1) v oblasti nákupu nových električiek a trolejbusov sa spravilo veľké H - PRAVDA pravda
2) blamáž s rýchloelektričkou - PRAVDA
3) nákup zbytočných 18ks hrbatých vajec len tak z ničho nič, naproti roky avízovanému kúpeniu 25Tr - PRAVDA
4) presunutie posledných denných spojov pod drahšie nočné spoje - PRAVDA
5) Mesto sa nezmohlo furt zafinancovať dobudovanie pár metrov druhej stopy trolejbusovej trate na Patrónke, ktorá sa už roky žiada - PRAVDA
6) Do novej "developerskej oblasti" EUROVEA mesto taktiež nebralo do úvahy zvýšený nárok na MHD, a škoda sa zmieňovať o nejakej trolejbusovej alebo električkovej linke (napriek tomu, že v učebni na STU som videl riadne starý plán plánovanej električky cez Pribinovu a Košickú s napojením na existujúcu trať pri Trhovisku) - PRAVDA
7) Zastávkové prístrešky stoja stále z figu. Nechápem prečo JCD stále stavie tie hranaté malé opachy a nepostaví také ako stoja na Trnavskom mýte pred Tržnicou na zastávke trolejbusov?! Prečo nestavajú priestrannejší variant? - PRAVDA
Rekonštrukcia tunela - posunutá, diskutovali sme o nej tu a hovorilo sa o jeseni 2008. - PRAVDA
9)Preferencia = antipreferencia - PRAVDA
10)Stabilizácia intervalov a zahusťovanie intervalov liniek. KDE? Roky sa nič nespravilo pre prepchatú 21, okrem pár spojov z Na hriadkach. Taktiež DPB počas sedla nedokáže posilniť 68 na 10 minút
zoznam oslabených liniek : 41,58,66,70,75,78,84(kapacitne),88,95,203,207 a 212(kapacitne)
Posilnené linky : 28,32(absencia posilnenia sedlovej premávky),52(stále však chýba premávka v sedle),92 a 96(s pomocou nákupného strediska).
Nové linky : 44,180(stačil by minibus),901(vozí vzduch) + pripravované linky : dve minibus linky pre KV, jenda pre okolie Slavína
By som doporučil lekára, bo ak ťa pri dobrom bavení napína, tak je to buď schizofrénia alebo žalúdočné vredy či rakovina žalúdka.
Mohol by si ďalej konkrétne pripomienkovať tie údajné poloklamstvá?
zakomplexovany si tu ty ak uz je nas viac co ti napisu pravdu a ja ked som ti pisal tak som este nebol v Petrzke zlatko ooo a to aky si admin a ako si sa k tomu dostal pomlcim cmag ?
Kľudne si to mohol povedať. Jedna vec je prezentácia tvoja tu na diskusnom fóre. Druhá a úplne odlišná je tvoje pôsobenie tam. Ja v ČR nežijem a ani tam nepoznám ako to funguje v doprave okrem hodnotenia "Vždy lepšie ako na Slovensku", takže nemôžem hodnotiť.
No spomeň si na udalosti keď tu bol G.Bush. Na Hviezdoslavovom sa objavili akísi protestanti. Neviem teraz či chceli páliť americkú vlajku alebo jeho portrét. Každopádne, aby sme nekazili obraz pro Európskeho a pro Amerického štátu, dotýčni boli svetelnou rýchlosťou zbalení políciou. Toľko naša demokracia ?
Z Východného na Predmestie to trvalo dokonca len 5minút písal som o tej linke na železnice. Myslím, že však neni v ich záujem byť konkurenciou MHD, alebo nejak ísť s dobou a ukázať najmä nášmu DPB čo to je "západouerópsky trend"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
geodeath
1) v oblasti nákupu nových električiek a trolejbusov sa spravilo veľké H - PRAVDA pravda
2) blamáž s rýchloelektričkou - PRAVDA
3) nákup zbytočných 18ks hrbatých vajec len tak z ničho nič, naproti roky avízovanému kúpeniu 25Tr - PRAVDA
4) presunutie posledných denných spojov pod drahšie nočné spoje - PRAVDA
5) Mesto sa nezmohlo furt zafinancovať dobudovanie pár metrov druhej stopy trolejbusovej trate na Patrónke, ktorá sa už roky žiada - PRAVDA
6) Do novej "developerskej oblasti" EUROVEA mesto taktiež nebralo do úvahy zvýšený nárok na MHD, a škoda sa zmieňovať o nejakej trolejbusovej alebo električkovej linke (napriek tomu, že v učebni na STU som videl riadne starý plán plánovanej električky cez Pribinovu a Košickú s napojením na existujúcu trať pri Trhovisku) - PRAVDA
7) Zastávkové prístrešky stoja stále z figu. Nechápem prečo JCD stále stavie tie hranaté malé opachy a nepostaví také ako stoja na Trnavskom mýte pred Tržnicou na zastávke trolejbusov?! Prečo nestavajú priestrannejší variant? - PRAVDA
Rekonštrukcia tunela - posunutá, diskutovali sme o nej tu a hovorilo sa o jeseni 2008. - PRAVDA
9)Preferencia = antipreferencia - PRAVDA
10)Stabilizácia intervalov a zahusťovanie intervalov liniek. KDE? Roky sa nič nespravilo pre prepchatú 21, okrem pár spojov z Na hriadkach. Taktiež DPB počas sedla nedokáže posilniť 68 na 10 minút
zoznam oslabených liniek : 41,58,66,70,75,78,84(kapacitne),88,95,203,207 a 212(kapacitne)
Posilnené linky : 28,32(absencia posilnenia sedlovej premávky),52(stále však chýba premávka v sedle),92 a 96(s pomocou nákupného strediska).
Nové linky : 44,180(stačil by minibus),901(vozí vzduch) + pripravované linky : dve minibus linky pre KV, jenda pre okolie Slavína