Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #121651:

Re #121659 intony:
Tak potom by som autobus nepustil ani do Chorvátskeho Grobu.

Re #121655 frenky: Jasné, že prídu...to si nevedel?? ?

Re #121671 Kakke: Meranie si robí sám a tak to aj vyzerá (viď linka 23). Ja som len zvedavý, že či sa od 1.2 keď bude povinná 50 v obci spravia nové grafikony, keďže klesne aj rýchlosť.
Reply on: B@rdi #121685:
Nechcem verejne napisat preco mu to mohlo vadit, lebo by som mu mohol sposobit problemy ? Ak chces, napis mi mail a poviem ti 😉
Reply on: intony #121579:

1. Dunčo aj zostane Dunčom, či sa už oficiálne volá tak alebo onak.
2. Ak by tam električka bola dnes, asi by viaceré linky boli vedené inak a celkove by bola doprava inak organizovaná.
3. Či už trať alebo BUS pruh, v oboch prípadoch sa jedná o zníženie kapacity komunikácie pre IAD. Ale áno, trať spojazdnená pre tbus/abus by mohla byť zaujímavá.
4. Zatiaľ čo električková trať by bol projekt neviem na ako dlho a za aké financie, realizácia vyhradeného pruhu by mala len minimálne náklady.
5. Dunčo vo svojom príspevku spomínal napr. električku na Štefánikovej "namiesto trolejbusov", tak neviem, či to bolo v tom nákrese, čo mal, alebo ako to bolo myslené, ale v dnešnej situácii taká predstava trochu pokrivkáva, nakoľko Kramáre sú obsluhované o.i. linkami 206, 212, a električka na Kramáre nechodí. Ale určite sa dá aj to navrhnúť. ?
Reply on: 810zssk #121682:
Čo sa rozčuloval nebodaj ? mne sa jednolo a zachytenie "manévrovania" autobusu linky 30,pred semafórom. ?
Reply on: ivanbuto #121683:
To je jasne, ja som len reagoval na to ze z hladiska poctu pruhov je uplne jedno ci budes mat BUS+IAD, alebo TRAM&BUS+IAD 😉
Reply on: 810zssk #121576:
Iste, to by bolo riešenie. Len pre trať, ak má byť, bude treba jednak politickú vôľu, ale aj značné množstvo financií. Treba zvážiť, aké prepravné vzťahy by táto trať pokryla, aká by bola efektívnosť, atď. Teda je to vec na diskusiu. Plus treba zvážiť tým pádom aj celkovú organizáciu dopravy na Štefánikovej a okolitých komunikáciách. Takže nestačí povedať iba "super, električka po Štefánikovej".
Reply on: B@rdi #121681:
Ten vodic 30ky dost nechapal ze preco si ho fotil ?
Reply on: 810zssk #121679:
Áno bol som to ja.Tieto problémy tam pretrvávajú neskutočne dlho a nikto stím nič nerobí ,že to vodiči majú ako prekážkovú dráhu.
Vybrané problémy MHD v BA: Percepčná analýza

http://fpedas.uniza.sk/dopravaaspoje/2008/1/Krizan.pdf

Neviem, či to tu už bolo prezentované, ale dúfam, že nie. Je to článok z roku 2008. ?
Reply on: 810zssk #121678:
Teda, niekto z tej Karosy..
Reply on: B@rdi #121677:
Nebol si ty nahodou v tej Karose co sla oproti tej 30ke? Lebo som v nej cestoval a vsimol som si ze niekto nas fotil ?
Príčinu meškania odchodov a príchodov na konečnú (Lamač) liniek 23,30,63 vidno na fotkách. Ako je vidieť, ku zkomplikovaniu dopravy došlo zúžením prejazdných úsekov, ktoré sú ťažko prejazdné. Kvôli tomu bola tomto úseku jednosmerne vylúčená linka 63.

http://imgs.sk/images/lamac1JPG-60188.jpg
http://imgs.sk/images/lamac2JPG-60189.jpg
http://imgs.sk/images/lamac3JPG-60190.jpg
http://imgs.sk/images/Lamac4JPG-60191.jpg
http://imgs.sk/images/Lamac5JPG-60192.jpg
http://imgs.sk/images/Lamac6JPG-60193.jpg
http://imgs.sk/images/lamac7JPG-60194.jpg
?
Reply on: Kakke #121671:
A nezabudaj ze v CP je uvedena PRIEMERNA doba.
Reply on: Ike #121673:
teda cesta medzi Labom a Vysokou nie, ale cesta medzi Stupavou a Vysokou ano (002039)
Reply on: Kakke #121671:
Zakladna otazka (nie na teba, ale niekoho kto s tym pracuje): Jazdna doba uvedena v CP sa generuje automaticky, alebo sa zadava manualne? Lebo ak je to to druhe tak problem moze byt aj tam.
Reply on: Ámos #121669:
asi ta sklamem, ale ta cesta podla kategorizacie zrejme patri pod BSK 🙂 nervovo a argumentovo diskusiu nezvladas ty...

odkial mas v kompetencii hodnotit, ci tam bus moze chodit alebo nie... nestaci ani to, ze intony povedal ze autobus tam chodi a cestu odhrnaju, nestaci ti ani to, ze tam v lete chodim na bicykle a tu cestu poznam a hovorim ze ked tam raz z anoc pojde 2x autobus a stretne 3 auta, tak nie je ziadny problem...

ked moze chodit na Piesok, tak bez sebemensich problemov zvlada aj tuto cestu...

vyjadrenia miestnych ti nestacia, tebe staci ze tam mas sestru a riadis to z Petrzalky ?
Reply on: Ámos #121667:
Ošetrené chémiou neboli, mimo obce určite nie, iba odhrnuté.

Dnes sa už po nich bežne jazdí i keď určite nie v takej intenzite, ako na hlavnej.
Teraz držím v ruke starý CP linky 78 z roku 2006 kde bol jazdný čas 41 min tam a 39 min späť a pred 8.1. bol jazdný čas 38 a 39 min. teda ešte kratší. DPB ako dôvod pre predĺženie intervalu počas špičky pri linke 78 udával dôvod, že sa jazdná doba predĺžila. Otázka je, že prečo DP takto bezohľadne KLAME a VYMÝŠĽA si, keď ešte CP je dôkazom toho, že sa jazdná doba skrátila! Meranie jazdnej doby DP robí predsa sám, tak nechápem teda na koho hodia vinu...
Reply on: Valec #121668:
Čiže ten mail funguje, tak napíšem tam lebo tvoje ICQ nemám...
Reply on: Ike #121663:
jediny kto tu nezapina mozog si ty. Nedokazes si priznat ze trepes pi*oviny.
Je jedno ci tych aut bude desat alebo jedno. Ked sa raz nevyhnu, tak sa nevyhnu!
Na hentych cestach bus nema co robit. Nie, kym neprejdu pod BSK a nezacne sa s ich udrzbou, odstranenie porastov zo sirky vozovky jej celkove usposobenie pre pravidelnu prevadzku.
Dalsia debata s tebou na tuto temu nema zmysel a nehodlam v nej pokracovat.

Re #121664 intony: Co na to hovoria druzstevnici. Lebo este tak pred rokom dvoma bol dokonca zakaz vjazdu na tieto cesty. Obcas to aj policajti kontrolovali...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.