Neviem, či by mohlia končiť medzi linkami SAD. Pred vstupom do areálu ASMN je závora, ktorá tam predtým nebola, ked jazdila X50-tka, ale ak by DPB vybavil povolenie, tak by tam mohla mať konečnú. ?
Tá 801-tka by kľudne mohla mať konečnú aj na Zochovej, tam, kde boli presunuté všetky linky z pod Nového mosta, ked bol maratón. Určite by to bola lepšia konečná ako pri novom divadle SND. ?
Ja neviem čo stále riešiš platnosť internetovej električenky na linkách v SL v rámci BID, keď:
- predaj zatiaľ prebieha len v testovacej fáze,ň
- tak skoro žiadna BID nebude.
Kým bude BID reálne fungovať, tak snáď na základe dovtedajších skúseností bude možné nahrať si platnosť električenky aj v autobusoch SL.
Nie je dôležité kde končí ale kadiaľ prechádza. V tej časti mesta ma už nenapadá ani jeden uzlový bod ktorý by ako konečná nebol kapacitne naplnený. Nový most ani ASMN neprichádzajú do úvahy, Šafko asi tiež nie, možno keby ho potiahli až po hlavnú stanicu, ale to mi zase príde zbytočne ďaleko... Pokiaľ bude stáť pod Novým Mostom a na Šafku, myslím že miesto ukončenia je bezpredmetné, možností na prestup budú mať cestujúci kvantum.
Re #121915 Mike: Ja som ani nevedel že DPB má na ASMN zo sadistami nejakú dohodu. Keď som robil 21-tku buď som sa votrel na vécko SBSkárom vo Volkswagene a ak ma nepustili holt som si to na ASMN zaplatil.
No isté je, že už dnes majú 21, 25, 88, 206 a 210 pri AS MN kapacitný problém, ale dajme tomu že sa ešte pomestia.. samozrejme nejde o kritickú spičku, kedy tam všetko chodí "na otoč". Bavíme sa o sedle, večeroch a víkendoch.
Ale ak má pribudnúť 133 a 801, to by už bol reálny problém, nakoľko asi 801 nebude prestávkovať v Rajke a 133 by to musela mať nutne ako priebežnú konečnú lebo už skutočne nebude mať kde stáť, ale zasa to by išlo na úkor presnosti...
A okrem toho je treba riešiť sociálky, lebo na ASMN sú buď vverejné WC spoplatnené.. kultúra 0 bodov, alebo akože tie spoločné so SADkárskymi, lenže od nich Beusáci nemajú kľúče a môžu sa doprosovať sadistom (ak tam práve sedia) že sú Beusáci a nech ich tam pustia... čo dnes ale nerobí skoro žiadny DPB vodič..
Nazdar, no mam pre Vas prekvapenie, Hlavne pre milovnikov kotasiek K2S. Jedna sa o model elektricky K2S v mierke H0. prepracovany do najmensich detailov, viac info na http://yozo-designmodels.blogspot.com/2009/01/ho-tatra-k2s-coming-soon_29.html Pokial ma niekto zaujem, piste priamo autorovi [mail na webe] alebo mne na fanatikmhd @ yahoo.com Akekolvek presnejsie info vam mozem dat cez mail vratane foto. Kupa mozna na dobierku, alebo osobne v BA resp. PD.
Ďakujem vám za vaše rady a námety Prinajhoršom príde pre nás foter autom, však pozná celú BA, keď to nenájdeme. Ale však som dosť zodpovedný na to, aby som to našiel.
Bratislavskou MHD som išiel 2x v živote, keď som išiel prvýkrát, to bolo pred 2 rokmi, a bol som s kamarátom - Bratislavákom v električke. Úplne ma nachytal, povedal mi že kontrola cestových lístkov prebieha tak, že prídu desiati kukláči, odstavia električku, hodia do nej slzák a všetci musia ísť k zemi ? A kto nemá lístok, tak má po xlebe. Vtedy som bol ešte sprosté 15 ročné šťeňa, tak som mu to uveril. A ešte som išiel MHD v Budapešti a vo Viedni - tam majú mimochodom perfektné eletričky, také starožitné. A v Budapešti som bol s bratrancom a chceli sme sa previezť MHD, ale necvakli sme si správne lístky a prišli akurát revízori, tak som mal čo vybavovať.
Keby v BA zvolili prazsky system, ze musis navstivit synchronizacne miesto (co je jemne debilne) tak by to slo aj u nas bez problemov.
Lenze, ak by sme chceli aby ZSSK citacky a SL strojceky komunikovali s centralnym servrom a odtial stahovali udaje o PCL ktore treba nahrat, tak by to nieco stalo a je otazka kto by to zaplatil.
Co sa SMS listka tyka, tak si neviem predstavit ze by pri nastupe do SL vodic kontroloval platnost kodu (hoci, ked su schopny nevyuzit papierove PCL na zrychlenie nastupu, tak je to uz asi jedno), pri vlakoch mozno.
skusim polopate... dostanes sa von zo stanice, je tam velke parkovisko na ktore vedie jedina cesta... (mala by byt rovno alebo po lavej strane... vydas sa popri nej (po chodniku na pravej strane cesty) az dojdes na velku krizovatku kde nie je prechod... otocis sa doprava a najdes nadchod... vylezies na nho... Na nom sa da odbocit dolava a neskor doprava... ty pojdes stale rovno a postupne sa dostanes na zastavku... tam ti chodi 34 a 83
skusim to zhrnut v troch bodoch - nepojdes cez ziadny prechod, na nadchod pojdes po schodoch ale shadzat budes plynule (nie su tam schody)...
akonahle sa dostanes na prechod alebo pojdes po inych schodoch ako sa ide na nadchod, ides zle ?
vraveli ti dobre, nadchod nájdeš, pokiaľ nie si slepý autobusy sú 34 a 83 a zastávka je rovnobežne s nadchodom a zároveň rovnobežne s ulicou ktorou pojdete zo stanice... lístky sa dajú kúpiť na stanici a ak tam nie (čo je 100% nepravdepodobné) mali by byť dostupné v stánkoch (napr okolo jedného pôjdete, je pri nadchode
Zdravím. Potrebujem poradiť. Zajtra ideme so sestrou za rodičmi do Bratislavy do Dúbravky. Ideme ale vlakom a potom MHD. Ale nevieme, ako sa tam presne dostať. Kamaráti ktorí bývajú v BA mi povedali, že z hlavnej stanice máme prejsť peši dolu, tam má byť nejaká velká križovatka a uvidíme nadchod. Tým nadchodom máme prejsť a dostaneme sa na zastávku autobusov do Dúbravky, aj mi hovorili čísla tých autobusov, aj ulicu, kde mám vystúpiť, už to mám aj napísané, aj taký plánik mi spravili. Ale ja som z toho vysvetlovania jeleň a bojím sa, že ten nadchod ani tú zastávku nenájdeme. Minule keď som išiel za našimi do roboty, som sa omylom odviezol do Petržalky, ale to bolo ešte strašne dávno. A neviete, kde sa kupujú lístky? Lebo viem, že lístky na MHD vodič nepredáva.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tomy