Reply on: Sati #117826:
No napríklad čo tam vyslovene bol blud?1) v oblasti nákupu nových električiek a trolejbusov sa spravilo veľké H - PRAVDA pravda
2) blamáž s rýchloelektričkou - PRAVDA
3) nákup zbytočných 18ks hrbatých vajec len tak z ničho nič, naproti roky avízovanému kúpeniu 25Tr - PRAVDA
4) presunutie posledných denných spojov pod drahšie nočné spoje - PRAVDA
5) Mesto sa nezmohlo furt zafinancovať dobudovanie pár metrov druhej stopy trolejbusovej trate na Patrónke, ktorá sa už roky žiada - PRAVDA
6) Do novej "developerskej oblasti" EUROVEA mesto taktiež nebralo do úvahy zvýšený nárok na MHD, a škoda sa zmieňovať o nejakej trolejbusovej alebo električkovej linke (napriek tomu, že v učebni na STU som videl riadne starý plán plánovanej električky cez Pribinovu a Košickú s napojením na existujúcu trať pri Trhovisku) - PRAVDA
7) Zastávkové prístrešky stoja stále z figu. Nechápem prečo JCD stále stavie tie hranaté malé opachy a nepostaví také ako stoja na Trnavskom mýte pred Tržnicou na zastávke trolejbusov?! Prečo nestavajú priestrannejší variant? - PRAVDA
Rekonštrukcia tunela - posunutá, diskutovali sme o nej tu a hovorilo sa o jeseni 2008. - PRAVDA
9)Preferencia = antipreferencia - PRAVDA
10)Stabilizácia intervalov a zahusťovanie intervalov liniek. KDE? Roky sa nič nespravilo pre prepchatú 21, okrem pár spojov z Na hriadkach. Taktiež DPB počas sedla nedokáže posilniť 68 na 10 minút
zoznam oslabených liniek : 41,58,66,70,75,78,84(kapacitne),88,95,203,207 a 212(kapacitne)
Posilnené linky : 28,32(absencia posilnenia sedlovej premávky),52(stále však chýba premávka v sedle),92 a 96(s pomocou nákupného strediska).
Nové linky : 44,180(stačil by minibus),901(vozí vzduch) + pripravované linky : dve minibus linky pre KV, jenda pre okolie Slavína
Sati