Posledný denný a prvý nočný odchod nie je potrebný? A vodiči majú chodiť do roboty pešo? A inak žiadny z ranných odchodov nebol zrušený po zavedení nových nočných liniek.
pretoze sa mi to nechce pocitat tak som sa spytal. posledny denny a prvy denny co zmenili z dennych, co je jednoznacne minus, by neboli potrebne ani keby neboli vobec. Ked odpocitam tieto 2 nezmyselne nocaky, tak kolko zostane? zostanu tak 4, co je iba o 1 naviac ?
+ k tomu bordel vypalnicka tarifa, tak tento bod o nocnych spojoch nemal byt 0, pretoze to je neobjektivne dobre hodnotenie. Tam mal byt jednoznacny -
Zmena v nočnej doprave je a je citeľná. Čo sa týka do počtu spojov, bohužiaľ sa nočné spoje obohatili o posledné denné spoje, čo by aspoň električenkárom nemalo vadiť, pokiaľ by nemuseli platiť 22Sk k električenke ? paradox, ktorý nastal teraz s SMS lístkom je, že neelektričenkoví cestujúci nočákmi zaplatia "len" (neni to málo ale v kontexte nasledujúcom to je málo) 24Sk, teda len o 2sk viac ako električenkári a to je v záujme DP zvýhodňovať tých čo cestujú na električenky ? tentokrát sa im to vymklo z rúk. Na druhej strane môžem povedať, že keď dojdem neskoro večer do BA vlakom, tak mám minimálne obavy o to ako sa dostanem domov, lebo tie spoje chodia v prijateľnejších odstupoch ako kedysi.
Re #117828 Sati: A spomínal som konkrétne Teba? Ale čo už, trafená hus zagrgala... ? A tým, že si vtedy ešte nebol v Petržalke si chcel povedať čo? To akože odchodom z 2. na 4. kolónu sa mení osobnosť človeka? Inak schválne by ma zaujímalo aký som admin a ako som sa k tomu dostal, aspoň sa pobavím takto poobede. A snáď ma pri tom smiechu nebude napínať ako Teba.
Re #117834 Sati: Že zrovna Ty poučuješ o hrúbkach. Inak ZloŠuk ten článok vzhľadom na jeho vek napísal na slušnej úrovni, som zvedavý, či by si také niečo dokázal napísať Ty teraz, nieto ešte v jeho veku...
čítal som o tom už asi pred mesiacom v slovakrail časopise. škoda že rýchla pokladňa je otvorená iba jedna. A rozvrhnutie prestávok u niektorých pokladní je zvláštne.
Takže tvrdíš, že primátor plní volebné sľuby v oblasti dopravy a osem rokov je lusknutím prsta? Admini sú ešte stále kvalitnejší ako niektorí vodiči, ktorí si myslia, že keď majú maturitu z dopravnej priemyslovky, tak už rozumejú doprave en bloc. Napríklad si myslia, že kvalitu príspevkov v diskusii stanovuje admin. Žiadne konkrétne poloklamstvá si neuvideol a to z prostého dôvodu - že tam nie sú. Mával som z teba pocit, že si inteligentnejší, len trpíš dysortografiou. Asi som sa mýlil.
samozrejme pri prvom citani je mi z toho zle a pri druhom sa smejem
a tie poloklamstva uz si dost velky na to aby si vedel ze kazdemu mestu vladnu nie jeden clovek ale je ich tak sto a ty rozhoduju co a ako takze uz tu je ta blbost a neda sa vsetko spravit lusknutim prstom ako v skole
Ale ako vidiet tak kvalita adminov zodpoveda kvalite stranky Fotky su tu dobre ale podaktore prispevky su na smiech ?
1) v oblasti nákupu nových električiek a trolejbusov sa spravilo veľké H - PRAVDA pravda
2) blamáž s rýchloelektričkou - PRAVDA
3) nákup zbytočných 18ks hrbatých vajec len tak z ničho nič, naproti roky avízovanému kúpeniu 25Tr - PRAVDA
4) presunutie posledných denných spojov pod drahšie nočné spoje - PRAVDA
5) Mesto sa nezmohlo furt zafinancovať dobudovanie pár metrov druhej stopy trolejbusovej trate na Patrónke, ktorá sa už roky žiada - PRAVDA
6) Do novej "developerskej oblasti" EUROVEA mesto taktiež nebralo do úvahy zvýšený nárok na MHD, a škoda sa zmieňovať o nejakej trolejbusovej alebo električkovej linke (napriek tomu, že v učebni na STU som videl riadne starý plán plánovanej električky cez Pribinovu a Košickú s napojením na existujúcu trať pri Trhovisku) - PRAVDA
7) Zastávkové prístrešky stoja stále z figu. Nechápem prečo JCD stále stavie tie hranaté malé opachy a nepostaví také ako stoja na Trnavskom mýte pred Tržnicou na zastávke trolejbusov?! Prečo nestavajú priestrannejší variant? - PRAVDA
Rekonštrukcia tunela - posunutá, diskutovali sme o nej tu a hovorilo sa o jeseni 2008. - PRAVDA
9)Preferencia = antipreferencia - PRAVDA
10)Stabilizácia intervalov a zahusťovanie intervalov liniek. KDE? Roky sa nič nespravilo pre prepchatú 21, okrem pár spojov z Na hriadkach. Taktiež DPB počas sedla nedokáže posilniť 68 na 10 minút
zoznam oslabených liniek : 41,58,66,70,75,78,84(kapacitne),88,95,203,207 a 212(kapacitne)
Posilnené linky : 28,32(absencia posilnenia sedlovej premávky),52(stále však chýba premávka v sedle),92 a 96(s pomocou nákupného strediska).
Nové linky : 44,180(stačil by minibus),901(vozí vzduch) + pripravované linky : dve minibus linky pre KV, jenda pre okolie Slavína
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.