Mňa na tej plánovanej trati 801 zaráža, že má stáť všade po trase, teda na dvoch nových zastávkach v Čuňove (to by som chápal ešte), ale načo musí stáť na všetkých zastávkach v Rusovciach a Jarovciach, tak to nechápem ? Je to v podstate prímestská linka. Ja by som ju určite nedával chodiť cez Jarovce, ale od Rusoviec, kde by mala len dve zastávky by šla cez Rusovskú cestu priamo do Petržalky a po navrhnutej trase alebo cez Panónsku zo zastávkami na Jasovskej, Carrefoure, ŽST Petržalka, Dvory, Aupark s konečnou pod Novým mostom. Asi sa DP bojí vyťaženosti linky keď ju dáva zastavovať na všetkých zastávkach a ešte k tomu aj zachádzkou cez Jarovce. Určite zastávky na znamenie v trase 91+191 okrem Jasovskej by som jej nedával do zoznamu zastávok kde linka stojí.
P.S.: K Jasovskej - prečo je Jasovská na znamenie keď ju často využívajú ľudia na prestup medzi 91+191 a 98? Tam sa za celú trasu nahrnie do autobusu najväčší počet ľudí po ŽST Petržalka a Nový most. Okrem toho je to prvá zastávka v smere do mesta kde je bez dlhej chôdze dostupná linka do Petržalky a do mesta, Ďalej je to len Kolmá a ŽST Petržalka kde sú len 93 a 94. Na Dvoroch a Auparku je prebiehať na druhú stranu = samovražda. ☠
Neviem, či by mohlia končiť medzi linkami SAD. Pred vstupom do areálu ASMN je závora, ktorá tam predtým nebola, ked jazdila X50-tka, ale ak by DPB vybavil povolenie, tak by tam mohla mať konečnú. ?
Tá 801-tka by kľudne mohla mať konečnú aj na Zochovej, tam, kde boli presunuté všetky linky z pod Nového mosta, ked bol maratón. Určite by to bola lepšia konečná ako pri novom divadle SND. ?
Ja neviem čo stále riešiš platnosť internetovej električenky na linkách v SL v rámci BID, keď:
- predaj zatiaľ prebieha len v testovacej fáze,ň
- tak skoro žiadna BID nebude.
Kým bude BID reálne fungovať, tak snáď na základe dovtedajších skúseností bude možné nahrať si platnosť električenky aj v autobusoch SL.
Nie je dôležité kde končí ale kadiaľ prechádza. V tej časti mesta ma už nenapadá ani jeden uzlový bod ktorý by ako konečná nebol kapacitne naplnený. Nový most ani ASMN neprichádzajú do úvahy, Šafko asi tiež nie, možno keby ho potiahli až po hlavnú stanicu, ale to mi zase príde zbytočne ďaleko... Pokiaľ bude stáť pod Novým Mostom a na Šafku, myslím že miesto ukončenia je bezpredmetné, možností na prestup budú mať cestujúci kvantum.
Re #121915 Mike: Ja som ani nevedel že DPB má na ASMN zo sadistami nejakú dohodu. Keď som robil 21-tku buď som sa votrel na vécko SBSkárom vo Volkswagene a ak ma nepustili holt som si to na ASMN zaplatil.
No isté je, že už dnes majú 21, 25, 88, 206 a 210 pri AS MN kapacitný problém, ale dajme tomu že sa ešte pomestia.. samozrejme nejde o kritickú spičku, kedy tam všetko chodí "na otoč". Bavíme sa o sedle, večeroch a víkendoch.
Ale ak má pribudnúť 133 a 801, to by už bol reálny problém, nakoľko asi 801 nebude prestávkovať v Rajke a 133 by to musela mať nutne ako priebežnú konečnú lebo už skutočne nebude mať kde stáť, ale zasa to by išlo na úkor presnosti...
A okrem toho je treba riešiť sociálky, lebo na ASMN sú buď vverejné WC spoplatnené.. kultúra 0 bodov, alebo akože tie spoločné so SADkárskymi, lenže od nich Beusáci nemajú kľúče a môžu sa doprosovať sadistom (ak tam práve sedia) že sú Beusáci a nech ich tam pustia... čo dnes ale nerobí skoro žiadny DPB vodič..
Nazdar, no mam pre Vas prekvapenie, Hlavne pre milovnikov kotasiek K2S. Jedna sa o model elektricky K2S v mierke H0. prepracovany do najmensich detailov, viac info na http://yozo-designmodels.blogspot.com/2009/01/ho-tatra-k2s-coming-soon_29.html Pokial ma niekto zaujem, piste priamo autorovi [mail na webe] alebo mne na fanatikmhd @ yahoo.com Akekolvek presnejsie info vam mozem dat cez mail vratane foto. Kupa mozna na dobierku, alebo osobne v BA resp. PD.
t6a57919