No ja nenariekam nad tým, že som musel ja ísť pešo, keby som to bol len ja a pár ľudí, tak som ticho, ale sme boli štvrtá električka tak to sú stovky ľudí... Vekový priemer Ružinova nie je nízky zas a žije tam dosť starých ľudí, pre nich to určite nebola slasť vystúpiť z tej električky a prejsť pomedzi autá na chodník, hlavne keď sa nikto neobťažoval pustiť cestujúich čo vystupovali z električiek prejsť bez úrazu.
Ja nemám problém prejsť dlhé trasy pešo napr. Rača - Vinohrady o 4:00 ráno, AVION a potom okolo diaľnice do Prievozu na Orechový rad (vtedy ešte k 86), alebo Studená - AVION o 20:00 v decembri.
v časoch keď boli 30min lístky tak som stíhal trasu Š.Králika - Botanická za 29 minút, čiže mi presne stačil 30minútový lístok... zaviedli "druhú fázu preferencie" a z ničoho nič mi to začalo trvať (aj s Molecovou) 32 minút... tie dve minúty som bol, podľa tunajšej zaužívanej terminológie, šedý pasažier
Aj na obchodných označníkoch boli odstránené a tušímže sa aj vrátili niektoré. Keď to tak počítam tam 10 Tedomov chú dať na 32 a ďalšie na 133? Veď to by sa fakt potvrdilo, že Tedomy kúpili ako súčasť predvolebnej kampani, ktorú zaplatilo mesto. ?
zároveň sa potvrdili moje obavy, že "preferencia" na Kuklovskej zdrzuje 2 minuty a to, ze bez toho aby ma na to niekto upozornil, sa po dvojrocnom cestovani na botanicku s 30 min listkom s rezervou 1 minuta stal zo mna "sedy pasazier"... pri merani sme mali stastie na molecovu...
nie nebola to preferencia, ale sttastie 7 z 10 razov tam totiz stojime
inak usek okolo Karlovej Vsi je zaujimavy... mimoriadne... preferencia v praxi. Vyse minuty sa elektricka presuva ani nie 60 m
Tiez by som radsej videl dajake klbaky na obnovenej 133 ako Tedomy ? .Nech si Tedomy uziju aj ostatni ,nie len DD - bo uz teraz bude cela BA nenavidiet Dlhace kvoli najnovsiemu voz.parku. Inac ,kde si videl tie obnovene tabulky - lebo na Dlhacoch su este stale tie povodne ,kedze su na tych novych oznacnikoch (a la Obchodna ) . Btw. len dufam ze nebude koncit 133ka pri NSND a aspon ju predlzia na AS MN - hoci tam toho priestoru je rozhodne malo v obratisku.
mozno sa spytam blbo, ale prazske PCL nepoznam...
uz nechodia sprievodcovia CD na zaintegrovanych PID vlakoch s dvoma citackami (jednu na in-kartu a druhu na PID elektricenku-netusim ako sa to oficialne vola)?
To som neskúmal, takže nevylučujem. Otázka smerovala k tomu, či každý DP v SR používa obslužný systém a samotné karty od EMtestu. Odpoveď je: nie, nepoužíva.
Pražská ePCL (openCard) je kompatibilná s ČD aj s autobusovými súkromníkmi. Pražský SMS lístok nie je kompatibilný s ČD a práve reto je jeho platnosť obmedzená na pásmo P. Ale už sa údajne na kompatibilite pracuje.
"nie povinnost zimnych gum, ale v pripade ze vinnik nehody na zasnezenej, zladovatelej ceste a pod 4°C sposobil nehodu, tak odmietnutie poistovne preplatit skodu"
Mam pocit ze toto je (a malo by byt) vecou zmluvneho vztahu medzi motoristom a poistovnou...
1. v pripade PZP poistovna aj tak uspokojuje naroky poskodeneho; tam by bolo kontraproduktivne, keby odmietla poskodeneho vyplatit preto ze vynnik nemal zimne gumy. Co sa tyka spatneho vymahania penazi od vinnika zo strany poistovne = vec zmluvy (ja mam napr. v podmienkach vyslovene uvedene, ze v pripade, ze nehodu sposobim pod vplyvom alkoholu, tak poistovna si odomna bude narokovat to co vyplatila poskodenemu + nejake percenta)
2. v pripade havarijneho poistenia je to riesit zakonom blbost, nech si to vyriesia poistovne v zmluvnych podmienkach*
*(a to ze to tak doteraz nerobia by mozno aj nasvedcovalo tomu, ze nie je az taka velka korelacia medzi zimne/letne gumy a malo/vela nehod)
S499.1023