urcite viete o tom ze na slovensko su zastavene dodavky plynu, plyn potrebuje premavku aj mnoho vozidiel DPB a momentalne su je zasobnikoch ulozene mnozstvo plynu, ktore vystaci na 80 dni. chcem sa opytat co by dpb robil keby nemali plyn a teda nemohli jazdit?
Nie je to s Nokiou tak, že sa vyvíja preto je ich tak veľa? Najstaršia je 6110 a najvyspelejšia je 6310. Kdežto 9.5 sa ako vyvinula? Len z B na BN, 10.5 rovnako. 12 B prešla od BN na NB a samostatne vznikla aj tá 8.5 BN. U mobilov idú nároky hore a preto je tých Nokií viac. Ale keď sa zvyšili požiadavky na kvalitu u 9.5 B tak vzniklo BN, to isté u 12 B vzniklo BN a potom NB... A u telefónov by sa to dalo aplikovať tak ako si sa ty pokúsil v prípade, že 6310 by mali odlišné pamäťové karty a pod. vtedy by to bolo tak, že 1GB by bol = SOR 8.5, 2GB =9.5, 4GB=SOR 10.5 a 8GB=SOR 12 a to všetko v rámci jedného typu.
Z technického hľadiska neviem, či je lepší Ikarus, alebo SOR, ale osobne mi viac sedí Ikarus. K SORu mám niekoľko výhrad - otrasný dizajn, neskutočne pomalé otváranie dverí, dlhé a nepríjemné zvonenie na znamenie.
Keď je na to dopyt, tak to vyrábajú. Aj keď zatiaľ neviem o nikom, kto by si objednal 8,5 ale 9,5 aj 10,5 idú v Čechách aj v okolitých krajinách celkom slušne, hlavne v malých prevádzkach alebo na doplnkové linky kde by boli 12metrovky zbytočne veľké. Sor vyžije celkom dobre aj bez Bratislavy.
No tak neviem načo sa ale robia busy medzi ktorými je 1 a 1.5 rozdiel teda 9.5, 10.5 a 12 a ešte aj 8.5 je myslím na svete. Že sa to dakomu chce vyrábať. Čo sa týka prevádzkovateľa tak ten je ozaj idiot no hlavne v BA to je spôsobené prepojením osôb čo majú vplyv na magistráte a v DP a konexie na SOR. Keď už sa do tendra na klbáky dostali výrobcovia čo vyrábajú ozajstné autobusy tak rovnako tomu mohlo byť aj v prípade kraťasov, kde rovno mohli vypísať tender na vozidlá do 12 a nie 11 metrov a zas by si SOR ani neškrtol, nakoľko by ho prebil Mercedes, Irisbus alebo MAN.
Autobus ani výrobca nemôže za to, že prevádzkovateľ je debil. To že DPB nahrádza Karosy vozmi s neadekvátnou kapacitou nie je vina Soru, a Sor predsa zákazníkovi nepovie, že im tie autobusy nepredá, lebo sú pre nich primalé.
A 9,5 a 10,5 má napríklad Prievidza a čuduj sa svete, sú s nimi spokojní. To bude ale tým, že ich vedia adekvátne nasadiť...
10.5 a 9.5 kupuje kto okrem Bratislavy? Trnava, Nitra a Piešťany sa zmohli aspoň na 12 metrové SOR. To je to čo tebe OČIVIDNE nedošlo a bohužiaľ ani nedojde. A končím s tebou debatu, lebo ty budeš oponovať aj keby som povedal, že vzorec vody je H2O, tak ty povieš H3O než by si súhlasil.
toms: Napisal som blbosts tou Zahorskou, ale ako som povedal tie autobusy nemozú zato ze ich vypravuju na take vytazene linky...Ked tam byvaju fakt take zapchy v spicke mali by tam dat na posilu aspon rano kapacitnejsie vozidla, napr. Solarisy alebo potom klbaky...
BTW co sa tyka SORov- myslim si ze su to plne spolahlive autobusy a su aj znacne ekologicke i ked nie su na plyn, su tiche maju pekny zvuk takze nerozumiem preco na nich niekto musi nadavat...to ze rano na 30-ke a 37-ke su natrieskane zato tie autobusy nemozu, Zahorska Bystrica moze byt rada ze tam vobec premavaju autobusy z nasej MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Danny6619