XxX> na mape co mam ja, je Agatova od SZTS po hasicov, pri hasicoch je kusok Furmanska, potom je
zase dlho Agatova az ku dialnici, ktora pokracuje dalej ako ulica Na vratkach a nakoniec je este Furmanska v Lamaci na druhej strane dialnice
ale sucasna zastavka Furmanska sa kedysi (este za cias linky 101) volala Agatova...
zase dlho Agatova az ku dialnici, ktora pokracuje dalej ako ulica Na vratkach a nakoniec je este Furmanska v Lamaci na druhej strane dialnice
ale sucasna zastavka Furmanska sa kedysi (este za cias linky 101) volala Agatova...
XxX
vysvetlim> DNV (obyvatelia) by takuto linku prijali ale DNV (zastupitelstvo- cize Mraz a pod.) sa k tomu nejak nevyjadruju! Preto to formalne vyznie aj tak, ze Dnv linku nechce! Uz to opakujem po sty krat!!! Vybudovanie asfaltoveho obratiska moze trvat max. 3dni! A nieje to financne narocne!!!
Turbo, ty si si tiez vsimol, ze rano v spicke chodia iba Ikarusy 435,280 a Karosy! Tieto busy maju viac sedadiel, na ukor miest na statie! A jedno miesto na sedenie = 3 miesta na statie ak je bus Natlakovany!
Ale v spicke si prijde Ikarus 283 z malym poctom na sedenie na ukor vyssej kapacity.
K Mokrohajskej> Turbo, ja nastupujem na S.Kralika
co znamena, ze vzdy som vylisovany na dverach! A teraz si predstav, že bus meska -> je 7.20 a 7.37 mi ide 81ka a autobusík si zastaví na Mokrohájskej, otvoria sa dvere, babička ma vytlačí, zakomplexovaný vodič to hneď využije, kozmickou rýchlosťou si zavre dvere, a zdrhá preč. K tomu sa prizerá iná babka, ktorá čaká na 30ku! A že DPB chce šetriť. Zastavenie a odštartovanie zo zástavky ide tiež do benzína.