Aj na obchodných označníkoch boli odstránené a tušímže sa aj vrátili niektoré. Keď to tak počítam tam 10 Tedomov chú dať na 32 a ďalšie na 133? Veď to by sa fakt potvrdilo, že Tedomy kúpili ako súčasť predvolebnej kampani, ktorú zaplatilo mesto. ?
zároveň sa potvrdili moje obavy, že "preferencia" na Kuklovskej zdrzuje 2 minuty a to, ze bez toho aby ma na to niekto upozornil, sa po dvojrocnom cestovani na botanicku s 30 min listkom s rezervou 1 minuta stal zo mna "sedy pasazier"... pri merani sme mali stastie na molecovu...
nie nebola to preferencia, ale sttastie 7 z 10 razov tam totiz stojime
inak usek okolo Karlovej Vsi je zaujimavy... mimoriadne... preferencia v praxi. Vyse minuty sa elektricka presuva ani nie 60 m
Tiez by som radsej videl dajake klbaky na obnovenej 133 ako Tedomy ? .Nech si Tedomy uziju aj ostatni ,nie len DD - bo uz teraz bude cela BA nenavidiet Dlhace kvoli najnovsiemu voz.parku. Inac ,kde si videl tie obnovene tabulky - lebo na Dlhacoch su este stale tie povodne ,kedze su na tych novych oznacnikoch (a la Obchodna ) . Btw. len dufam ze nebude koncit 133ka pri NSND a aspon ju predlzia na AS MN - hoci tam toho priestoru je rozhodne malo v obratisku.
mozno sa spytam blbo, ale prazske PCL nepoznam...
uz nechodia sprievodcovia CD na zaintegrovanych PID vlakoch s dvoma citackami (jednu na in-kartu a druhu na PID elektricenku-netusim ako sa to oficialne vola)?
To som neskúmal, takže nevylučujem. Otázka smerovala k tomu, či každý DP v SR používa obslužný systém a samotné karty od EMtestu. Odpoveď je: nie, nepoužíva.
Pražská ePCL (openCard) je kompatibilná s ČD aj s autobusovými súkromníkmi. Pražský SMS lístok nie je kompatibilný s ČD a práve reto je jeho platnosť obmedzená na pásmo P. Ale už sa údajne na kompatibilite pracuje.
"nie povinnost zimnych gum, ale v pripade ze vinnik nehody na zasnezenej, zladovatelej ceste a pod 4°C sposobil nehodu, tak odmietnutie poistovne preplatit skodu"
Mam pocit ze toto je (a malo by byt) vecou zmluvneho vztahu medzi motoristom a poistovnou...
1. v pripade PZP poistovna aj tak uspokojuje naroky poskodeneho; tam by bolo kontraproduktivne, keby odmietla poskodeneho vyplatit preto ze vynnik nemal zimne gumy. Co sa tyka spatneho vymahania penazi od vinnika zo strany poistovne = vec zmluvy (ja mam napr. v podmienkach vyslovene uvedene, ze v pripade, ze nehodu sposobim pod vplyvom alkoholu, tak poistovna si odomna bude narokovat to co vyplatila poskodenemu + nejake percenta)
2. v pripade havarijneho poistenia je to riesit zakonom blbost, nech si to vyriesia poistovne v zmluvnych podmienkach*
*(a to ze to tak doteraz nerobia by mozno aj nasvedcovalo tomu, ze nie je az taka velka korelacia medzi zimne/letne gumy a malo/vela nehod)
inak v suvislosi s pozajtrajsim zavedenim zakona 8/2009 o premavke na pozemnych komunikaciach a vyhlasky 9/2009 mi je luto ze tam nepridali 2 veci:
a) nie povinnost zimnych gum, ale v pripade ze vinnik nehody na zasnezenej, zladovatelej ceste a pod 4°C sposobil nehodu, tak odmietnutie poistovne preplatit skodu (myslim ze tak to plati v rakusku)
b) v pripade nehody, v ktorom sa uplne obmedzi premavka MHD preplaca vinnik vsetky naklady...
verim ze ludia by pochopili naco su spatne zrkadla...
Včera som mal možnosť si prejsť úsek od "Centrálu" po Záhradnícku pešo, vďaka debilovi čo nevie jazdiť a napáli to do stromu akurát keď tam ide električka. Aspoň, že ho dobre prišpendlila. Ja by som tých magorov dakedy tak ztĺkol za to, že pre ich sebeckosť a arogantnosť na to doplatia stovky cestujúcich. Síce potom pramávala NAD. Potom nasledujú dopisy do Bratislavských novín o tom, že daná MČ nemá poriadne spojenie s mestom, okrem električky ktorá je nespoľahlivá. To, že električková doprava dopláca na časté prejazdy cez trať a ľudí čo by ani nikdy nemali mať VP v ruke si nikto neuvedomuje. To je vina magistrátu, že necháva veci tak ako sú. Preto by mali apelovať na mesto a nie na DP nech zruší prejazdy, lebo DP nemôže nič. ?
Vladimír