Vladimir: No jasne, ved vyhody a nevyhody auta a MHD su jednak subjektivne a jednak casto zavisia od okolnosti.
Aj ked si myslim, ze zvacsa vitazia vyhody aut . Najma, co sa casu tyka.
Ale najlepsie by bolo, keby si clovek mohol taxiky dovolit tak casto ako MHD.
Aj ked si myslim, ze zvacsa vitazia vyhody aut . Najma, co sa casu tyka.
Ale najlepsie by bolo, keby si clovek mohol taxiky dovolit tak casto ako MHD.
KLF
auto: pohodlie vnutri, rychlejsi presun do ciela cesty.
elina: nestojim v zapchach (zato stojim na kazdom rohu a to je casovo podstatne dlhsie ako zapchy), nemusim davat pozor na dopravu, spravam sa ekologicky .
Ekonomika: cesta v ramci mesta ma vyjde autom aj elektrickou zhruba rovnako (zanedbatelne rozdiely). Za auto si platim rocne "pausaly", ktore by som platil, aj keby som autom nejazdil. Varianta - nevlastnit auto - osobne pre mna neprijatelna. Dovody: auto potrebujem, doslova by som sa bez neho nezaobisiel + zanedbatelny dovod - strasne rad jazdim.
Toz... neviem. Z toho jasneho vypisu pre mna vychadza zatial v BA jednoznacne lepsie auto. ALE!!!
Je tu riesenie: Ujo Durkovsky nakupi pre BA rychle supravy (trebars ake su v Strasburgu, Viedni....), da zrekonstruovat trate, aby tie rychle supravy po nich rychle jazdili, nebudem sa tam tlacit (pojde to kazdych 3-5 minut ako metro) a v cieli budem rychlejsie (minimalne rovnako rychlo) ako autom za porovnatelnu cenu.
Toto je podla mna JEDINE riesenie. A ani metro netreba mozno.