Z technického hľadiska neviem, či je lepší Ikarus, alebo SOR, ale osobne mi viac sedí Ikarus. K SORu mám niekoľko výhrad - otrasný dizajn, neskutočne pomalé otváranie dverí, dlhé a nepríjemné zvonenie na znamenie.
Keď je na to dopyt, tak to vyrábajú. Aj keď zatiaľ neviem o nikom, kto by si objednal 8,5 ale 9,5 aj 10,5 idú v Čechách aj v okolitých krajinách celkom slušne, hlavne v malých prevádzkach alebo na doplnkové linky kde by boli 12metrovky zbytočne veľké. Sor vyžije celkom dobre aj bez Bratislavy.
No tak neviem načo sa ale robia busy medzi ktorými je 1 a 1.5 rozdiel teda 9.5, 10.5 a 12 a ešte aj 8.5 je myslím na svete. Že sa to dakomu chce vyrábať. Čo sa týka prevádzkovateľa tak ten je ozaj idiot no hlavne v BA to je spôsobené prepojením osôb čo majú vplyv na magistráte a v DP a konexie na SOR. Keď už sa do tendra na klbáky dostali výrobcovia čo vyrábajú ozajstné autobusy tak rovnako tomu mohlo byť aj v prípade kraťasov, kde rovno mohli vypísať tender na vozidlá do 12 a nie 11 metrov a zas by si SOR ani neškrtol, nakoľko by ho prebil Mercedes, Irisbus alebo MAN.
Autobus ani výrobca nemôže za to, že prevádzkovateľ je debil. To že DPB nahrádza Karosy vozmi s neadekvátnou kapacitou nie je vina Soru, a Sor predsa zákazníkovi nepovie, že im tie autobusy nepredá, lebo sú pre nich primalé.
A 9,5 a 10,5 má napríklad Prievidza a čuduj sa svete, sú s nimi spokojní. To bude ale tým, že ich vedia adekvátne nasadiť...
10.5 a 9.5 kupuje kto okrem Bratislavy? Trnava, Nitra a Piešťany sa zmohli aspoň na 12 metrové SOR. To je to čo tebe OČIVIDNE nedošlo a bohužiaľ ani nedojde. A končím s tebou debatu, lebo ty budeš oponovať aj keby som povedal, že vzorec vody je H2O, tak ty povieš H3O než by si súhlasil.
toms: Napisal som blbosts tou Zahorskou, ale ako som povedal tie autobusy nemozú zato ze ich vypravuju na take vytazene linky...Ked tam byvaju fakt take zapchy v spicke mali by tam dat na posilu aspon rano kapacitnejsie vozidla, napr. Solarisy alebo potom klbaky...
BTW co sa tyka SORov- myslim si ze su to plne spolahlive autobusy a su aj znacne ekologicke i ked nie su na plyn, su tiche maju pekny zvuk takze nerozumiem preco na nich niekto musi nadavat...to ze rano na 30-ke a 37-ke su natrieskane zato tie autobusy nemozu, Zahorska Bystrica moze byt rada ze tam vobec premavaju autobusy z nasej MHD.
Prosím tu odborníkov... Vie mi niekto rozumne argumentovať, prečo na L57 nejazdí Iveco? Nerozumiem, prečo sa radšej predľžila linka, namiesto, aby sa tam dal menej kapacitný voz... Väznica je tusím zrušená a pre záhradkárov to hádam by postačovalo... ?
Na linke č. 37 boli doteraz aj 12m sóla, cez víkendy kĺbaky a jednu dobu aj solarisy a to aj v starej trase (priamo po Hlavnej ceste a na Tankistov) a aj v novej trase ( cez Tatranskú a Gbelskú, či aké sú to...)
Ale prečítal som si CELÚ tvoju správu, havko. Ty sem nechodíš DISKUTOVAŤ o doprave, ty si sem chodíš len presadzovať svoje pomýlené a ničím nepodložené názory. X ľudí ti tu napísalo, že SOR-y sú úplne v poriadku a ty budeš len dokola točiť, aké sú to šmejdy, lebo tebe sa nepáčia.
Ale prdel starú. Tie zákruty tam boli aj cez víkendy do novembra, kedy tam boli výlučne 12m vozy!!! A vrakosa tam mala ešte náhodou všade dosť veľa miesta...
Re #120321 Kakke: Počas leta už tam kĺbáky nie sú ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke