mne osobne pridu bezne autobusy ako su karosy alebo tam celkom pohodlne, pravda ked nie su prepchate. navyse ja nie som zastancom ani elektriciek na dlhe diely, tiez sa mi to zda byt nebezpecne, ale opakuje, ja som laik, chcel som len vediet preco su trolejbusy o tolko lepsie ako autobusy, ze nimi treba nahradit sucasne autobusy na dlhych dieloch.
zatial sa hovorilo len o lepsom vykone v kopcoch, co je urcite pravda ale zda sa, ze aj ten autobus to zatial zvlada, takze stale neviem, preco sa vam tie autobusy na dlhych dieloch tak nepacia.
zatial sa hovorilo len o lepsom vykone v kopcoch, co je urcite pravda ale zda sa, ze aj ten autobus to zatial zvlada, takze stale neviem, preco sa vam tie autobusy na dlhych dieloch tak nepacia.
romanca
mozno existuju vo svete aj pohodlnejsie trolejbusy ako tie nase, ale tie nase su priserne aj z hladiska sedaciek, ich rozmiestnenia a dostupnosti. dalej by som za nepohodlnu oznacil velmi vyvisenu podlahu.
som zvedavy, ake argumenty budu v prospech trolejbusov, ak maju odovodnit isto nie male naklady na vybudovanie trolejoveho vedenia na dlhych dieloch.