BTW co sa tyka SORov- myslim si ze su to plne spolahlive autobusy a su aj znacne ekologicke i ked nie su na plyn, su tiche maju pekny zvuk takze nerozumiem preco na nich niekto musi nadavat...to ze rano na 30-ke a 37-ke su natrieskane zato tie autobusy nemozu, Zahorska Bystrica moze byt rada ze tam vobec premavaju autobusy z nasej MHD.
Prosím tu odborníkov... Vie mi niekto rozumne argumentovať, prečo na L57 nejazdí Iveco? Nerozumiem, prečo sa radšej predľžila linka, namiesto, aby sa tam dal menej kapacitný voz... Väznica je tusím zrušená a pre záhradkárov to hádam by postačovalo... ?
Na linke č. 37 boli doteraz aj 12m sóla, cez víkendy kĺbaky a jednu dobu aj solarisy a to aj v starej trase (priamo po Hlavnej ceste a na Tankistov) a aj v novej trase ( cez Tatranskú a Gbelskú, či aké sú to...)
Ale prečítal som si CELÚ tvoju správu, havko. Ty sem nechodíš DISKUTOVAŤ o doprave, ty si sem chodíš len presadzovať svoje pomýlené a ničím nepodložené názory. X ľudí ti tu napísalo, že SOR-y sú úplne v poriadku a ty budeš len dokola točiť, aké sú to šmejdy, lebo tebe sa nepáčia.
Ale prdel starú. Tie zákruty tam boli aj cez víkendy do novembra, kedy tam boli výlučne 12m vozy!!! A vrakosa tam mala ešte náhodou všade dosť veľa miesta...
Re #120321 Kakke: Počas leta už tam kĺbáky nie sú ?
Ktoré dve ulice to boli? Ja čo som do ZB šiel 37 čo bolo výlučne Ik 415, tak som nepozoroval žiadne problémy. Ako tam inak potom môžu nasadzovať klbáky cez víkend počas leta?
Ja neviem ? To mi vravel ten kolega ja som este osobne v ZB nebol (naco chodit na "koniec civilizacie" (nic v zlom ? )). Je mozne, ze jeho "neodborne oko" to nevie posudit.
Kakke tie SORy na L37 su z dovodu jednej neprijemnej zakruty v Zahorskej Bystrici kadial by nepresli 12 metrove autobusy (aspon to tvrdi kolega, ktory dochadza zo Stupavy do Bratislavy cez ZB)
Len neviem načo ponúka SOR k 18,12, a 9.5 ešte aj 10.5 a minibus (neviem či má 8.5 alebo koľko). Väčšinou sa výrobca zameriava na 18,15,12 a potom jeden pidibus s kapacitou 40 až 50 ľudí. Argument, že sa snaží čo najviac vyhovieť je na mieste ale aby si potreboval dopravca vyberať medzi 9.5 a 12 ešte aj medzitým 10.5 tak je to úchylné. Akurát tak dobré na ušitie tendra na "busy do 11m", tak kto sa tomu môže priblížiť tak ako SOR 10.5 BN. Neni aj Crossway v 10.5m trojdverovom prevedení?
Zaujímavé by bolo inak si predstaviť ako by vyzeral 15m SOR. Nevedel by to dakto zručný spraviť, takú koláž akoby mohol vyzerať 15m SOR? Postačilo by aj v tom náhľade z boku ako je v katalógu vozidiel, nemusí to byť upravená foto.
Čo sa týka SOR v Lamači, tak na 30 môže byť ale na 37 to je silná káva, nakoľko 37 berie Záhorskú Bystricu a ešte aj Lamačanov. V rukách nášho DP to je dvojsečná zbraň, kde sa jedným koncom oháňa DP, že sú čiastočne NP a komfortnejšie a na druhej strane sa cestujúci môžu oháňať, že sa nimi znižuje kapacita na linkách kde premávajú. Rovnako neochota DPB preradiť pár SOR do Jurajovho dvora pre linky ako 56,57,58 a 65 je mínusom. Včera som napr. videl jeden z troch Ik412 na linke 57, nechápem na čo je na takej linke kde sa nevezie viac ako 40 ľudí?!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
JamaVOku
Re #120321 Kakke: Počas leta už tam kĺbáky nie sú ?