukcne odflaknutymi tratovymi usekmi... urobit po preferencii analyzu na zaklade vysledkov potom rusit / zlucovat zastavky, poukazat na kriticke useky z hladiska konstrukcie a nasledne rozmyslat s efektivizaciou (vybrat useky, ktore eventualne pod zem).

Vsetko ale pada na tom, ze je to politicky zneuzitelne a napadnutelne...
Reply on: MiroBA #123131:
Miš-Maš nie je net ale práve dopravácky časopis. Ja teiž nikoho neosočujem, keď má vlastný názor, len keď má vlastný úchylný názor ? .
Reply on: MiroBA #123130:
Ty asi nebudeš len autista ale kompletný magör.
Po prvé: Prečo stále točíš túto úchylnú vetu "metro je o inom než busy i električky". V čom je o inom? A jazdí hádam metro radiálne?
Po druhé: Diametrálne vedenie liniek nemá NIČ spoločného slinkami odvšadiaľ všade.
Po tretie: Aká diametrálna električková linka okrem 12 bola v BA za tú dlhoročnú tendenciu zlikvidovaná?

Takže si svoje výkriky ublíženého decka vytlač na brúsny papier, zroluj drsnou stranou smerom von a vopchaj do análneho otvoru
Reply on: Ike #123102:
presne! Ale venovat sa elektricke komplexne a na najvyssej odbornej urovni. Spojit mozgy a premysliet a preprojektovat co sa z realnych podmienok da dostat. Zaviest nove trate, nevyhovujuce opravovat aspon na rychlost 50 (zaviest vynimku pre uzemie BA, ze na el. trati je povolena 80 celoplosne), absolutne prekopat to co demagogovia u nas nazyvaju preferencia, pouzivat moderne technologie a v neposlednom rade nezabudnut na cestujucich a zvysit atraktivitu cestovania nielen klimatizaciou...
Reply on: MiroBA #123130:
"Potom nechápem tú dlhoročnú tencenciu v BA diametrálne linky likvidovať. Koľko aj na tomto fóre bolo kriku že linky odvšadial všade nemôžu jednoducho byť? A ja sa pýtam aká je to spravodlivosť??? Niektorí môžu mať a iní zase nie?
Ja som sa len držal dlhoročnej tendencie v Bratislave. Dobre nech sú diametrálne linky, ale potom aj ja si teda prosím byvalú 117 alebo 59(to mi je jedno aké čislo) s celodenným intervalom -večer by mne osobne veľmi bodla a premňa nech stojí aj v centre. A prosím si aj bývalú 112sku aj 21čku a 54ku. Toto nám všetko zobrali -keď diametrálne linky tak pre všetkých. Naše sídlisko je tiež veľké, je tu X 12posch. domov. Od nás ľudia nepotrebujú pohodlne cestovať? "
- priame linky pojdu vsade iba z centra BA - z DD!!! ☺
Reply on: MiroBA #123135:
"Tak si prosím do Petržalky Električkovú trať -už dobrých 25 rokov tu výstavba mešká. To vieme všetci." ?
Reply on: Kakke #123136:
..."takých čo pravidelne zavádzajú ako im ide o preferenciu MHD a skvalitnenie"... ?
Reply on: S499.1023 #123129:
Alebo je to priaznivec Poltretinu. ?
Prosím Vás, kde sa nachádza ten nový most do Lamača v oblasti Zidiny/Segnáre? Napadlo ma, či by sa tediaľ nedala presmerovať linka 38 a obsluhovala by tak celú ulicu Segnáre a napájala by sa na zastávke Lediny. Nastupuje veľa ľudí na Segnároch?
Reply on: MiroBA #123110:
za pouyitie komunikacie pre MHD sa v norsku plati myto v rozsahu 3,5 - 7 eur za vstup. Niektore mytnice pustia len MHD a tie su vacsinou zabezpecene rampou
Reply on: Martin Fundárek #123117:
Akonáhle bude existovať prepojenie Petržalka - Filiálka, tak význam Hlavnej stanice pôjde dole nie? Inak škoda, že sa prestali využívať koľaje hore nad nástupišťami autobusov. Viem, že je to muzeálna koľaj a v budove pri koľajach sídli múzeum dopravy. Neviem koľko koľají tam je a či by tam bolo možné nástupište. Každopádne by sa tam dali končiť vlaky prichádzajúce zo smeru Kúty, ktoré končia v BA. Vyžadovalo by si to veľké náklady ale predstav si aké by to bolo, že by sa ľudia prešli od vlaku buď budove na rohu Pražskej/Šancovej alebo by mohli zliezť dole k autobusovému nástupišťu, ktoré by samozrejme muselo byť posunuté aby sa tam mohol spraviť hore perón. Potom by budove hlavnej stanice neprekážalo vôbec keby neexistovala tá prístavba a šla by dole - ostal by len historický originál.
Reply on: MiroBA #123134:
Priestor? Pred prístavbou je veľká vyasfaltovaná plocha. Nie je zas extra veľká ale daný priestor by sa dal aj nejak kreatívnejšie využiť ako na odhadzovanie špakov a žuvačiek. ? Čo sa týka električky nechal by som ju tam kde je, len s tým, že od zastávky Predstaničné nám. by som ju začal zapúšťať pod zem, tak aby mohla vyústiť na Pražskej a pokračovať na Patrónku a ďalej cez dnes už MHDčkou neobsluhované Polianky na Harmincovu kde by sa napájala na existujúcu trať v Dúbravke.
Reply on: Martin Fundárek #123118:
No ja by som nenechal na moste žiadny pruh pre gumokoly. Akurát tak, keby bola trať vybudovaná tak, aby po nej mohli jazdiť autobusy a potom hasiči, sanitky a policajti, ale potom by tu furt ostávalo riziko toho, že autičkári zalobujú a električky budú stáť na moste medzi autami. Keby toto mesto nezažívalo pseudoborníkov na dopravu a takých čo pravidelne zavádzajú ako im ide o preferenciu MHD a skvalitnenie, tak by som tam ten most nechal v stave aby mohli aj autobusy po ňom chodiť. Kým vykape táto garda automobilových šialencov, tak si veru počkáme. Starý most v takom stave ako si písal by som ponechal v civilizovanejšej krajine kde zákazy platia pre všetkých a nie v meste kde je pešia zóna ozdobená autami, BUS-pruhy slúžia ako dobré parkovisko a po Starom moste si napriek zákazu autá jazdia a šoféri sa tvária, že o ničom nevedeli, pričom na to bola reklama jak na summit Bush-Putin, atď. Myslím, že prípadov by sme tu našli každý x...
Reply on: Mike #123133:

Tak si prosím do Petržalky Električkovú trať -už dobrých 25 rokov tu výstavba mešká. To vieme všetci.
Reply on: Martin Fundárek #123117:

To je pravda priestor pred hlavnou stanicou je dosť malý. Ono celý priestor by tam chcelo prestavať, koniec koncov sú na to plány. Ale namiesto tých nezmyslov - veľkého nákupného centra a pod. či čo tam plánovali by radšej mali myslieť na dopravnú obslužnosť. By som si vedel predstavit viacpodlažný obratisový objekt - na prvom podlaží by mali konečnú električky na druhom trolejbusy a na treťom autobusy, samozrejmostou by bol bezbariérový pristup. Vzhľadom na terénne pomery pri Hl. stanici by to mohlo byť pomerne realizovateľné.
Reply on: MiroBA #123130:
Ale je zásadný rozdiel diametrálne linky u električiek a autobusov! ❗
Reply on: S499.1023 #123126:

K tým mýtnym nálepkám..., tak korupcia kde v SR nie je...
Neviem, nemusí to byť na základe nálepiek.
Sú mestá ktoré to zavedené majú napr. niekto tu spomenul Londýn, tak by som čerpal skúsenosti odtial.
Reply on: S499.1023 #123129:

Z netu som to veru neodpísal, zhodou okolností čítal som o tom podrobnejší článok nedávno v jednom dopraváckom časáku.
Dosiahnuť vo vete gramatické zhodu -a iní tu nerobia chyby???
A mám vlastné kritické myslenie, opakujem sú to len moje domienky a nemusím mať pravdu, to som nikdy netvrdil, že silou-mocou čo poviem ja musí tak aj byť.
A nikoho tu neosočujem, keď má niekto na niečo iný názor.
Reply on: S499.1023 #123127:

Praha i Brno má linky diametrálne to viem ale Praha má hlavne aj metro. A metro je o inom než busy i električky.
Potom nechápem tú dlhoročnú tencenciu v BA diametrálne linky likvidovať. Koľko aj na tomto fóre bolo kriku že linky odvšadial všade nemôžu jednoducho byť? A ja sa pýtam aká je to spravodlivosť??? Niektorí môžu mať a iní zase nie?
Ja som sa len držal dlhoročnej tendencie v Bratislave. Dobre nech sú diametrálne linky, ale potom aj ja si teda prosím byvalú 117 alebo 59(to mi je jedno aké čislo) s celodenným intervalom -večer by mne osobne veľmi bodla a premňa nech stojí aj v centre. A prosím si aj bývalú 112sku aj 21čku a 54ku. Toto nám všetko zobrali -keď diametrálne linky tak pre všetkých. Naše sídlisko je tiež veľké, je tu X 12posch. domov. Od nás ľudia nepotrebujú pohodlne cestovať?
A ked mám byť taký sebec, mne možu byť električky ukradnuté
pretože som z Petržalky. Ja sa k tomu už vyjadrovať nebudem, nech sa vyjadrujú vodiči električiek -oni to majú najlepšie odsledované a máme na to aj odborníkov ktorí berú za to velké prachy.
Treba sa teda rozhodnúť bud mať diametrálne linky z každej mestkej časti do každej ale z o to redším intervalom alebo z hustým intervalom len do stredu mesta. Oboje sa plnohodnotne reálne v súčasnej dobe mať nedá.
Bodaj by to tu bolo ozaj tak ako v Prahe a v Brne.
Reply on: MiroBA #123115:
Tuším si naozaj autista. Encyklopedické vedomosti perfektné (pokiaľ si to neopisoval z nejakého Miš-Mašu), schopnosť dosiahnuť vo vete gramatickú zhodu obmedzená, schopnosť vlastného kritického myslenia nulová.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.