A aké je ideálne umiestnenie pre zásobník? Nížina? Kľudne kdekoľvek aj na východoslovenskej. Nechápem, prečo nie je zásobník rovno pri prečerpávačke vo V. Kapušanoch...
Dobre si pomenoval ten odpor k SOR - patologický. Výnimku tvoria SOR B a NB. BN s hrbom sú už priveľa. Takže napríklad tam kde neni ani jeden SOR vo vozovom parku, tak podľa teba pracujú dunčovia v rozhodovaní o to čo sa nakúpi do vozového parku? Napr. Ostrava, Praha, Brno,... to myslíš vážne teraz?
Proste nie si schopný nájsŤ jediný racionálny argument pre tovj patologický odpor k SOR-u, tak tu budeš dookola točiť, že je to hnus. Neboj sa, SOR neskrachuje, o nákupoch totiž obvykle nerozhodujú Dunčovia.
Pred rokom a pol sa mali veci takto :
1) 80 jazdila k Matadorke
2) 180 neexistovala = bola len v pláne, vznikla v decembri 2007
3) 180 jazdila po úplne inej trase, v ktorej som jej význam neprikladal
Doprava tam stačí v takom rozsahu, v akom je - teda LEN 180. Ľudia, ktorí idú do firiem, alebo hocikde, idú autom. A keď nie, nech sa kúsok prejdú. L80 je tam dnes už zbytočná.
nepoznam ich podla EČV, ale vždy som rád keď mi príde... je to príjemný pocit keď to rozmaká medzi Bratislavou a Veľkým Bielom.... Jediná chyba je, že nemá klimatizáciu...
Re #120452 Kakke: pred rokom či polrokom si na 180 nadával, teraz chceš zhusťovať?
Pravda na druhej strane za NB verziu klobúk dolu, na to sa dá aj pozrieť. Hoc nič výnimočné no aspoň z pohľadu k nízkej nákupnej cene, nízkych prevádzkových nákladov a že si ich šoféri pochvaľujú to je fajn vozidlo. Bolo nejaké vozidlo, ktoré šoféri vyslovene neznášali?
Poviem ti rovno a na rovinu, že sa chodím kúpať akurát tak mimo BA do Šuľan a potom do Vajnor čo je bágrovisko pri žst. Ja názov Matadorka neberiem len ako kúpalisko kde ho používam ale ako zaužívaný skrátený názov konečnej autobusov. Trochu ďalej tam sídlia firmy, tak preto by bolo fajn keby tam 180 chodila vo väčšom rozsahu a v určité časti dňa aj v kratšom intervale. Keby bolo tak veľmi podstatné kedy som sa bol naposledy kúpať na kúpalisku Matador, tak to bolo asi 9 rokov nazad, takže môžeš byť kľudný, že môj záujem o linku 180 neni spôsobený mojimi potrebami.
Aj vodiči sú s tými vozmi spokojný. A pre cestujúcich sú tiež pohodlné tak nechápem čo ma niekto furt za problém.A jedna z najkrajších soriek je BA 953OU.
Náhodou, Novoplan žije a kope. Aj kĺbák sa už vraj chystajú vyrábať ? . A Slovbus prednedávno zbúchal dokopy nejaké diaľkové Volvá B7 s vlastnou karosériou pre SAD Trnava a tuším aj Zvolen.
Ak by sme mali posudzovať kvalitu busov podľa dizajnu, tak dodnes jazdíme v ertéóčkach.
Pochop jedno: to, ako bus zvonku vyzerá, vadí akurát tak fotografom (pokiaľ hovoríme o konštrukcii, nie samozrejme o špine a čarbaniciach - to je iná otázka). Pre väčšinu ľudí je dôležité, aby sa dostali busom spoľahlivo a pohodlne do cieľa ich cesty. Pre dopravcu je zasa okrem spoľahlivosti dôležité, či na kúpe busu neskrachuje. Z týchto hľadísk sú SORy autobusy veľmi dobré a to, že sa Tebe nepáčia, na tomto fakte nič nezmení. Ak by dobré neboli, už dávno by Libchavy dopadli tak, ako Slovbus, Novoplan, Granus a ako sa všetky tie neúspešné pokusy o domácu výrobu busov volali.
Tak reálnejšie sa na to pozrem no, dosť ľudí v tom zvyšku rodinných domov majú autá, takže nikoho tam netrápi asi dáky bus, no aspoň aby bola aká taká možnosť dojsť ku Kúp. Matador aj mimo času 9 až 17, hoc viem, že grafikon je prispôsobený otváracím hodinám cintorínu. Tak by to vajce naskočilo na 180 o 6:30 a skončilo by o 21, je to tak zaťažujúce pre DP? A keby popremýšľali, tak by zistili, že na 180 by mohli kľudne posielať aj len minibus zo 147 a vajce nasadiť inde.
Však a k Matadorke sa ako dostaneš ráno alebo po 17? Keď môže chodiť 147 a 901 a voziť vzduch tak môže do Kapitulského dvora chodiť aspoň ako tak mimo špičky každých 30 min a v špičke 20 až 30 min to vajce. V tejto trase keď chodí cez Kopčiansku a okolo ŽST Petržalka hlavne je väčšia šance, že ľudia ju využijú ? Alebo by nemusela byť ani 180. Stačilo by vybrané spoje 1 až 3 do hodiny spraviť odklonom cez Matadorku a na Cintorín Petržalka. Určite nebudú všetky spoje 80 do Kopčian tak vyťažené, aby museli až do Kopčian ísť, žeby boli 1 až 3 odklonené spoje do Kapitulského dvora tragédiou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike