Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #122189:
Násyp je na viacerých miestach prerušený.
Vo Wolfsthali je od Bahnhofu smerom k nám trasa pôvodnej trate zastavaná, pozmenky predané.
Tá vlečka z našej strany vedľa Bratskej sa už nepoužíva, časť koľajníc je pokradnutá (cigánmi).
Preklenúť diaľnicu mostom nie je také ľahké, ako o tom píšeš... teda ľahko sa to naprojektuje aj postaví, ale niečo to stojí.
K celkovým nákladom na stavbu trate pripočítaj cenu za výkup pozemkov, ktorá býva veľmi zhruba rovnakaá ako samotné náklady na stavbu trate... (aj keď dajme tomu tu to bude menej, lebo až po diaľnicu vlastní pozemky ŽSR (dúfam)
Trasa by bola nerenatabilná, pretože hentie rakúske dedinky an der Donau nespravia dostatočný potnciál na naplnenie vlaku, a do Viedne by s tým chodili iba šotouši, navyše prepojenie letíska Schwechat a M. R. Štefánik bude zabezpečené cez koridor TEN-T.
Napriek tomu za Tebou uvedené prepojenie začíanjú lobbovať rakúski podnikatelia, avšak nechcú prispieť ani korunu...
Keď už tak veľmi vymýšľajú nech si napoja tú svoju S7 z Wolfsthalu cez Berg do Kittsee niekde pred svoju žst.. efekt bude rovnaký a všetko bude iba na ich území
Reply on: 810zssk #122191:
Pozostatok trate z Petržalky po prvý kruháč v AT už mám prejdený, ďalej až po Wolfsthal žiadne stopy nie sú, len v rámci obce. Tie by som si pozrieť aj šiel, ale rozhodne sa v tomto počasí nebudem trmácať blatom. ?
Reply on: Kami #122174:
to by ma zaujímalo, ako to dopadlo...
Reply on: MiroBA #122189:
Mas dojem ze cez vikendy je 901 vytazenejsia? Ta linka ma zmysel po trase Bratislava - Wolfsthal - Hainburg a spat.. cez tyzden int. 120 minut, cez vikendy 60. Ak by to bolo plne, potom by sa to mohlo posilnit.

Co sa tyka tej vlakovej trate, planuje sa / planovala sa (pri Magoriate jeden nikdy nevie) a dokonca sa istu dobu ratalo s povodnom trasou po Viedenskej ceste (hoci netusim kam by dalej mala ist).. lenze ja v nej nevidim rentabilitu. Do Viedne tym nikto chodit nebude (lebo cez tie dediny to trva o dost dlhsie ako cez Marchegg alebo Kittsee).

Ale mozno by sa to dalo spravit tak, ze by to slo z Wolfsthalu niekde ku Auparku kde by sa to zakopalo pod zem, potom by to stalo pod Auparkom (zevraj tam Rakusaci chodia nakupovat) a nasledne by sa to napojilo na ten podzemny nadvlak Marcela Slavika smer centrum. Nasledne by sa mohol predlzit CAT po trase Wien Mitte - Flughafen Wien - Bratislava Centrum - Bratislava letisko.. To by bol celkom unikatny "Airport Expres". Samozrejme by jazdili aj regiovlaky pre cestovanie medzi BA a dedinami smerom do Viedne..

Inak, nechcel by niekto ist na pesiu vypravu od zst Wolfsthal po zvyskoch trate smerom BA? Momentalne som chory, ale casom by som tam rad zabehol 🙂
Nielen u nás, ale aj v Londýne:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7865018.stm
(kolabuje doprava keď nasneží)
Inak ešte k tým dlhým dohadom, čo tu boli ohľadom 901čky do
Wolfsthalu. To spojenie je ozaj málo vyťažené a neatraktívne pre celotýždennú prevádzku, keď tak by som to preklasifikoval
ako doplnkový turistický spoj, napr. by jazdil len o víkendoch.
Možno to tu už aj bolo ale mňa napadla jedna vec. Načo šaškovať s autobusom keď by mohlo toto spojenie existovať celkom reálne vlakom s pokračovaním až do Viedne. A to nasledovne: Do Wolfsthalu trať už existuje a momentálne tam vlaky končia ale údajne aj keď dosť v chatrnom stave trať pokračuje až po hranicu SR. Niekde som videl fotky, min. násyp je možno by stačilo len kolajnice položiť a kríky osekať. Zase z našej strany od Žel. stanice Petržalka existuje vlečka ktorá vedie popri Bratskej skoro až po dialnicu.
Jedine čo by bolo treba preklenúť dialnicu mostom a prepojit tieto dva konce a to tak počítam by mohlo byť okolo 500m novej trate možno ani to nie. Keby sa toho nejaký kompetentný chytil a by to naprojektoval. Inak by ma zaujímalo či také úvahy vôbec boli. Podľa mňa to nemože byť nejak finančne náročné.
A trasa nemože byť nerantabilná pretože by to bola jednoznačne najkratšia trasa do Viedne bez prestupu aj pre rýchliky možno, no ale neviem či dovoľujú parametre trate Pressburger Bahn. Už aj to mi príde teraz komické tento názov keď v skutočnosti až do Bratislavy nevedie dobrých 60rokov. ?
Reply on: Majo #122183:

Ja som len konštatoval, aby si nebodaj niekto nemyslel, že aké supermoderné vozidlá dáva DPB do prevádzky, ale myslím, že tu je to každému jasné.? Tak určite, že sa kupovať resp. prerábať mali ale už pred 10timi rokmi vo vačšom počte nie po dvoch-troch kusoch ročne. Samozrejme, je to stále lepšie ako nič.
Koniec koncov onedlho budú najstaršie pomály súce aj na vyradenie pretože prvá K2S bola prerobená nejak v roku 1998, čiže pred 11timi rokmi a predĺžená životnosť bola plánovaná myslím na 15 rokov. No zase neviem, v akom stave sú zatial v skutočnosti ale pár krát sa mi stalo, že niektoré dosť hlučne hrkotali počas jazdy. ?
Reply on: patrik #122176:
Ja viem, na to som narazal.
Reply on: Kakke #122175:
Klidek, tlcik. Mne je to jasne. Ale preklady by ti v tomto pripade NEPOMOHLI.
Reply on: Kakke #122175:
A keďže 30 a 37 na Kramáre nechodia, aký by ten preklad mal zmysel? Aby prestupujúci mohol na zastávke ZOO čo najdlhšie čakať?
Reply on: Ike #122149:
A tí ĺudia majú začiatok/cieĺ svojej cesty práve na Nivách/Bajkalskej alebo sa tam/odtiaĺ musia nejako dopraviť zo/na svoje pracovisko?
Reply on: AAA #122182:
Ing. Poltretina si vraj aj vymyslel nejake komplikovanejsie brzdove skusky. Zrejme nadobudol presvedcenie, ze uzkorozchodne vozidla aj horsie brzdia.

Re #122180 MiroBA: Dufam, ze sa tu teraz po 40. krat nerozbehne extremne dlha a nezaujimava diskusia, ci mali alebo nemali byt K2S kupene. Proste ich tu bude 35 a hotovo, uz to nikto nezmeni. 34 ich bude v BA tento rok, ta posledna by mala prist buduci rok.
Reply on: Majo #122179:
Možno by raz stálo zato, keby DPB podal na MDPT žalobu za nečinnosť vo verejnej správe, potom by možno Ing. Zlomok rozhodoval rýchlejšie.
Reply on: Kakke #122171:
Tak to potom nazvi nadväznosť. Preklad znamená toto: 30 má odchod 00 15 30 45, 37: 05 20 35 50, 32: 10 25 40 55. ? A pochybujem, že z nábrežia chodia na Kramáre také kvantá ľudí, aby to malo nejaky veľký význam. ?
Reply on: Majo #122179:

Ku K2S, tak pekné že budú zaradené aspoň o volačo lepčšie vozy aj keď by som povedal tak min 5-8 rokov po funuse.
V Nemecku robili takéto modernizácie v 90tich rokoch, dokonca už v CZ od toho upustili. Brno už dlhšie svoje K2R nerobí, dokonca ani K3R nie. Praha a Brno preferuje jednoznačne nákup nových vozidiel 13T a Forcity.A keď tak modernizácie max.VarioLF2R ktoré sa hodí rozhodne viac do 21storočia.
K2S patrí v dnešnej dobe akurát tak do Rumunska a na Ukrainu tak ako tam skončili vozy T4DM z Drážďan napríklad. ?
To len taký názor k tomu, viem že v SR nie je Nemecko ale taká je bohužial realita. ?
K2S 7126 az 7128 budu tento tyzden zaradene do premavky. K2S 7126 uz v premavke bola, ale pre neschopnost Ministerstva dopravy (konkretne jedneho pana pracujuceho na ministerstve, ktory sa vyznacuje averziou voci rozchodom inym ako 1435 mm) jej prepadli a skusky musela absolvovat znova. 7129 a 7130 budu zaradene do premavky po dokonceni opravy podvozkov, 7131 (dalsia autoskola) by mala prist este tento mesiac.
Teraz už priamo o doprave.
Nevie niekto náhodou, čo nové s tým tendrom na kĺbové busy?
Nejako o tom ostalo ticho a pokial viem už malo byť rozhodnuté koncom decembra. Alebo DPB ? ?
Zdravíčko. Aj ked to celkom z dopravou nesúvisí rád by som upozornil na chybu v dnešnom update. Konkrétne Fotky Cirkevné stavby v Bratislave. Druhá až štvrtá fotka v poradí.
NEJDE o Židovský cintorín, (ten je hneď vedľa za múrom verejnosti neprístupný) správne má byt uvedené Mikulášsky cintorín. Poprosil by som admina aby túto chybičku opravil.

?
Reply on: 810zssk #122173:
Tie linky majú celkovo spoločnú zastávku len ZOO.
Reply on: 810zssk #122173:
Rozmýšľaj než otvoríš ústa už do kelu! Keď chce ísť dakto z nábrežia na Kramáre tak aby nechodila tak málo 32. Ak ti nezaplo tak na zastávke ZOO je prestup medzi 30,32 a 37. Vidno, že si ozajstný "znalec", si najprv naštuduj kde čo stojí a potom do toho strkaj nos.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.