All: OK... uznavam, ze to ekonomicky s autom mozno nie je vzdy vyhra, ale raz som tu uz pisal kolko ma stoji cesta v BA kam autom a elektrickou a vyslo auto zhruba rovnako ako elektricka, s tym, ze som bol o PODSTATNY cas rychlejsi. Skusim vymenovat vyhody cestovania autom a elektrickou (jakozto najprijatelnejsim hromadnym dop. pr.):
auto: pohodlie vnutri, rychlejsi presun do ciela cesty.
elina: nestojim v zapchach (zato stojim na kazdom rohu a to je casovo podstatne dlhsie ako zapchy), nemusim davat pozor na dopravu, spravam sa ekologicky .
Ekonomika: cesta v ramci mesta ma vyjde autom aj elektrickou zhruba rovnako (zanedbatelne rozdiely). Za auto si platim rocne "pausaly", ktore by som platil, aj keby som autom nejazdil. Varianta - nevlastnit auto - osobne pre mna neprijatelna. Dovody: auto potrebujem, doslova by som sa bez neho nezaobisiel + zanedbatelny dovod - strasne rad jazdim.
Toz... neviem. Z toho jasneho vypisu pre mna vychadza zatial v BA jednoznacne lepsie auto. ALE!!!
Je tu riesenie: Ujo Durkovsky nakupi pre BA rychle supravy (trebars ake su v Strasburgu, Viedni....), da zrekonstruovat trate, aby tie rychle supravy po nich rychle jazdili, nebudem sa tam tlacit (pojde to kazdych 3-5 minut ako metro) a v cieli budem rychlejsie (minimalne rovnako rychlo) ako autom za porovnatelnu cenu.
Toto je podla mna JEDINE riesenie. A ani metro netreba mozno.
auto: pohodlie vnutri, rychlejsi presun do ciela cesty.
elina: nestojim v zapchach (zato stojim na kazdom rohu a to je casovo podstatne dlhsie ako zapchy), nemusim davat pozor na dopravu, spravam sa ekologicky .
Ekonomika: cesta v ramci mesta ma vyjde autom aj elektrickou zhruba rovnako (zanedbatelne rozdiely). Za auto si platim rocne "pausaly", ktore by som platil, aj keby som autom nejazdil. Varianta - nevlastnit auto - osobne pre mna neprijatelna. Dovody: auto potrebujem, doslova by som sa bez neho nezaobisiel + zanedbatelny dovod - strasne rad jazdim.
Toz... neviem. Z toho jasneho vypisu pre mna vychadza zatial v BA jednoznacne lepsie auto. ALE!!!
Je tu riesenie: Ujo Durkovsky nakupi pre BA rychle supravy (trebars ake su v Strasburgu, Viedni....), da zrekonstruovat trate, aby tie rychle supravy po nich rychle jazdili, nebudem sa tam tlacit (pojde to kazdych 3-5 minut ako metro) a v cieli budem rychlejsie (minimalne rovnako rychlo) ako autom za porovnatelnu cenu.
Toto je podla mna JEDINE riesenie. A ani metro netreba mozno.
KLF
Anketa: ciste sfanatizovane a propagandisticke otazky. Ta otazka teraz je postavena uplne stylom, ze je jasne, ze je to propagacia elektriciek. ten text o predvianocnych nakupoch atd. je jasne propagandisticky. Postav otazku tak, ze cim sa ludom cestuje cez vsedny den najpohodlnejsie. Auto - siroko daleko nic a potom mozno nejake elektricuocky zasrate (rozumej spinave, poruchove), autobusiky a trolejbusiky. Konkretne tato anketa nie je nicim inym, len masirovanim si brucha fanatikov na MHD, co nepochopia, ze auto je stale najpohodlnejsi a najhospodarnejsi dopravny prostriedok AJ do mesta. Urcite ma totiz nestoji 10 minut jazdy autom 14 korun a podobne dalej...........