Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
KTO ROBÍ CP?

Prosím pridajte k CP linke 212 vysvetlivku k označeniu spojov "T". Ide o spoje pokračujúce od ST Arény do Vozovne Trnávka?
Reakcia na: 810zssk #117262:
Inak teraz poerám CP trolejbusov a našiel som na 201 a 202 posledné spoje do mesta ešte o 23:25 z Čiližskej, naproti tomu z Hájov v Petržalke ide posledný spoj do mesta 23:09, k tomu ešte treba odpočítať čas, ktorý linke treba na príchod na Hrobákovu. Takže posledné odchody liniek v Petržalke z končených sú o 23:00 až 23:10. ? Pýtam sa prečo to tak je, že oveľa väčšia Petržalka má posledné odchody spojov do 23:10 a zapadákov plný feťákov a cigáňov má ešte skoro o pol dvanástej spoj? ?
Reakcia na: geodeath #117256:
Bude jazdit rovnako ako teraz, ale bude brat cestujucich ked sa pojde otocit do vozovne.
Reakcia na: MEG0 #117258:
nikdy som nesoferoval bus, ale uz tu bolo viackrat spominane, ze kde sa otoci 15m voz otoci sa aj klbovy.
Reakcia na: Martin Fundárek #117233:
veď podľa toho mohla mať aj L80 dve verzie (pred zavedením čísla 180) - normálne 80 a 180=zachádza na Kopčany

Re #117231 Martin Fundárek: to je sabotáž, aby nepúšťali vlaky do Pe ?

Re #117194 geodeath: na stu/svf/kds bola návšteva toho labáku tuším už v prvom semestri...
Reakcia na: MEG0 #117258:
Už tu tušim raz bola táto otázka... opýtaj sa vodičov kĺbakov?
Re #117255 geodeath: A odkiaľ tam dojde tá 51tka? Z Riazanskej? Ak dojde z Nobelovej na ŽST Vinohrady (na zast. 59 a 75), tak sa asi ťažko pôjde otočiť do vozovne Krasňany, ktorá je na opačnú stranu. Lebo v smere z Nobelovej môže zastaviť IBA na zastávke smer mesto a najbližší obrat cez trať o 180 je potom až na Bielom Kríži
Dokaze sa capacity otocit na Prokofievovej??
Reakcia na: geodeath #117236:

Akurat ze 21+25=21+121 je blbost lebo 25 nepremava do DNV a 20+22=20+120 tiez nie je dobre precislovanie lebo 20 nepremava k onkologickemu ustavu a 22 nestoji pri technickom skle.
Reakcia na: 810zssk #117253:
Však keď pôjde do Vozovne Krasňany od Nobelovej, tak ako pôjde k Trnavskému mýtu? Mi nepovedz, že zachádzkou ? by už potom bolo ako zachádzanie liniek v ZA idúcich od Vysokoškolákov na Sv.CaM a Maticu Slovenskú.
Reakcia na: Martin Fundárek #117243:
Ja som to navrhol v súvislosti so 1xx rádom. Inak oblastné označovanie je blbosť a podakde vyzerá dosť divne. Napr. 99 by mala mať číslo 89, lebo konečné má vo vrchnej časti Petržky (8 - Ovsište) a spodnej (9 - Antolská, Lúky VIII.).

Inak akoto, že v priestore Vinohrady neni priestor na zastávku? ŽST Vinohrady pre 59 a 75 neexistuje? Ja som to myslel tak, že ŽST Vinohrady bude končená zastávka a autobus sa pôjde otočiť do areálu vozovne.
Reakcia na: Martin Fundárek #117238:
Ja som cital ze sa ma rozsirit... ale v pripade ze pride o odstavny pruh - uz to nebude dialnica ale rychlostna cesta... a podla mna je to zvrhlost a mimoriadne nebezpecne

Re #117239 Martin Fundárek: Ja viem, ale stretol som sa uz aj s takymi linkami... A potom je este vela liniek co stoja v Senci a musia ist cez Velky Biel co je rovnako nepohodlne pre ludi ako pre cestujucich

Re #117246 ivanbuto: Ty mi teraz tiez podpichujes, z coho vypliva, ze si asi nerozumieme. Tvrdim ze vramci mesta by sa mal vyzdvihnut dopravny cyklisticky system z urovne rekreacnej na transportnu realne konkurujucu IAD a MHD. Tebou spominana relacia Sv. Jur - Raca - Krasnany - centrum moze byt dopravny system a verim ze aj z Jura by sa nasli ludia (hlavne v lete) co by sli do prace-skoly na bicykli ak by tam bola vybudovana plnohodnotna komunikacia.

No v pripade relacie BA-SC si myslim ze sa jedna uz o take vzdialenosti, kedy by to nebol dopravny vyznam ale rekreacny (ak by siel dalej od cesty 61, tak by som ho samozrejme tiez vyuzil) - to neznamena ze sa nema stavat. Avsak nema taky vyznam ako rozsirenie cesty do suburbannych zon Bratislavy a teda to nemozno porovnavat.

Ostatne zo zvyskom suhlasim, u nas sa vsak zabuda na estetiku a stava sa co najdrahsie a co najodflaknutejsie - co sam dobre poznas.

A potom jedna vec, uz to tu myslim hoppusmark spomenul... Stavat na Slovensku pri nasich vodicoch cyklochodniky pri ceste je samovrazda 🙂 ale tak ako v rakusku oddelene jarkom, to by sa mi velmi pacilo
Reakcia na: geodeath #117237:
Preco by nemala ist na Trnko?
Reakcia na: geodeath #117236:
Ale bez dakam s takymito napadmi!
Reakcia na: Martin Fundárek #117233:
Suhlasim ze 196 mohla byt ta na letisko.
Reakcia na: geodeath #117218:
Dunci, na rozdiel od teba na vsetko nenadavam a vidim aj to pekne v zivote. Keby som mal tvoj postoj uz davno som obeseny...
Reakcia na: ivanbuto #117247:
... to som trochu prehnal, nejde smaozrejme "len o to", ale je to kľúčová časť problému.
Reakcia na: aquila #117245:
Ja som proti rozširovaniu ako takému, ale keby už malo byť, tak tento postup (najprv akože dočasné sfušované rozšírenie, s likvidáciou zeleného pásu), ako vravíš, je katastrofálny.
Reakcia na: Emo #117153:
Áno viezol.

Viezol si sa niekedy po ceste XY? Sú tam zápchy. Treba ju rozšíriť. Atď.

Pokiaľ viem, zápchy sa na diaľnici tvoria najmä v špičkách. V takom prípade rozširovanie kmomunikácie v globále skôr indukuje ďalšiu dopravu, nerieši však problém. Alebo je diaľnica trvale upchatá celý deň?

Jednoducho treba deklarovať jasne - nechceme každé ráno vlievať do BA viacej automobilov. Lebo len o to ide.
Reakcia na: Ike #117166:
1. Podsúvaš mi niektoré veci, ktoré som nepovedal, resp. vytrhávaš z kontextu. Toto nie je u teba prvý krát - pamätám si diskusiu o parkovaní či Štefánikovej, kde to prebiehalo zhruba podobným spôsobom.

2. "Nevyhnutné" nie je samozrejme nič. Isteže cyklospojenie napr. Sv. Júr - Rača - Krasňany - centrum by mohlo mať DOPRAVNÝ význam, a isteže, cyklodoprava funguje všelikde v Európe aj pri variabilite počasia.

Nemusíme sa hrať na "udržateľnosť", pokiaľ mám hodnotiť napr. ale rozširovanie Seneckej, za prijateľné by som to pokladal, pokiaľ by bola súčasťou stavby v plnom profile cestná zeleň a estetické prvky, plus zabezpečenie bezpečného cyklistického koridoru. Argumenty o potrebe rozšírenia a o obchvatoch obcí beriem. S dodatkom, že v BA kraji sa masívne stavajú satelitné obce a obytné celky, ktoré sú jedným zo zdrojov narastajúcich zápch a "potreby" rozširovania komunikcáií.
Reakcia na: Emo #117244:
za toto "rozsirenie" by ist niekto sediet ... je to nielen proti norme ale aj proti zdravemu rozumu ..

toto mohlo napadnut len debila .. najvacsia sranda bude, ze kamiony pustia do ex-odstavneho pruhu, ktory je nespevneny 😉

uz sa tesim na utrhnuty svah, a na 100% tazke poruchy samotneho telesa dialnice ..

vivat dementistan v slovensko .. za 600 mio premaluju ciary .. bingo ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.