Inak teraz poerám CP trolejbusov a našiel som na 201 a 202 posledné spoje do mesta ešte o 23:25 z Čiližskej, naproti tomu z Hájov v Petržalke ide posledný spoj do mesta 23:09, k tomu ešte treba odpočítať čas, ktorý linke treba na príchod na Hrobákovu. Takže posledné odchody liniek v Petržalke z končených sú o 23:00 až 23:10. ? Pýtam sa prečo to tak je, že oveľa väčšia Petržalka má posledné odchody spojov do 23:10 a zapadákov plný feťákov a cigáňov má ešte skoro o pol dvanástej spoj? ?
Už tu tušim raz bola táto otázka... opýtaj sa vodičov kĺbakov?
Re #117255 geodeath: A odkiaľ tam dojde tá 51tka? Z Riazanskej? Ak dojde z Nobelovej na ŽST Vinohrady (na zast. 59 a 75), tak sa asi ťažko pôjde otočiť do vozovne Krasňany, ktorá je na opačnú stranu. Lebo v smere z Nobelovej môže zastaviť IBA na zastávke smer mesto a najbližší obrat cez trať o 180 je potom až na Bielom Kríži
Akurat ze 21+25=21+121 je blbost lebo 25 nepremava do DNV a 20+22=20+120 tiez nie je dobre precislovanie lebo 20 nepremava k onkologickemu ustavu a 22 nestoji pri technickom skle.
Však keď pôjde do Vozovne Krasňany od Nobelovej, tak ako pôjde k Trnavskému mýtu? Mi nepovedz, že zachádzkou ? by už potom bolo ako zachádzanie liniek v ZA idúcich od Vysokoškolákov na Sv.CaM a Maticu Slovenskú.
Ja som to navrhol v súvislosti so 1xx rádom. Inak oblastné označovanie je blbosť a podakde vyzerá dosť divne. Napr. 99 by mala mať číslo 89, lebo konečné má vo vrchnej časti Petržky (8 - Ovsište) a spodnej (9 - Antolská, Lúky VIII.).
Inak akoto, že v priestore Vinohrady neni priestor na zastávku? ŽST Vinohrady pre 59 a 75 neexistuje? Ja som to myslel tak, že ŽST Vinohrady bude končená zastávka a autobus sa pôjde otočiť do areálu vozovne.
Ja som cital ze sa ma rozsirit... ale v pripade ze pride o odstavny pruh - uz to nebude dialnica ale rychlostna cesta... a podla mna je to zvrhlost a mimoriadne nebezpecne
Re #117239 Martin Fundárek: Ja viem, ale stretol som sa uz aj s takymi linkami... A potom je este vela liniek co stoja v Senci a musia ist cez Velky Biel co je rovnako nepohodlne pre ludi ako pre cestujucich
Re #117246 ivanbuto: Ty mi teraz tiez podpichujes, z coho vypliva, ze si asi nerozumieme. Tvrdim ze vramci mesta by sa mal vyzdvihnut dopravny cyklisticky system z urovne rekreacnej na transportnu realne konkurujucu IAD a MHD. Tebou spominana relacia Sv. Jur - Raca - Krasnany - centrum moze byt dopravny system a verim ze aj z Jura by sa nasli ludia (hlavne v lete) co by sli do prace-skoly na bicykli ak by tam bola vybudovana plnohodnotna komunikacia.
No v pripade relacie BA-SC si myslim ze sa jedna uz o take vzdialenosti, kedy by to nebol dopravny vyznam ale rekreacny (ak by siel dalej od cesty 61, tak by som ho samozrejme tiez vyuzil) - to neznamena ze sa nema stavat. Avsak nema taky vyznam ako rozsirenie cesty do suburbannych zon Bratislavy a teda to nemozno porovnavat.
Ostatne zo zvyskom suhlasim, u nas sa vsak zabuda na estetiku a stava sa co najdrahsie a co najodflaknutejsie - co sam dobre poznas.
A potom jedna vec, uz to tu myslim hoppusmark spomenul... Stavat na Slovensku pri nasich vodicoch cyklochodniky pri ceste je samovrazda ale tak ako v rakusku oddelene jarkom, to by sa mi velmi pacilo
geodeath