Reply on: ufo #122201:
"K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP." - a to by uz kto vyuzil? Kto by siel Pressburgerbahnhom ked je to dlhsie a musi prestupovat? Skor by som videl vyznam v tom keby sa 901 zaintegrovala do VORu.
MiroBA
Teraz som 901čkou nešiel tak neviem presne povedať ako je skutočne vyťažená. Ale keď sa oteplí podľa mňa budú viacej ľudia tam chodiť na vycháddzky a tak. Ono najviac odradzuje tá cena podľa mňa. Ja osobne sa ju chystám využiť na jar, pretože chcem sa ísť pozrieť na Pottenburg a príľahlý kopec a čo to pofotiť.
Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec a jednoznačne je to najkratšia vzdialenosť aspoň z Petržalky. Trať cez Parndorf je veľká zachádzka po odvesnách mysleného trojuholníka a tu by šiel vlak po prepone.
Cez Marchegg je to zachádzka v podstate tiež ak by človek cestoval z Petržalky. Ja osobne by som si vybral najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, tak ako do Budapešti by som nešiel cez Košice ale priamo cez Štúrovo.
Ono je zase druhá vec, že tade teraz chodia vlaky ktoré stoja pri každej vŕbe, chcelo by to aj zrýchlené spoje a možno trocha opraviť trať ale v AT myslím že sú všetky v dobrom stave.
To čo som navrhol by bola najlacnejšia a asi najjednoduchšia alternatíva. Ono sá dá všeličo aj popri Viedenskej ceste ku Auparku potiahnuť trať ale to by bolo o dosť finačne náročnejšie.