Kockac:
Hehe, nezabudaj ze ten trolejbus je koncepcne z 1970-tych rokov, prototyp bol uz v roku 1972. Teda je to 30-rocna koncepcia. Vtedy neboli ludia taki vysoky ako dnes. Vsak len si pozri vysku stropu v RTO...
tr3mp:
SPVD - spolej pro verejnou dopravu. Vid www.spvd.cz - tam niekde som sa docital o tej studii.
Hehe, nezabudaj ze ten trolejbus je koncepcne z 1970-tych rokov, prototyp bol uz v roku 1972. Teda je to 30-rocna koncepcia. Vtedy neboli ludia taki vysoky ako dnes. Vsak len si pozri vysku stropu v RTO...
tr3mp:
SPVD - spolej pro verejnou dopravu. Vid www.spvd.cz - tam niekde som sa docital o tej studii.
Turbo
Videl si tie projekty elektriciek na DD? JA hej. A su tam aj varianty kde je menej oblukov ako teraz ciest. Fakt. Navyse to je lacnejsie. A ked is nevies predstavit ako by to tam islo, tak sa pozri trochu do inych miest - take stupania su bezne. Teda co sa tyka vyhod, tak
1. Je to lacnejsie.
2. Elektricka ma vyssiu prepravnu kapacitu.
3. Netreba rozsirovat vozovy park ani elektriciek ani autobusov (tam dojde de facto k zruseniu liniek 32 a 33).
4. Mas priamy a hlavne rychly spoj s mestom, bez prestupu.
5. Elektricka neuviazne v zapche na Karloveskej ulici, autobusova linka 32 ano.
5. Trolejbus by tiez stal v zapche. Pochybujem ze tam presadis vlastny bus pruh.
Ja som na tie projekty elektricky tiez cumel - ale je to realnejsie ako trolejbus, minimalne z toho dovodu ze netreba tahat dlhe pripojne vetvy a netreba rozsirovat vozovy park. Ver ci nie, je to idealnejsie riesenie.