Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #117262:
Presne tak,caka sa iba na vybudovanie zastavky pred vozovnou Krasnany v priestore ,kde stala X11.
Reakcia na: geodeath #117270:
A vieš že Kopčany po nemecky sú Kittsee? To bude tým, že zrejme v minulosti sa jednalo o jednu obec, resp. o obec aj jej časť.
Reakcia na: Valec #117269:
Kopčan ? inak vieš o tom, že po Maďarsky sa Kittsee volajú Kopcsény??? To som kukal jak puk, že ten názor priam identický s našimi Kopčanmi ?
Reakcia na: geodeath #117267:
Modrý dom na Čapajevovej a polovica Kopčian.

BTW, posledný denný bus z Petržalky do centra odchádza z konečnej o 23:35 (L93).
Reakcia na: 810zssk #117266:
Nájdi mi v Petržalke dačo ako Pentagón a dám ti pusu na čelo ❤ ?
Reakcia na: geodeath #117263:
Lebo su to dojazdy, havko. Apropo, Dolne Hony nie su o nic vacsi zapadakov ako koniec Petrzalky.
KTO ROBÍ CP?

Prosím pridajte k CP linke 212 vysvetlivku k označeniu spojov "T". Ide o spoje pokračujúce od ST Arény do Vozovne Trnávka?
Reakcia na: 810zssk #117262:
Inak teraz poerám CP trolejbusov a našiel som na 201 a 202 posledné spoje do mesta ešte o 23:25 z Čiližskej, naproti tomu z Hájov v Petržalke ide posledný spoj do mesta 23:09, k tomu ešte treba odpočítať čas, ktorý linke treba na príchod na Hrobákovu. Takže posledné odchody liniek v Petržalke z končených sú o 23:00 až 23:10. ? Pýtam sa prečo to tak je, že oveľa väčšia Petržalka má posledné odchody spojov do 23:10 a zapadákov plný feťákov a cigáňov má ešte skoro o pol dvanástej spoj? ?
Reakcia na: geodeath #117256:
Bude jazdit rovnako ako teraz, ale bude brat cestujucich ked sa pojde otocit do vozovne.
Reakcia na: MEG0 #117258:
nikdy som nesoferoval bus, ale uz tu bolo viackrat spominane, ze kde sa otoci 15m voz otoci sa aj klbovy.
Reakcia na: Martin Fundárek #117233:
veď podľa toho mohla mať aj L80 dve verzie (pred zavedením čísla 180) - normálne 80 a 180=zachádza na Kopčany

Re #117231 Martin Fundárek: to je sabotáž, aby nepúšťali vlaky do Pe ?

Re #117194 geodeath: na stu/svf/kds bola návšteva toho labáku tuším už v prvom semestri...
Reakcia na: MEG0 #117258:
Už tu tušim raz bola táto otázka... opýtaj sa vodičov kĺbakov?
Re #117255 geodeath: A odkiaľ tam dojde tá 51tka? Z Riazanskej? Ak dojde z Nobelovej na ŽST Vinohrady (na zast. 59 a 75), tak sa asi ťažko pôjde otočiť do vozovne Krasňany, ktorá je na opačnú stranu. Lebo v smere z Nobelovej môže zastaviť IBA na zastávke smer mesto a najbližší obrat cez trať o 180 je potom až na Bielom Kríži
Dokaze sa capacity otocit na Prokofievovej??
Reakcia na: geodeath #117236:

Akurat ze 21+25=21+121 je blbost lebo 25 nepremava do DNV a 20+22=20+120 tiez nie je dobre precislovanie lebo 20 nepremava k onkologickemu ustavu a 22 nestoji pri technickom skle.
Reakcia na: 810zssk #117253:
Však keď pôjde do Vozovne Krasňany od Nobelovej, tak ako pôjde k Trnavskému mýtu? Mi nepovedz, že zachádzkou ? by už potom bolo ako zachádzanie liniek v ZA idúcich od Vysokoškolákov na Sv.CaM a Maticu Slovenskú.
Reakcia na: Martin Fundárek #117243:
Ja som to navrhol v súvislosti so 1xx rádom. Inak oblastné označovanie je blbosť a podakde vyzerá dosť divne. Napr. 99 by mala mať číslo 89, lebo konečné má vo vrchnej časti Petržky (8 - Ovsište) a spodnej (9 - Antolská, Lúky VIII.).

Inak akoto, že v priestore Vinohrady neni priestor na zastávku? ŽST Vinohrady pre 59 a 75 neexistuje? Ja som to myslel tak, že ŽST Vinohrady bude končená zastávka a autobus sa pôjde otočiť do areálu vozovne.
Reakcia na: Martin Fundárek #117238:
Ja som cital ze sa ma rozsirit... ale v pripade ze pride o odstavny pruh - uz to nebude dialnica ale rychlostna cesta... a podla mna je to zvrhlost a mimoriadne nebezpecne

Re #117239 Martin Fundárek: Ja viem, ale stretol som sa uz aj s takymi linkami... A potom je este vela liniek co stoja v Senci a musia ist cez Velky Biel co je rovnako nepohodlne pre ludi ako pre cestujucich

Re #117246 ivanbuto: Ty mi teraz tiez podpichujes, z coho vypliva, ze si asi nerozumieme. Tvrdim ze vramci mesta by sa mal vyzdvihnut dopravny cyklisticky system z urovne rekreacnej na transportnu realne konkurujucu IAD a MHD. Tebou spominana relacia Sv. Jur - Raca - Krasnany - centrum moze byt dopravny system a verim ze aj z Jura by sa nasli ludia (hlavne v lete) co by sli do prace-skoly na bicykli ak by tam bola vybudovana plnohodnotna komunikacia.

No v pripade relacie BA-SC si myslim ze sa jedna uz o take vzdialenosti, kedy by to nebol dopravny vyznam ale rekreacny (ak by siel dalej od cesty 61, tak by som ho samozrejme tiez vyuzil) - to neznamena ze sa nema stavat. Avsak nema taky vyznam ako rozsirenie cesty do suburbannych zon Bratislavy a teda to nemozno porovnavat.

Ostatne zo zvyskom suhlasim, u nas sa vsak zabuda na estetiku a stava sa co najdrahsie a co najodflaknutejsie - co sam dobre poznas.

A potom jedna vec, uz to tu myslim hoppusmark spomenul... Stavat na Slovensku pri nasich vodicoch cyklochodniky pri ceste je samovrazda 🙂 ale tak ako v rakusku oddelene jarkom, to by sa mi velmi pacilo
Reakcia na: geodeath #117237:
Preco by nemala ist na Trnko?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.