Ja si tam zájdem na bicykli rovno keď je na to dobré počasie a keby som chcel ísť ďalej inak ako na bicykli tak si môžem so sebou zobrať aj bicykel do vlaku ?
Prečo by mali čakať dlhšie? Pri tom intervale 30 minút nečakajú dlho? Napr. v sedle prichádzajú spoje 30+37 každých 10min od 05, čiže by sa to nastavilo, tak aby 32 prichádzala na zastávku o 10 30 50. Ide mi nielen o preklad ale aj nejaký dôstojný interval, však 32 zas nepremáva cez dediny, sklady a polia ako napr 54 a 65, kde majú interval 30 minút cez víkend a sedlo. To som chcel ja zlepšiť na tej 32.
Teraz som 901čkou nešiel tak neviem presne povedať ako je skutočne vyťažená. Ale keď sa oteplí podľa mňa budú viacej ľudia tam chodiť na vycháddzky a tak. Ono najviac odradzuje tá cena podľa mňa. Ja osobne sa ju chystám využiť na jar, pretože chcem sa ísť pozrieť na Pottenburg a príľahlý kopec a čo to pofotiť.
Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec a jednoznačne je to najkratšia vzdialenosť aspoň z Petržalky. Trať cez Parndorf je veľká zachádzka po odvesnách mysleného trojuholníka a tu by šiel vlak po prepone.
Cez Marchegg je to zachádzka v podstate tiež ak by človek cestoval z Petržalky. Ja osobne by som si vybral najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, tak ako do Budapešti by som nešiel cez Košice ale priamo cez Štúrovo.
Ono je zase druhá vec, že tade teraz chodia vlaky ktoré stoja pri každej vŕbe, chcelo by to aj zrýchlené spoje a možno trocha opraviť trať ale v AT myslím že sú všetky v dobrom stave.
To čo som navrhol by bola najlacnejšia a asi najjednoduchšia alternatíva. Ono sá dá všeličo aj popri Viedenskej ceste ku Auparku potiahnuť trať ale to by bolo o dosť finačne náročnejšie.
Násyp je na viacerých miestach prerušený.
Vo Wolfsthali je od Bahnhofu smerom k nám trasa pôvodnej trate zastavaná, pozmenky predané.
Tá vlečka z našej strany vedľa Bratskej sa už nepoužíva, časť koľajníc je pokradnutá (cigánmi).
Preklenúť diaľnicu mostom nie je také ľahké, ako o tom píšeš... teda ľahko sa to naprojektuje aj postaví, ale niečo to stojí.
K celkovým nákladom na stavbu trate pripočítaj cenu za výkup pozemkov, ktorá býva veľmi zhruba rovnakaá ako samotné náklady na stavbu trate... (aj keď dajme tomu tu to bude menej, lebo až po diaľnicu vlastní pozemky ŽSR (dúfam)
Trasa by bola nerenatabilná, pretože hentie rakúske dedinky an der Donau nespravia dostatočný potnciál na naplnenie vlaku, a do Viedne by s tým chodili iba šotouši, navyše prepojenie letíska Schwechat a M. R. Štefánik bude zabezpečené cez koridor TEN-T.
Napriek tomu za Tebou uvedené prepojenie začíanjú lobbovať rakúski podnikatelia, avšak nechcú prispieť ani korunu...
Keď už tak veľmi vymýšľajú nech si napoja tú svoju S7 z Wolfsthalu cez Berg do Kittsee niekde pred svoju žst.. efekt bude rovnaký a všetko bude iba na ich území
Pozostatok trate z Petržalky po prvý kruháč v AT už mám prejdený, ďalej až po Wolfsthal žiadne stopy nie sú, len v rámci obce. Tie by som si pozrieť aj šiel, ale rozhodne sa v tomto počasí nebudem trmácať blatom. ?
Mas dojem ze cez vikendy je 901 vytazenejsia? Ta linka ma zmysel po trase Bratislava - Wolfsthal - Hainburg a spat.. cez tyzden int. 120 minut, cez vikendy 60. Ak by to bolo plne, potom by sa to mohlo posilnit.
Co sa tyka tej vlakovej trate, planuje sa / planovala sa (pri Magoriate jeden nikdy nevie) a dokonca sa istu dobu ratalo s povodnom trasou po Viedenskej ceste (hoci netusim kam by dalej mala ist).. lenze ja v nej nevidim rentabilitu. Do Viedne tym nikto chodit nebude (lebo cez tie dediny to trva o dost dlhsie ako cez Marchegg alebo Kittsee).
Ale mozno by sa to dalo spravit tak, ze by to slo z Wolfsthalu niekde ku Auparku kde by sa to zakopalo pod zem, potom by to stalo pod Auparkom (zevraj tam Rakusaci chodia nakupovat) a nasledne by sa to napojilo na ten podzemny nadvlak Marcela Slavika smer centrum. Nasledne by sa mohol predlzit CAT po trase Wien Mitte - Flughafen Wien - Bratislava Centrum - Bratislava letisko.. To by bol celkom unikatny "Airport Expres". Samozrejme by jazdili aj regiovlaky pre cestovanie medzi BA a dedinami smerom do Viedne..
Inak, nechcel by niekto ist na pesiu vypravu od zst Wolfsthal po zvyskoch trate smerom BA? Momentalne som chory, ale casom by som tam rad zabehol
Inak ešte k tým dlhým dohadom, čo tu boli ohľadom 901čky do
Wolfsthalu. To spojenie je ozaj málo vyťažené a neatraktívne pre celotýždennú prevádzku, keď tak by som to preklasifikoval
ako doplnkový turistický spoj, napr. by jazdil len o víkendoch.
Možno to tu už aj bolo ale mňa napadla jedna vec. Načo šaškovať s autobusom keď by mohlo toto spojenie existovať celkom reálne vlakom s pokračovaním až do Viedne. A to nasledovne: Do Wolfsthalu trať už existuje a momentálne tam vlaky končia ale údajne aj keď dosť v chatrnom stave trať pokračuje až po hranicu SR. Niekde som videl fotky, min. násyp je možno by stačilo len kolajnice položiť a kríky osekať. Zase z našej strany od Žel. stanice Petržalka existuje vlečka ktorá vedie popri Bratskej skoro až po dialnicu.
Jedine čo by bolo treba preklenúť dialnicu mostom a prepojit tieto dva konce a to tak počítam by mohlo byť okolo 500m novej trate možno ani to nie. Keby sa toho nejaký kompetentný chytil a by to naprojektoval. Inak by ma zaujímalo či také úvahy vôbec boli. Podľa mňa to nemože byť nejak finančne náročné.
A trasa nemože byť nerantabilná pretože by to bola jednoznačne najkratšia trasa do Viedne bez prestupu aj pre rýchliky možno, no ale neviem či dovoľujú parametre trate Pressburger Bahn. Už aj to mi príde teraz komické tento názov keď v skutočnosti až do Bratislavy nevedie dobrých 60rokov. ?
Ja som len konštatoval, aby si nebodaj niekto nemyslel, že aké supermoderné vozidlá dáva DPB do prevádzky, ale myslím, že tu je to každému jasné.? Tak určite, že sa kupovať resp. prerábať mali ale už pred 10timi rokmi vo vačšom počte nie po dvoch-troch kusoch ročne. Samozrejme, je to stále lepšie ako nič.
Koniec koncov onedlho budú najstaršie pomály súce aj na vyradenie pretože prvá K2S bola prerobená nejak v roku 1998, čiže pred 11timi rokmi a predĺžená životnosť bola plánovaná myslím na 15 rokov. No zase neviem, v akom stave sú zatial v skutočnosti ale pár krát sa mi stalo, že niektoré dosť hlučne hrkotali počas jazdy. ?
Ing. Poltretina si vraj aj vymyslel nejake komplikovanejsie brzdove skusky. Zrejme nadobudol presvedcenie, ze uzkorozchodne vozidla aj horsie brzdia.
Re #122180 MiroBA: Dufam, ze sa tu teraz po 40. krat nerozbehne extremne dlha a nezaujimava diskusia, ci mali alebo nemali byt K2S kupene. Proste ich tu bude 35 a hotovo, uz to nikto nezmeni. 34 ich bude v BA tento rok, ta posledna by mala prist buduci rok.
Tak to potom nazvi nadväznosť. Preklad znamená toto: 30 má odchod 00 15 30 45, 37: 05 20 35 50, 32: 10 25 40 55. ? A pochybujem, že z nábrežia chodia na Kramáre také kvantá ľudí, aby to malo nejaky veľký význam. ?
Ku K2S, tak pekné že budú zaradené aspoň o volačo lepčšie vozy aj keď by som povedal tak min 5-8 rokov po funuse.
V Nemecku robili takéto modernizácie v 90tich rokoch, dokonca už v CZ od toho upustili. Brno už dlhšie svoje K2R nerobí, dokonca ani K3R nie. Praha a Brno preferuje jednoznačne nákup nových vozidiel 13T a Forcity.A keď tak modernizácie max.VarioLF2R ktoré sa hodí rozhodne viac do 21storočia.
K2S patrí v dnešnej dobe akurát tak do Rumunska a na Ukrainu tak ako tam skončili vozy T4DM z Drážďan napríklad. ?
To len taký názor k tomu, viem že v SR nie je Nemecko ale taká je bohužial realita. ?
K2S 7126 az 7128 budu tento tyzden zaradene do premavky. K2S 7126 uz v premavke bola, ale pre neschopnost Ministerstva dopravy (konkretne jedneho pana pracujuceho na ministerstve, ktory sa vyznacuje averziou voci rozchodom inym ako 1435 mm) jej prepadli a skusky musela absolvovat znova. 7129 a 7130 budu zaradene do premavky po dokonceni opravy podvozkov, 7131 (dalsia autoskola) by mala prist este tento mesiac.
Teraz už priamo o doprave.
Nevie niekto náhodou, čo nové s tým tendrom na kĺbové busy?
Nejako o tom ostalo ticho a pokial viem už malo byť rozhodnuté koncom decembra. Alebo DPB ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec