Zdovodnenie od sucasneho starostu KV (ktory bol velmi za eletricku na DD) preco na DD zrejme pojde T-bus a nie elektricka:
"Pri posudzovaní hlukovej štúdii by električková doprava obťažovala občanov bývajúcich na ulici Hany Meličkovej a na Majerníkovej ulici a klesla by kapacita statickej dopravy. Okrem toho taktiež trolejbusová doprava by vyšla na polovicu finančných nákladov a veľkokapacitné trolejbusy by nahradili súčasné malé autobusy(vzhľadom k stúpaniu potrebuje autobus špeciálnu prevodovku a nesmie byť klbový, to znamená, že môže byť iba malokapacitný-dopravný podnik ich má 10 ks)."
"Pri posudzovaní hlukovej štúdii by električková doprava obťažovala občanov bývajúcich na ulici Hany Meličkovej a na Majerníkovej ulici a klesla by kapacita statickej dopravy. Okrem toho taktiež trolejbusová doprava by vyšla na polovicu finančných nákladov a veľkokapacitné trolejbusy by nahradili súčasné malé autobusy(vzhľadom k stúpaniu potrebuje autobus špeciálnu prevodovku a nesmie byť klbový, to znamená, že môže byť iba malokapacitný-dopravný podnik ich má 10 ks)."
Turbo
Vsak to sa nic nestane, akurat tam ostane dovtedy vyisiet pokial nezapnu prud aby mohol spustit kompresor a natlakovat brzdny system (teda odbrzdit voz). Ale keby mu uz dosiel vzduch tak to bude dajaka vaznejsia zavada, to dojde servisny liasch a odtiahne ho. Samozrejme okrem tyce musi zapojit aj hadicu aby ho mohol odbrzdit. U elektricky staci nakuplovat spriahadlo a ak je totalne pokazena (ani MG resp. staticky menic neslapu) tak rucne odbrzdit celuste (vyhybkovym zelezom). Teda to mas vzdy jednoduchsie ako u autobusu resp. trolejbusu.