Takze nehovorime o jednom dvoch dni do roka.
Ked nasnezi ci pride poladovica a nasledne vydrzi teplota pod bodom mrazu viav dni, ujazdeny sneh ci lad na vozovke ostanu.
Ale to sú linky do MČ, ktoré sa nedajú zmysluplne naviazať na električky. Čiže ekvivalentom toho by bol v BA stave, keby v BA jazdili nočné električky ale do Petržlenky by jazdili autobusy už zo stanice a nie spod mosta...
čiže predstava 3+1 s obojsmernými BUS pruhmi ako som sa pokúsil ilustrovať tu na križovatke Račianske Mýto je utópia? http://i39.tinypic.com/34rx5xv.png
osobne by bolo technologicky možné (aspoň nevidím prekážku) spraviť 1b+(2+1b) s tým, že na miestach, kde je stredový pás (Karadžičova, Dostojevského, Rázusovo) by sa cez križovatky zabezpečil jeden cyklus kde by mohol autobus prejsť do súčasného protismeru a mal by si 1b+1b|deliaci pas/trat)|2x IAD?
ono jednosmerne okruhy by mohli byt aj dva... jeden uzavrety (cez Mýtnu) a jeden otvoreny (obojsmerna by bola Staromestska v useku od Hodzovho namestia po Novy Most)
Priemerná jazdná doba (robená podľa sedla, nie špičky) sa mohla skrátiť, avšak zmeny na 78 súviseli práve so situáciou v rannej špičke, kedy vznikajú zápchy, následne sa potenciálne nestíhajú odchody z konečných, atď.
Ak si spomínam, tak sme sa tu o tom bavili, ale veľa sme toho nevyriešili. Ak si povedal, že je to "premyslené", myslím, že nateraz to určite premyslené nie je, to by som si dovolil tvrdiť naozaj až keby som videl komplet projekt.
Základný problém je, že štvorprúdový okruh a zároveň obojsmerná premávka MHD nejdú dokopy, pričom doteraz sa deklaroval prínos zjednosmernenia v tom, že by bol štvorprúdový okruh, len tí, čo to deklarovali, sa akosi hlbšie nad tým nezamysleli.
Inak môžeš urobiť aj 3 + 1, t.j. BUS pruh len v jednom (protiidúcom) smere.
Predstavoval by som si, ak by sa mala meniť organizácia dopravy na okruhu, že by sa hľadal priestor pre cyklistov. Ale na to môžem určite zabudnúť, keďže sme v BA.
tak v amaterskej rovine sme to tu asi pred polrokom riesili, ak si nepamatas... spojov MHD by sa jednoducho zjednosmernenie nedotklo... krizovatky by boli bezproblemove az na cesty oddelene stredovym pasom... v tom pripade by som spravil jednoduchu vec... ponechal IAD v dvoch pruhoch jednosmerne (v pravej casti vozovky) a dva protismerne pruhy v lavej casti vozovky
Nie len vodič ale aj títo traja na fotke: http://imgs.sk/images/lamac2JPG-60189.jpg ktorí nevybočujú zo slovenského priemeru jeden držal lopatu, druhý telefonoval a tretí nechápal prečo ho fotíš ?
Premyslený? Pokiaľ viem, zatiaľ nebola urobená ani štúdia. Zatiaľ je to v rovine, "hurá, budeme mať štvorprúdový jednosmerný okruh", čo ja zväčša nezmysel, pokiaľ majú byť zachované linky MHD premávajúce v oboch smeroch.
Určite sa dá prísť s rôznymi nápadmi, aj prospešnými.
Ak však tvrdíš, že niečo je premyslené, prosím preukáž to, s rozpisom všetkých dôležitých križovatiek a organizácie jazdných pruhov, vrátane riešenia MHD.
Re #121659 intony:
Tak potom by som autobus nepustil ani do Chorvátskeho Grobu.
Re #121655 frenky: Jasné, že prídu...to si nevedel?? ?
Re #121671 Kakke: Meranie si robí sám a tak to aj vyzerá (viď linka 23). Ja som len zvedavý, že či sa od 1.2 keď bude povinná 50 v obci spravia nové grafikony, keďže klesne aj rýchlosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023