Myslim ze system cislovania kedy sa doplnkova/pripojna linka odvodi pridanim jednotky na zaciatok (91-191, 51-151, 7-17, 96-196...) je dobry. Alebo mas nieco konkretne co na nom povazujes zle?
To je pravda, ale v useku Novy most - Patronka chodi zaroven dost vytazena. Mozno by bolo najlepsie najprv to vyskusat na jednom poradi a na zaklade toho rozhodnut
Ad. ostatne linky:
51 - Je znacne vyuzivana seniormi (ktorym je aj nepriamo urcena), preto viac vyhovuje primestske vozidlo. Navyse nie je tak naplnena aby tam bolo treba mestsky voz.
55 - Dal som ju tam kvoli tomu ze mala prejazdy na 630.. prave som to vsak pozeral a uz tie prejazdy nie su, cize beriem spat
180 - OK, mas pravdu.. najlepsie by aj tak bolo dat tam Sprinter.
Na 901? Prímestský bus by tam síce pasoval, ale keďže už 9.5 je tam vysoko nadbytočný, dávať tam bus o meter dlhší mi nepripadá ako práve optimálne riešenie.
Ja si skor predstavujem situaciu kedy bude niekolko dopravcov, ze si BID bude v regione vyberat. Aby si mohol davat podmienky ako do x rokov % vozidloveho parku s NP, maximalny vek autobusov, klimatizacia v kazdom novom vozidle a podobne.
Konkurenica je vzdy lepsia ako monopol!
Však alebo spojiť 52 a 54. Určené spoje 52 by premávali k ŽST Vajnory. A 52 by mohla KONEČNE premávať aj cez sedlá pracovných dní nakoľko veľmi blbo vyzerá keď do 22 a cez víkendy idú 4 až 3 spoje do hodiny na trase Rača - Východné ale počas sedla to sú len 2! DP robí prieskumy len tam kde netreba a znižuje kapacitu kde tiež netreba. Tam kde sa vozí vzduch ich to netrápi vôbec. ?
hej uvadza sa to ako teoreticka moznost ale to, ze DPB zacal prevazdkovat L630 sa k tomu jednoznacne prihlasil. Aj naslednym tendrom na primestke vozy. Ved snahou kazdeho dopravcu by malo byt robenie co najviac vzkm aby mal co najvacsiu dotaciu, nie?
Dotacia od BID podla tu zverejnenych info robi z perifernej linky 630 ziskovu. Preco by sa mal DPB branit dalsim 4 takymto linkam? Ved to nema logiku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek