Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richardhudec #121158:
to neboli mielce pokial si dobre pamatam ale EMtrest
Reply on: BMEŽÁK #121130:
dufam, ze vas, detiska, coskoro postihne kriza a date uz pokoj! ?
Reply on: luky133 #121155:
viem, ze som otravny, ale ked uz si zacal s tym nemeckom, tak som si spomenul na jednu zastavku, co som videl v budapesti...
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=32494&idg=864&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
viac info k tomu zastavkovemu oznacniku najdes v popise fotky;)
Reply on: luky133 #121155:
aaa...este som predsalen zabudol nieco...yzer uz ozrejmil moj predchadzajuci prispevok, ale k tomu GPS...6283 este pred GO mala tie hovadsky kvalitne mielce, alebo co ja viem ake transpareny a neviem ci nie nahodou aj ich palubak, mozno sa viac dozvies z popisu vozidla, ale tam bolo udajne aj prehadzovanie zastavok na zaklade GPS polohy (samozrejme ze skoro vobec nefungovalo, ako pozname daneho vyrobcu) ?

a este nieco k tomu GPS, neviem presne ako je to riesene, moc do takychto veci nevidim, ale ak sa im to uz podarilo spustit, tak dispecing ma sledovanie polohy vsetkych vozidiel cez GPS a vidia kazdu odchylku v trase...istu dobu im to uz fungovalo, potom nie a teraz neviem:D
Reply on: Ike #121153:
BUSE prehadzuje zastavky na zaklade dveroveho a drahoveho kriteria, dverove je myslim jasne a drahove co tiez z nazvy vyplyva tiez;) funguje tak, ze v palubaku su nahrate vzdialenosti medzi zastavkami a na zaklade toho ich prehadzuje v pripade, ze su na znamenie, ak nie su a autobus na nich nestoji, alebo neotvara dvere, tak som si neni celkom isty, upresnit budu vediet vodici, ale BUSE sa opyta nieco na styl byla jiz zastavka? a vodic potvrdi, alebo necha tak...nie vzetky vzdialenosti su presne na meter namerane, preto su obcas odchylky...a potom sa samozrejme zastavky daju prehodit aj manualne (tlacidlom)
Reply on: Ike #121150:
Závisí to od nastavenia dráhového kritéria. Ak je dráha ÁNO, palubný počítač sa riadi prednahratými medzizastávkovými vzdialenosťami. Ak je dráha NIE, zastávky sa prehadzujú ručne (toto sa používa napríklad ak vozidlu nefunguje tachometer, prípadne ak sú zle nahraté vzdialenosti...napríklad zastávka Vodárenské múzeum, je dodnes nahratá v starej polohe (ex Riviera))
Reply on: Ike #121153:
No to je pravda DPB nepoužíva moderné technológie. Ja som ešte dávno (je tomu asi už 5 rokov) pozeral dokument a nejakom DP v Nemecku kde mal každý autobus GPS a nielen na dispečingu ich mohli sledovať, ale aj ľudia cez internet si to mohli prezrieť, alebo poslať sms s nejakým kódom a prišlo ti, že o 3 minúty príde na zástavku takú a takú bus... Alebo, že ten bus šiel vtedy a vtedy...
neviete niekto kolko je teraz revizorov v DPB?
Reply on: luky133 #121152:
ako dakujem ostatnym za objasnenie, lebo som to nevedel... ale to GPS by som vylucil ako prve... ☺
Reply on: Ike #121150:
Nemajú náhodou BUSE počítače určovanie polohy zástavky cez GPS súradnice? Istý čas v Bigmediovej 25Trke na DD hlásilo Hany Meličkovej tesne pred tou zástavkou. ?
Reply on: Ike #121150:
ja mam pocit, ze iba na zaklade kilometrov. Na zaklade casu by to bola blbost. A aj vodic moze rucne prehodit zastavku.
Technicka otazka... BUSE transparenty, resp. palubny pocitac vyhodnocuje zastavky na znamenie a ich premienanie (tj tie kde sa neotvaraju dvere) na zaklade casu, ci prejdenych kilomtrov? alebo oboje musi byt splnene?
...a okrem toho vedenie spojov L80 za ŽST Petržalka sa týka absolútneho minima cestujúcich. Myslím, že rozplývať sa tam nad pomerom jednotlivých vetiev trasy je úplne zbytočné.
Reply on: Kakke #121147:
Veď to tu už bolo rozoberané tuším. Problémom na L80 je nedostatočná kapacita obratiska pri Matadorke. Pôvodne chcel DPB odtiaľ úplne vycúvať (kritizoval si), ale aby bola zachovaná obsluha územia, napokon pristúpil len k zmene obehov vozidiel rešpektujúc existujúcu kapacitu obratiska, takže od Matadorky do Kopčian sa prevekslovali len niektoré spoje (taktiež kritizuješ).

Ani tak, ani tak... Tak potom ako?
Reply on: Emo #121143:
Keby si si než začneš opravovať čo napíšem dobre pozrel čo píšeš, 50:50 je 80 pre Kopčany a Matadorku v sedle+víkende a poobednej špičke. Ráno premáva väčšina spojov na Kopčany a posledný spoj 80 ide z Matadorky 20:35 a do Matadorky o 20:15.

P.S.: Prečo je taký problém počas rannej špičky počas celého dňa posielať spoje striedavo Kopčany/Matadorka? Predtým to bolo v opačnom garde, že každý tretí spoj 80 šiel na Kopčany počas rannej špičky. Prečo nedokážu dať do prekladu intervaly spojov na Kopčany 8/24/15//24 a na Matadorku rovnaký interval?
Reply on: Emo #121142:
88 človek z Ovsišťa použije maximálne na cesty Ovsište - Rusovská cesta/Einsteinova, rozhodne sa ňou nebude vláčiť do mesta. Pre tvoje info. tak 88 chodí pod most a nie na Zochovu ako im tam chodila cez víkendy 83! Spojenie cez Starý most nemajú vôbec. 95 už nechodí cez Šustekovu a 85 je zrušená. Čiže z troch spojov z Ovsišťa 85,88 a 95 neostalo nič pre Ovsište.
Reply on: milannco #121144:
Áno, pozerám, že máš pravdu. Ale iba 2x za hodinu je to tak. ?
Reply on: Emo #121143:
v rannej špičke idú na Kopčany v pomere 2:1.
Reply on: Kakke #121094:
"Pri pohľade na nový CP 80 sa mi chce teraz pre zmenu väčšina spojov bude chodiť na Kopčany čo je v pŕŕŕŕ..."

Ha! Ale iba po 20.hod. Inak je to 50:50.
Reply on: Kakke #121135:
"Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88."

Blbosť, 88 chodí aj cez Nový Most.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.