Reply on: 810zssk #114371:
Oka, ja tu ani som nehodil konkrétne počty. Ale ak chceš kľudne aká je moja predstava. Ráno dva, až tri spoje tak aby došli na ŽST Petržalka o 5:30,6:30 a 7:15. Potom ďaľší spoj z Rajky by mohol ísť o 14, 17 a 20 až. Naspäť by to boli s odchodom o 5:45, 6:45 a poobede o 15:30, 17:30 a 20:30. Cez víkendy by stačilo spraviť spoje o 7:00, 13:30 a 20:00, čiže interval 6,5h. Neber ma ale za slovo, že som na slovo zvaný odborník na vyťaženosť tých spojov. Spoje som navrhol, cca tak aby boli 2 až 3 tri ráno a rovnaký počet poobede. Cez víkendy som sa to snažil rozložiť.
Majo
Re #114273 Ámos: Niežeby to malo nejaký vplyv na podstatu Tvojho príspevku, ale len pre upresnenie - viedenské ULFy sú 3- a 5-článkové, to na koncoch nie sú otočné kĺby, to len tak vyzerá.
Re #114277 S499.1023: Väčší výkon 15Tr je síce nespochybniteľný a rovnako v jeho prospech hovorí aj kratší pobyt na zastávkach pre väčší počet dverí, ale fakt je ten, že 15Tr-ky sa na nemalom počte rozbitých úsekov ciest zvyknú rozkývať (oveľa viac ako 14Tr) až do takej miery, že im padnú zberače (aj kvalita montáže ParoVodov má na tom svoj podiel), takže hrobusti sa radšej šuchcú, len aby náhodou nemuseli nedajbože výjsť z vozidla a naprávať ich... Nepochybujem o tom, že Ty si s nimi vedel jazdiť rýchlo a zároveň tak, aby Ti brká nepadli (a určite nielen Ty), ale nemôžeš čakať od priemerne (polo)inteligentného hrobusta, že to bude vedieť aj on, navyše ak razí teóriu o namáhaní sa do výšky svojho platu sa o to nebude ani pokúšať...
Re #114301 810zssk: To sa stáva, ak je slabá batéria, ale určite to nie je v 99% prípadov.
Re #114325 stevo: Len kvôli tomu, že momentálne tu nie je vôľa spraviť preferenciu ako sa patrí ešte netreba nad nezastavanou plochou v strede Petržalky postaviť betónové monštrum...
Re #114328 ivanbuto: Tá 208 by ich už ale v rannej špičke naozaj potrebovala...
Re #114332 ivanbuto: Jedine asi VLK, akurát ten robí v inej firme... ?
Re #114334 ivanbuto: Súhlasím s tou čitateľkou, sám som vo Vrakuni býval 16 rokov... Ak sa môže niekto sťažovať na dopravu, tak sú to práve Vrakunčania. Aby bolo sídlisko hlavného mesta (resp. časť sídliska) obsluhované cez víkend len jednou linkou s 30 min intervalom, tak to je už naozaj na zaplakanie... Navyše tie autobusy na 87-ke sa tam dokonca aj stretávajú (konkrétne na zast. Stavbárska), takže ak Ti utečú oba (nemáš teda možnosť odviezť sa na trolejbus ani na električku), môžeš čakať 30 min na ďalší alebo ísť pešo...
Re #114336 kecho: Tie uniformy, čo sa používali pred pár rokmi, boli pre použitie nevhodného materiálu v horúčavách nenositeľné (a boli to práve letné uniformy), takže sa zrušila povinnosť ich nosiť... Dúfam, že tieto budú príjemnejšie. Ale inak vítam ich zavedenie, každý slušný dopravca má vodičov v uniformách. Mne osobne sa najviac páčia uniformy DPMBB.