To je tvoj vytvor alebo nejaky doplneny oficialny dokument.
Lebo dost ma zaraza, ze je tam obsluhovany Samorin z TTSK, ale Harmonia ci Lozorno z BSK obsluhovane nie su!
No "super" (to k tomu Ivecu). Tak ale to už je aká demencia keď ani v počte 10 vozidiel jedného typu sa nevie udržať unifikácia. Potom je úplne logické, že klbáky v BA sú od Karosy, Ikarusu, TAM-BUS a onedlho sa pridá štvrtá značka. Potom ešte "náhrada" Ik280 - Solaris tu je do partie.
tie eliny by som do toho kvoli trom regionocakom kazdopadne nezapajal... ked tak tak N33+regionocak...
a prichod regionocaku po odchode mestskych nie je dobry napad, lebo mozno sa najdu aj cestujuci co chcu ist trebars v noci z Malaciek do Petrzalky mozno by to slo riesit medziodchodmi, ze ak mestske idu 00:00, 00:30 a 01:00 tak regio by sli 00:15 napr.. teda necakali by dlho ani ti, co idu mimo BA ani ti co idu do BA
Ideal neexistuje ? ani tych 5-10 min po odchode...lebo ak by došli pred odchodm mestských tak by museli stáť už v križovatke na Kooperatívnom Nám... iná vec je ak by tam došli na otočkuteda napr. pišli by o 0.03 keď je už stanica prázdna.. ale aj tak sa občas stáva že nočáky meškajú viac ako 3 min na rozjazd z Hl. St..teda to by boli rozjady spoločné...
podľa mňa aj rozjazdy regio nočákov z ASMN by boli pochopiteľné...
Myslim ze tie tri linky by sa dali zvladnut aj bez nocnych elin a separovaneho nastupiska ako vravis, tak tych 5-10 minut po mestskych by to bolo idealne
Vlaky by stáli na každej stanici alebo zastávke po ceste (možno tak Devínske Jazero a Železnú by mohli vynechať). Odchody regionálnych bus liniek som neriešil, kľudne aj z Hlavnej stanice, avšak v tom prípade by som ich asi načasoval 5 minút po mestských nočákoch, aby si tam nezavadzali.
Ale najlepšie by asi aj tak bolo mať nočné električky s jedným prestupným bodom na Kamennom/SNP a autobusy, či už mestské alebo regionálne by začínali mimo centrum pri zastávkach električiek alebo pri nejakej ŽST, teda niečo ako v Prahe.
Takže v prvom rade by bolo potrebné zistiť do ktorých obcí je vôbec nočná doprava potrebná a aspoň trocha bude využívaná. Lebo jazdiť niekam len kvôli tomu, aby sa tam odviezol jeden človek za týždeň je zbytočné.
Ďalej by bolo potrebné zistiť, kadiaľ by mali nočné linky premávať. Som toho názoru, že napr. pre taký Rohožník by bola ďaleko lepšia linka z Malaciek ako priamo z Bratislavy. Podobne napr. aj pre Novú dedinku alebo Tureň. Tato taký Chorvátsky Grob by som napojil linkou zo Zlatých pieskov (resp. ako sa tu spomínalo predĺžením N53).
Taktiež kapacita navrhovaných liniek asi postačovať nebude. N201 ti prakticky berie z BA všetko smerom na Záhorie. Stupava aj Malacky maju cez 15tis. obyvateľov + ďalší z obcí po trase N201 a N301. Dokopy to bude aj cez 50tis. obyvateľov. Na úseku BA-Stupava by som to cez víkendy videl už aj na kĺbák.
Ja by som to riešil asi takto (nemám to bližšie premyslené):
R20 Bratislava - Malacky
R50 Bratislava - Trnava (síce by som nerád, ale možno ukončiť v Šenkviciach)
R60 Bratislava - Senec
N250 Zohor - Vysoká pri Morave - Záhorská Ves - (Suchohrad) - Jakubov - Jakubov - Kostolište - Malacky
N265 Malacky - Kostolište - Gajary - (Malé Leváre) - Veľké Leváre - Závod
(N287 Malacky - Studienka)
N375 Bratislava - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Kuchyňa - Rohožník
N395 Malacky - Rohožník - ... - Plavecký Mikuláš
N650 Senec - Boldog - Reca - Veľký Grob - Čataj - Blatné - Igram - Kaplna - Báhoň
N655 Senec - (Veľký Biel - Nová dedinka) - (Tureň) - Hrubý Šúr - Hurbanova Ves
N659 Senec - Kráľová pri Senci - Kostolná pri Dunaji - Hrubá Borša - Jelka
N730 Bratislava - Most pri Bratislave - (Zálesie) - Malinovo - Tomášov
N736 Bratislava - Rovinka - Dunajská Lužná - (Miloslavov - Alžbetin Dvor) - Dunajská Lužná - (Kalinkovo - Hamuliakovo) - Šamorín
Denne by premávali len R-linky a linky N375, N560, N650, N730 a N736. Ostatné sú v pracovných dňoch prevádzkované len na telefonickú objednávku vopred (niečo ako viedenský AS TAXI) a cez voľné dni by premávali normálne. Trasy a linky uvedené v zátvorke sú vždy na telefonickú objednávku vopred.
hej hej... som si toho vedomy.. dalo by sa to riesit tak ze ta linka N202 a N502 by sa rozdelili na dve, co by si lae vyzadovalo dva minibusy navyse...
Kedze nepoznam presne pocty vozoveho parku, neviem ci tolko minibusov Slovak Lines ma... DPB nema...
Cize mozne riesenie by bolo ze DPB by vypozical minibusy
hej hej... najma je to vidno pri prenosnych znackach... nema to nic spolocne s financiami ale s ludmi...
ak je nejaka obchadzka a su tam tie smerovacie dosky tak sa podla vyhlasky maju obchadzat podla smerovania tych pasov... no ak by som to mal dodrzat, tak tam robim slalom, alebo idem priamo cez stavenisko...
pritom to je najmensi problem umiestnit to tam spravne...
a podobne to plati aj pri DPB... je rok 2009 a my nemame este nakup PCL cez net... to uz v 2006 mali zacat skusat, bez medializacie medzi sebou vyskusat a potom slavnostne spustit... a nie ze najprv to slavnostne spustia a nakoniec na neaktualizovanej stranke napisu ze to nefunguje...
nedostatky vklude napis... dal som to do placu, aby sme to spolocne riesili...
a tie obce... nevedel som a ani neviem akym sposobom by take nico bolo financovane a ci by (ak by to financoval kraj) nemuseli byt obsluhovane vsetky obce...
Nie ze dva tyzdne. PCL a TCL (samostatne) neplatia na nocakoch uz vyse roka.
To je kombinacia oboch faktorov... prvy problem je ze radovy zamestnanec tam na vsetko kasle (cest vynimkam) a ti co by aj nieco chceli podniknut tu moznost nemaju lebo "neni penezi". Potom to vyzera tak ze aj ked sa nieco dobre v DPB realizuje, ide skor o malickosti.
Mike