XxX> na mape co mam ja, je Agatova od SZTS po hasicov, pri hasicoch je kusok Furmanska, potom je
zase dlho Agatova az ku dialnici, ktora pokracuje dalej ako ulica Na vratkach a nakoniec je este Furmanska v Lamaci na druhej strane dialnice
ale sucasna zastavka Furmanska sa kedysi (este za cias linky 101) volala Agatova...
zase dlho Agatova az ku dialnici, ktora pokracuje dalej ako ulica Na vratkach a nakoniec je este Furmanska v Lamaci na druhej strane dialnice
ale sucasna zastavka Furmanska sa kedysi (este za cias linky 101) volala Agatova...
Turbo
Tie elektricky su namrazovky. Jedina elektricka co premava v noci cely rok je slozobny spoj 408. Netusim ci ide az do Dubravky.
Co sa hluku tyka:
Opatrenie na znizenie hlucnosti existuje: Treba sfrezovat hlavu kolajnice. Aj najmodernejsia elektricka by na vlkovitej trati rachotila. Totiz nikto si to nevie vysvetlit, ale po urcitom case hlava kolajnice vykazuje vlnkovanie. Ona v skutocnosti aj je vlnkovita. Staci sa na nu lepsie pozriet. Najlepsie to vidno vecer, ked sa od hlavy kolajnice odrazaju poulicne lampy. Jasno je tam vidno vzorku opakujucu sa v rozmedzi asi 5 cm, niekedy je to vic, inokedy menej. V zahranici je frezovanie a brusenie kolajnic bezna udrzba, ale u nas je to strasny luxus. Co je este vacsia tragedia je to, ze za luxus sa povazuje aj obycajne podbijanie trate. Keby sa niekto nasral a dal poriadne podbit a prefrezovat vsetky trate v BA, tak elektricky by chodili hladko, bez hadzania a ticho. Aj tie najstarsie. Totiz je velmi zaujimave ze ta ista elektricka ide pred Polusom ticho a nekyve sa a v Karlovke rachoti a hadze zo strany na stranu.
Len si niekedy vsimnite, ze od zastavky "Nad Luckami" smerom do Dubravky az po 2. stlp za prejazdu s autami idu elektricky ticho. Potom zacnu rachotit. Viete cim to je? Je to tym, ze ten usek bol prefrezovany, ked tu bola pozicana freza (tusim z Viedne). Aj vrchny Trabust, Trabalik skonstatoval ze je to vyrazne lepsie. Ale preco sa potom v tom nepokracuje??? Prebrusit by mali celu Dubravku aj Karlovku, potom Ruzinov, Tunel, Vajnorsku v useku Trnavkse myto - Polus... V podstate cele mesto s vynimkou nedavno rekonstruovanych usekov. A potom frezovat kolajnice pravidelne, aspon raz za rok. Lenze ked sa setri kde sa da tak to tak vyzera...