Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: geodeath #117236:
Ale bez dakam s takymito napadmi!
Reply on: Martin Fundárek #117233:
Suhlasim ze 196 mohla byt ta na letisko.
Reply on: geodeath #117218:
Dunci, na rozdiel od teba na vsetko nenadavam a vidim aj to pekne v zivote. Keby som mal tvoj postoj uz davno som obeseny...
Reply on: ivanbuto #117247:
... to som trochu prehnal, nejde smaozrejme "len o to", ale je to kľúčová časť problému.
Reply on: aquila #117245:
Ja som proti rozširovaniu ako takému, ale keby už malo byť, tak tento postup (najprv akože dočasné sfušované rozšírenie, s likvidáciou zeleného pásu), ako vravíš, je katastrofálny.
Reply on: Emo #117153:
Áno viezol.

Viezol si sa niekedy po ceste XY? Sú tam zápchy. Treba ju rozšíriť. Atď.

Pokiaľ viem, zápchy sa na diaľnici tvoria najmä v špičkách. V takom prípade rozširovanie kmomunikácie v globále skôr indukuje ďalšiu dopravu, nerieši však problém. Alebo je diaľnica trvale upchatá celý deň?

Jednoducho treba deklarovať jasne - nechceme každé ráno vlievať do BA viacej automobilov. Lebo len o to ide.
Reply on: Ike #117166:
1. Podsúvaš mi niektoré veci, ktoré som nepovedal, resp. vytrhávaš z kontextu. Toto nie je u teba prvý krát - pamätám si diskusiu o parkovaní či Štefánikovej, kde to prebiehalo zhruba podobným spôsobom.

2. "Nevyhnutné" nie je samozrejme nič. Isteže cyklospojenie napr. Sv. Júr - Rača - Krasňany - centrum by mohlo mať DOPRAVNÝ význam, a isteže, cyklodoprava funguje všelikde v Európe aj pri variabilite počasia.

Nemusíme sa hrať na "udržateľnosť", pokiaľ mám hodnotiť napr. ale rozširovanie Seneckej, za prijateľné by som to pokladal, pokiaľ by bola súčasťou stavby v plnom profile cestná zeleň a estetické prvky, plus zabezpečenie bezpečného cyklistického koridoru. Argumenty o potrebe rozšírenia a o obchvatoch obcí beriem. S dodatkom, že v BA kraji sa masívne stavajú satelitné obce a obytné celky, ktoré sú jedným zo zdrojov narastajúcich zápch a "potreby" rozširovania komunikcáií.
Reply on: Emo #117244:
za toto "rozsirenie" by ist niekto sediet ... je to nielen proti norme ale aj proti zdravemu rozumu ..

toto mohlo napadnut len debila .. najvacsia sranda bude, ze kamiony pustia do ex-odstavneho pruhu, ktory je nespevneny 😉

uz sa tesim na utrhnuty svah, a na 100% tazke poruchy samotneho telesa dialnice ..

vivat dementistan v slovensko .. za 600 mio premaluju ciary .. bingo ...
Reply on: Martin Fundárek #117238:
Riešením by bolo namiesto odstavného dať tretí pruh a odstavný postaviť na novo.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: geodeath #117236:
"Mimochodom by sa takým systémom dalo pokračova aj v iných MČ"
Zabijééém...
Uvedom si jednu vec: číslovanie podľa oblastného systému nijako neuľahčuje orientáciu. Nepoznám aspoň nikoho svojprávneho, kto by nasadol do autobusu 5* a dúfal, že ho možno dovezie do Rače. Kto chce cestovať do neznámych miest, buď sa niekoho znalého opýta, alebo si linky vyhľadá v mape, alebo si vyhľadá spojenie na nete. Vo všetkých troch prípadoch je lautr jedno, či má linka označenie 134 alebo HQZ.
Naproti tomu ľudí, ktorí nejaké spojenie poznajú a využívajú ho často či občas, prečíslovanie len popletie.
Suma sumárum, ako som povedal: prečíslovanie neprináša nič pozitívneho, len negatíva.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: geodeath #117237:
Nie, určite nebude premávať na Vinohrady, keďže tam akosi niet priestoru pre zastávku. Len sa asi zriadi nástupná a výstupná zastávka pri vozovni (ktorú budú využívať aj NAD X3 a X11).
Za deň vyše 200 príspevkov, to sa nedá ani prečítať. Dobrú noc 🙂 !
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: david1 #117141:
"ma byt predlzena po vozovnu Krasnany"
Konečne.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #117166:
"tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou."
Hmm, diaľkové linky a tranzit nemusia ísť cez Senec vôbec - od Trnavy zbehnú na diaľnicu pred Sencom (v roku tuším 2013 má byť vybudovaný aj zjazd na opačnej strane) a od Galanty môžu ísť po I/62 južne od a napojiť sa na diaľnicu za Sencom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ivanbuto #117102:
Diaľnica od Senca je už v rannej špičke veľmi preplnená. Aj bez zápchy sa stáva, že v ľavom pruhu ideš ledva 80. Zdá sa mi to dosť nebezpečné, pretože narastá množstvo magorov preraďujúcich sa z pruhu do pruhu, čo pri súvislých prúdoch vozidiel hrozí nehodami.
Avšak nie som si istý, či rýchlokvasné rozšírenie nebude ešte nebezpečnejšie. Ak som dobre pochopil, diaľnica príde o odstavný pruh. Čo v prípade technických problémov? Zapichnúť to a čo najrýchlejšie zdrhnúť, než to do mňa zozadu naperie najbližší kamión?
Reply on: david1 #117232:
Čiže ak som pochopil správne tak, 51 od 1.1. bude premávať na ŽST Vinohrady a odklonia ju od Trnavského mýta?
Reply on: Martin Fundárek #117233:
No ale je to zabehaný systém u 91+191, ktoré majú identické trasy, len 191 je kratšia a posilová k 91, rovnako ako 92 a 192, kde je zas 192 kratšia sedlová varianta 92. Proste DPB tak chce od počiatku ukázať to, že tie linky sa dopĺňajú a zvýrazňuje to číslovaním, čo si potom možno aj menej všímaví ľahšie všimnú. Mimochodom by sa takým systémom dalo pokračova aj v iných MČ. 28+29 = 28 a 128 (problém je cyklobus), 20+22=20+120, 21+25=21+121, 52+56=56+156.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Kami #117085:
Vzhľadom na takmer nulové prepravné požiadavky je usporiadanie sedadiel irelevantné. Na túto linku by bolo najvýhodnejšie 2+3 (dve vpredu vrátane vodiča, tri vzadu ? ).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #117082:

1. Poslaním linky 37 je obsluha Záhorskej Bystrice, v meste má skôr charakter prímestskej linky (redšie zastávky než povedmze 30). Preto si na tejto linke viem predstaviť dvojdverové busy.
2. Prečo by mali byť na linku využívanú viac dôchodcami vhodné prímestské busy? (Vezmi si napríklad takú linka 50 - chcel by si tam C744? ?)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #117083:
Rošáda, pri ktorej sa prečísluje linka, ktorej sa nemenia konečné, trasa (až na krátky dvojzastávkový úsek v Petržalke) ani režim premávky (len špička) a jej číslo dostane linka odličujúca sa konečnou, trasou i režimom, je podľa mňa samoúčelnou hrou s čísielkami. Prečíslovanie neprinesie nič pozitívneho, len negatíva. Linka k Avionu mohla pokojne dostať číslo 196. Alebo, ak by niekoho iritovala stovková séria, tak v deväťdesiatkovom rade je voľná 97. Alebo 69. Možností je viac.
Odlíšenie doplnkovej linky stovkou je vhodné v prípade, že sa zavádza nová linka (178).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.