Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #121896:
Moment, po konzultácii s Valcom rozširujem dotaz - predĺžilo sa to aj podľa CP?
Reply on: 810zssk #121878:
No ja nenariekam nad tým, že som musel ja ísť pešo, keby som to bol len ja a pár ľudí, tak som ticho, ale sme boli štvrtá električka tak to sú stovky ľudí... Vekový priemer Ružinova nie je nízky zas a žije tam dosť starých ľudí, pre nich to určite nebola slasť vystúpiť z tej električky a prejsť pomedzi autá na chodník, hlavne keď sa nikto neobťažoval pustiť cestujúich čo vystupovali z električiek prejsť bez úrazu.

Ja nemám problém prejsť dlhé trasy pešo napr. Rača - Vinohrady o 4:00 ráno, AVION a potom okolo diaľnice do Prievozu na Orechový rad (vtedy ešte k 86), alebo Studená - AVION o 20:00 v decembri.
Reply on: Ike #121896:
Nie, nebol, šedý pasažier je niečo iné.
Reply on: S499.1023 #121894:
v časoch keď boli 30min lístky tak som stíhal trasu Š.Králika - Botanická za 29 minút, čiže mi presne stačil 30minútový lístok... zaviedli "druhú fázu preferencie" a z ničoho nič mi to začalo trvať (aj s Molecovou) 32 minút... tie dve minúty som bol, podľa tunajšej zaužívanej terminológie, šedý pasažier 🙂
Reply on: Solider #121892:
Ty sa staň železničiarom (samozrejme u Zločineckej), modrogum. Používa sa výraz "oblúk" ale máš problém s pochopením výrazu "zákruta"?
Reply on: Ike #121889:
Prečo šedý pasažier? Od šotouša by som očakával, že pozná tarifné podmienky.
Reply on: qwix #121886:
Ani nikdy nechodili, to len hrozilo, že budú chodiť. Tá vec sa volá OpenCard, neoficiálne Zmrdikarta ? .
Reply on: Ike #121889:
Mňa by zaujímalo, či sa náhodou pri koľajách nepoužíva výraz oblúk, než zákruta? ?
Reply on: Petto #121887:
Aj na obchodných označníkoch boli odstránené a tušímže sa aj vrátili niektoré. Keď to tak počítam tam 10 Tedomov chú dať na 32 a ďalšie na 133? Veď to by sa fakt potvrdilo, že Tedomy kúpili ako súčasť predvolebnej kampani, ktorú zaplatilo mesto. ?
Reply on: TeBeCe #121885:
Pokial tam nebudú formálne chyby tak to schvália...
dnes som meral linku č.12 na úseku Damborského-Botanická
http://i39.tinypic.com/rhv41s.png

zároveň sa potvrdili moje obavy, že "preferencia" na Kuklovskej zdrzuje 2 minuty a to, ze bez toho aby ma na to niekto upozornil, sa po dvojrocnom cestovani na botanicku s 30 min listkom s rezervou 1 minuta stal zo mna "sedy pasazier"... pri merani sme mali stastie na molecovu...
nie nebola to preferencia, ale sttastie 😃 7 z 10 razov tam totiz stojime 😛

inak usek okolo Karlovej Vsi je zaujimavy... mimoriadne... preferencia v praxi. Vyse minuty sa elektricka presuva ani nie 60 m
Dnes na D1 o 13:36 fičala od TT smerom do BB Karosa B741 v červenom laku...
Reply on: luky133 #121863:
Tiez by som radsej videl dajake klbaky na obnovenej 133 ako Tedomy ? .Nech si Tedomy uziju aj ostatni ,nie len DD - bo uz teraz bude cela BA nenavidiet Dlhace kvoli najnovsiemu voz.parku. Inac ,kde si videl tie obnovene tabulky - lebo na Dlhacoch su este stale tie povodne ,kedze su na tych novych oznacnikoch (a la Obchodna ) . Btw. len dufam ze nebude koncit 133ka pri NSND a aspon ju predlzia na AS MN - hoci tam toho priestoru je rozhodne malo v obratisku.
Reply on: S499.1023 #121883:
mozno sa spytam blbo, ale prazske PCL nepoznam...
uz nechodia sprievodcovia CD na zaintegrovanych PID vlakoch s dvoma citackami (jednu na in-kartu a druhu na PID elektricenku-netusim ako sa to oficialne vola)?
Reply on: vado #121880:
a to ako mozu dopredu vediet, ze tych 95% dostanu? pokial viem, tak to, ze podaju ziadost automaticky neznamena, ze bude schvalena ?
Reply on: S499.1023 #121882:
To som neskúmal, takže nevylučujem. Otázka smerovala k tomu, či každý DP v SR používa obslužný systém a samotné karty od EMtestu. Odpoveď je: nie, nepoužíva.
Reply on: 810zssk #121871:
Pražská ePCL (openCard) je kompatibilná s ČD aj s autobusovými súkromníkmi. Pražský SMS lístok nie je kompatibilný s ČD a práve reto je jeho platnosť obmedzená na pásmo P. Ale už sa údajne na kompatibilite pracuje.
Reply on: Vladimír #121862:
Inak sa ale domnievam, že aj so psaickymi kartami by nemal byť problém vstúpiť do EmBase, keďže je to všetko jeden štandard - MiFare.
Reply on: Ike #121877:
"nie povinnost zimnych gum, ale v pripade ze vinnik nehody na zasnezenej, zladovatelej ceste a pod 4°C sposobil nehodu, tak odmietnutie poistovne preplatit skodu"
Mam pocit ze toto je (a malo by byt) vecou zmluvneho vztahu medzi motoristom a poistovnou...

1. v pripade PZP poistovna aj tak uspokojuje naroky poskodeneho; tam by bolo kontraproduktivne, keby odmietla poskodeneho vyplatit preto ze vynnik nemal zimne gumy. Co sa tyka spatneho vymahania penazi od vinnika zo strany poistovne = vec zmluvy (ja mam napr. v podmienkach vyslovene uvedene, ze v pripade, ze nehodu sposobim pod vplyvom alkoholu, tak poistovna si odomna bude narokovat to co vyplatila poskodenemu + nejake percenta)

2. v pripade havarijneho poistenia je to riesit zakonom blbost, nech si to vyriesia poistovne v zmluvnych podmienkach*

*(a to ze to tak doteraz nerobia by mozno aj nasvedcovalo tomu, ze nie je az taka velka korelacia medzi zimne/letne gumy a malo/vela nehod)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.