A ako si prišiel na to, že v Prahe nie je ani jeden SOR vo vozovom parku?
A skutočne si tak obmedzený, že si myslíš, že KAŽDÝ musí kúpiť SOR alebo NIKTO nesmie kúpiť SOR?
A už si NB12 videl aj inde ako na obrázku? Asi sotva, inak by si takúto blbosť netrepol. Tie mikulášske sú minimálne z pohľadu cestujúceho absolútna príšernosť. Čiastočne za to môže aj dopravca, ktorý nakúpil vozy totálne nevhodné do miestnych podmienok - neviem či na ne dostali až takú ultravýhodnú zľavu alebo mali zatmenie mozgu, ale štvordverové sóla v prevádzke, kde sa nastupuje prednými je desná prkotina. Ale za interiér, ktorý je vyložene antisociálny si môže výrobca sám. Ak sa ti podarí uhnať jedno z mála sedadiel, ktoré nie je sklopné, je **** a otočené v smere jazdy, zistíš, že nemáš kam dať nohy. Buď ich otĺkaš o človeka oproti alebo o operadlo pred sebou. Na trojsedačku za zadnými dverami som sa takmer nedostal a to mám iba 175 cm. Okrem toho stupienky, na ktorých sú sedadlá vzadu sú snáď ešte o pár cm vyššie ako v Citelisoch, takže hrdo proklamovaná plná nízkopodlažnosť mi príde ako zlý vtip. K tomu ešte pridaj hlučnosť vzadu. Úprimne povedané, ja osobne dúfam že pri budúcom nákupe ak už bude SADka silou mocou chcieť SOR, nech je to radšej BN12 v trojdverovej verzii, aké má SAD Trnava alebo Connex Praha. Možno vyzerá dementne, ale aspoň je to osvedčený typ, ktorý je už pár rokov na trhu, prevádzkuje ho množstvo viac-menej spokojných dopravcov a má vychytané detské choroby, ako napríklad konštantne vyhadzujúca poistka tretích dverí...
inak všimli ste si ak ste sa viezli v 2646, že pri predných dverách je medzi nimi a sedadlami sú namiesto tých sivých madiel nainštalované dvere od kabínky šoféra? ? To fakt nešlo pri GO tam dať tie madlá?
A aké je ideálne umiestnenie pre zásobník? Nížina? Kľudne kdekoľvek aj na východoslovenskej. Nechápem, prečo nie je zásobník rovno pri prečerpávačke vo V. Kapušanoch...
Dobre si pomenoval ten odpor k SOR - patologický. Výnimku tvoria SOR B a NB. BN s hrbom sú už priveľa. Takže napríklad tam kde neni ani jeden SOR vo vozovom parku, tak podľa teba pracujú dunčovia v rozhodovaní o to čo sa nakúpi do vozového parku? Napr. Ostrava, Praha, Brno,... to myslíš vážne teraz?
Proste nie si schopný nájsŤ jediný racionálny argument pre tovj patologický odpor k SOR-u, tak tu budeš dookola točiť, že je to hnus. Neboj sa, SOR neskrachuje, o nákupoch totiž obvykle nerozhodujú Dunčovia.
Pred rokom a pol sa mali veci takto :
1) 80 jazdila k Matadorke
2) 180 neexistovala = bola len v pláne, vznikla v decembri 2007
3) 180 jazdila po úplne inej trase, v ktorej som jej význam neprikladal
Doprava tam stačí v takom rozsahu, v akom je - teda LEN 180. Ľudia, ktorí idú do firiem, alebo hocikde, idú autom. A keď nie, nech sa kúsok prejdú. L80 je tam dnes už zbytočná.
nepoznam ich podla EČV, ale vždy som rád keď mi príde... je to príjemný pocit keď to rozmaká medzi Bratislavou a Veľkým Bielom.... Jediná chyba je, že nemá klimatizáciu...
Re #120452 Kakke: pred rokom či polrokom si na 180 nadával, teraz chceš zhusťovať?
Pravda na druhej strane za NB verziu klobúk dolu, na to sa dá aj pozrieť. Hoc nič výnimočné no aspoň z pohľadu k nízkej nákupnej cene, nízkych prevádzkových nákladov a že si ich šoféri pochvaľujú to je fajn vozidlo. Bolo nejaké vozidlo, ktoré šoféri vyslovene neznášali?
Poviem ti rovno a na rovinu, že sa chodím kúpať akurát tak mimo BA do Šuľan a potom do Vajnor čo je bágrovisko pri žst. Ja názov Matadorka neberiem len ako kúpalisko kde ho používam ale ako zaužívaný skrátený názov konečnej autobusov. Trochu ďalej tam sídlia firmy, tak preto by bolo fajn keby tam 180 chodila vo väčšom rozsahu a v určité časti dňa aj v kratšom intervale. Keby bolo tak veľmi podstatné kedy som sa bol naposledy kúpať na kúpalisku Matador, tak to bolo asi 9 rokov nazad, takže môžeš byť kľudný, že môj záujem o linku 180 neni spôsobený mojimi potrebami.
Aj vodiči sú s tými vozmi spokojný. A pre cestujúcich sú tiež pohodlné tak nechápem čo ma niekto furt za problém.A jedna z najkrajších soriek je BA 953OU.
Náhodou, Novoplan žije a kope. Aj kĺbák sa už vraj chystajú vyrábať ? . A Slovbus prednedávno zbúchal dokopy nejaké diaľkové Volvá B7 s vlastnou karosériou pre SAD Trnava a tuším aj Zvolen.
pressburger